Shiomi Hamao vagyok, 19 éves. Japán állampolgár, de szerintem a nevemből leszűrtétek. Nem itt, Japánba születtem, hanem kint, Olaszországban. Anyukám is Japán, és Apukám is az volt. Mikor betöltöttem a hatodik életévem, mik kapok szülinapomra ? Egy árvaházat, persze ! Mai napig nem tudom, hogy milyen úton-módon kerültem oda, az árvaház csak annyit mondott, hogy az erdőben találtak meg. Persze, én ezt nem hiszem el, de már nem is nagyon érdekel, hogy 13 éves át hazudtak-e, vagy nem.
Az eredeti hajszínem fekete, de nagyon utáltam, azért átfestettem szőkére. Az valamivel jobban áll. Szemeim feketék, bőröm semmilyen pattanás, kiütés nem fedi, és hófehér.
Nem rég költöztem el, egy nem nagy lakásba. Féléve ebben a kis panelkakásban töltöttem, és éppen hogy kihúztam valahogy.
Karrieremet is elkezdtem, méghozzá zenei pályán. Munkám nagy része a zongorához köthető. Az árvaházban volt egy ősrégi zongora, azon tanultam meg egyedül játszani. Egy nap leültem, és nem lehetett onnan elszakítani. Senki nem mondta, hogy jól játszom, vagy hasonlók, egyedül jöttem rá. Maximalista vagyok, ahhoz képest, hogy milyen körülmények közt ,nevelkedtem' fel.
Egy hete beadtam az iratkozásomat egy állásra, méghozzá Dél-Koreába. Zenei pályámat akarom valahogy ott fejleszteni, de szerintem más lesz ott, ami az én elképzelésem.
Big Hit Entertainment találtam állást. Nem nagy szám, egy fiúbandára kell mosnom, főznöm. Egyszóval, olyan leszek, mint egy csicska. A banda neve BTS, más néven Bangtan Boys. Nem sokat hallottam róluk, nem is ismerem, de remélem valahogy majd kijövök a srácokkal.
Annyeong ! vagy Kon'nichiwa !
Hegyi beszéd:
Ez az első irományom, életembe nem írtam hosszabb történetek, vagy bármit. Csak oneshot-okat, de azok se valami fényesek. Szerintem...
Jungkook lesz főszerepben, és emellett kaptok egy kis Féltékeny Jimint, Namjint, és Vhope-ot. Suga szegény egyedül marad. T _ T De... Kitudja... :3Ha tetszett akkor kérlek jelezd egy vote-val, vagy egy kommentel. További szép napot. :3
(Csak bemutató rész.)swag_infires_genius
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem szerethetlek I Yaoi I Jungkook ff.
Fanfic-Tudom, hogy nem lenne helyes, de figyelj...-Simította végig az arcomat hüvelyujjával, egy biztató mosoly mellett.-Szeretkezzünk !-Állt elő az ötlettel. -J-Jungkook...