Debbie de beste vriendin van Demi heeft niet alleen die foto gemaakt, maar de foto ook op het internet neer gezet. Wolfs weet zich geen raad en gaat de conversatie aan. Hij wacht buiten de school op haar totdat ze voorbij komt. Na een tijdje wachten ziet hij haar aan komen fietsten, hij loopt naar haar toe en gaat voor haar fiets staan. 'Debbie waarom heb jij die foto op het Internet gezet?!' 'Ik heb het niet gedaan', zegt ze kleintjes. 'Dat heb je wel gedaan!' Gaat Wolfs er tegen in. "Heb je enig idee wat je me hiermee aandoet?' Zegt Wolfs harder waarna hij de fiets van Debbie vast pakt. 'Laat me los, viespeuk!' Begint Debbie harder te praten. 'Heb je enig idee wat je me hiermee aandoet? Hè, heb je enig idee?' Debbie begint met haar fiets te treken. 'Laat me los, viespeuk', begint ze te roepen. Waarna Wolfs helemaal gek word en haar een klap in haar gezicht geeft. Waarna Debbie snel weg fietst. Wolfs staat er verslagen bij. Hij had zichzelf niet meer in de hand.
Wolfs is de afgelopen nachten niet thuis gekomen. Eva wordt gebeld door de rijks recherche met de mededeling dat er nog een aangifte is gedaan tegen haar vriend. Dit keer word hij beschuldigd van lichamelijk geweld. Hij heeft de stagaire ( Debbie ) van Rome en Marjon, een klap gegeven. En Eva weet dat haar vriend niet zo is.
Eva belt met haar zoon Lex. Ze is opzoek naar de mobiele telefoon nummer van Demi. Eva kan niet geloven dat haar vriend Wolfs zo iemand kan aanvallen. Ze hoopt door een persoonlijk gesprek met Demi achter de waarheid te komen.
Omg! Ik heb dus net het televizier ring gala live gezien. En ik ben zo blij voor Angelaaaa! Echt ik heb sinds ik het zag al een glimlach op mijn gezicht. Ik vond het al super dat ze genomineerd was, en nu ze wint is het nog veel beter! Ik heb op haar gestemd! Ze verdient dit echt! I'm so proud of her!🎉
Vindt het alleen wel een sneu voor Victor. 😕 Hij lacht dan ook gewoon en doet alsof er niks is, maar ik zie gewoon dat hij gebroken is. Toch een eer dat hij genomineerd is en ik ben toch heel trots op hem!😊 Misschien volgende keer beter.....
Zijn jullie het met me eens?!😊
JE LEEST
Fleva ~ Beschuldigd
DiversosEva en Wolfs leiden een gelukkig gezinnetje met hun 2 kinderen, lex (14) en Romy (11). Er lopen 2 meisjes stage op het politiebureau waar Eva en Wolfs werken. Wolfs word ervan beschuldigd dat hij èèn van zijn stagaires heeft verkracht. Daardoor komt...