Even later staat Demi voor de deur. 'Heey Demi, kom veder', zegt Eva waarna het meisje naar binnen loopt. 'Zal ik je jas aannemen?' Vraagt Eva beleefd. 'Nee, ik hou hm wel aan', antwoord het meisje.
'De situatie is behoorlijk pittig he voor wat er nu is gebeurt', zegt Eva later als ze samen op de bank zitten. "Het is zeker pittig ja', antwoord Demi. 'Hij heeft me gedwongen om met hem naar bed toe te gaan', zegt Demi. Waarna ze in haar jaszak grijpt. 'En ik ben zwanger', zegt ze. Eva kijkt geschrokken naar het witte staafje dat Demi in haar handen heeft. Een paar minuten worden er geen woorden gewisseld. 'En ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen, ik heb mijn ouders nog niks vertelt', zegt Demi uiteindelijk.
Eva heeft al haar moed bij elkaar geraapt, ze gaat naar Wolfs toe om hem te confronteren met de zwangerschapstest. 'Ze is zwanger van je, Wolfs', zegt Eva uiteindelijk als ze tegenover hem zit. Wolfs zit nog steeds bij de rijks recherche. Wolfs zucht en begint kleintjes te lachen. 'Waar haalt ze dat nou weer in godsnaam vandaan?' Zegt hij. 'Wolfs ik heb de zwangerschapstest gezien. Die is positief', zegt Eva zo koel mogelijk. 'Ik heb never nooit met haar sex gehad!' Zegt Wolfs. Waarna hij zijn handen op die van Eva legt. 'Je moet me geloven!' 'Wolfs, dat meisje was ontroostbaar', zegt ze waarna ze haar hand terug trekt. 'Zoiets verzin je niet! Waarom heb je Debbie geslagen?' Gooit ze het nu om een andere boeg. 'Moest zij misschien ook haar mond houden. Heb je misschien ook sex met haar gehad?' Waarvan ze dit lef had om dit te vragen aan haar vriend wist ze niet. Met ze werd helemaal gek van deze situatie. 'Ik wil dat je nu weg gaat', zegt Wolfs rustig en duidelijk. Bij hem heeft ze de druppel geraakt. Eva blijft hem aankijken. 'Ga asjeblieft weg', smeekt hij haar bijna. Voorzichtig loopt Eva weg. Waarna Wolfs in tranen uitbarst.
Sorry guys... gaat niet helemaal lekker tussen die 2.
Een na laatste deeltje alweer!😕 Maar het volgend deeltje beloofd veel goeds!😊
JE LEEST
Fleva ~ Beschuldigd
RandomEva en Wolfs leiden een gelukkig gezinnetje met hun 2 kinderen, lex (14) en Romy (11). Er lopen 2 meisjes stage op het politiebureau waar Eva en Wolfs werken. Wolfs word ervan beschuldigd dat hij èèn van zijn stagaires heeft verkracht. Daardoor komt...