Eva en Wolfs hebben vandaag een gesprek met hun advocaat. De klacht tegen Wolfs is zo serieus dat ze juridische ondersteuning zoeken. 'Meneer Wolfs en mevrouw van Dongen, goedemorgen', zegt hun advocaat als ze met z'n 3tjes aan een tafel zitten. 'Jullie zijn hier vanwege een aanklacht tegen Demi de Bruijn, van jullie werk'. 'Ja dat klopt', zegt Wolfs. 'Wat is er gebeurt', vraagt de man. 'Nou ik heb een aanklacht tegen mij vanwege het seksueel behandelen van mijn stagaire, Demi. En ik ben inmiddels geschorst van mijn werk. Tot overmaat van ramp is gisteren, de rijks recherche bij ons voor de deur geweest. Ze hebben beslag gelegd op onze spullen', vertelt Wolfs zijn verhaal. 'Zijn agenda, mobiele telefoon en laptop is meegenomen', zegt Eva. 'Oke, die spullen wil ik graag ook nog wel even zien, dus die ga ik bij de rijks recherche opvragen of ik die mag lenen', vertelt de man. 'Dan heb ik een lijst nodig...' op dat moment gaat de telefoon van Eva. Ze neemt de telefoon even op de gang op.
'Ik kreeg net een telefoontje van de school van onze zoon Lex, hij zit op dezelfde school als Demi. En er is wat gebeurd. Sorry dat ik zo snel weg moet. Ik bel je straks', zegt Eva nog snel even tegen Wolfs. Eva springt zo snel mogelijk in haar auto en rijd naar de school van Lex.
Eva is aangekomen op de school van Lex. Hij heeft van last van de aanklacht tegen zijn vader. Hij is in een heftige vechtpartij beland. 'Heyy', zegt Eva. Als ze Lex en zijn docent tegemoet komt lopen voor zijn school. 'Eva van Dongen', stelt ze zichzelf voor. 'Heey liefie', zegt Eva tegen Lex waarna ze hem een knuffel geeft. 'Hoe gaat ie?' Lex begint bijna te huilen. 'ja, het is vervelend', zegt de docent van Lex. 'Maar fijn dat u gelijk gebeld heeft', zegt Eva tegen haar. 'Ik denk dat het nu even het beste is dat ik jou naar opa en oma breng', zegt Eva. 'Gewoon even rustig aan'. 'Ja', zegt Lex. 'Iedergeval bedankt', zegt Eva nog tegen de vrouw. 'Ja, daag', zegt de vrouw terug. 'Waarom ga je nou vechten? Dat is helemaal niks voor jou', maakt Eva zich zorgen ook om haar zoon. 'Ja, maar er stond een foto van papa en Demi, die aan het zoenen waren', vertelt Lex. Hier schrikt Eva heel erg van. 'Een foto?' 'Ja, op het feest, ze waren aan het zoenen', zegt Lex.
Zijn er mensen die dit verhaal leuk vinden? Er komen nog 4 deeltjes alleen als niemand dit leuk vind kan ik die 4 beter niet uploaden.
Pleaseee tell me!😯
JE LEEST
Fleva ~ Beschuldigd
RandomEva en Wolfs leiden een gelukkig gezinnetje met hun 2 kinderen, lex (14) en Romy (11). Er lopen 2 meisjes stage op het politiebureau waar Eva en Wolfs werken. Wolfs word ervan beschuldigd dat hij èèn van zijn stagaires heeft verkracht. Daardoor komt...