A hangos utcai nyüzsgés-mozgás szakítja meg álmatlan alvásom. Pontosan reggel hat óra, mindig ilyenkor kelek, ha sikerül. Autók zaja, buszok fékei, és a ködös Osakai reggel. Álmosan nyitom tágabbra szemeimet, és kivételen nem süti ki a retinámat. Nyújtózok egyet, benyomom a telefonom, hátha jött valamilyen üzenet. Semmi érdekes nem érkezett, csak szokásos facebook értesítések. Óvatosan lecsaptam a telefonom a puha ágyneműre.
-Korán van.-Szólalok meg.-Éhes is vagyok.
Nehezen kikecmeregtem az ágyból, és elkullogtam a konyhába. Ott egyből a hűtőt céloztam meg, de nem volt benne semmi. Becsaptam az ajtaját, és visszamentem a szobámba. Felkaptam valamilyen ruhát, és lerohantam a boltba.
Az idő már lassan fél kettő felé járt. Én csak feküdtem az ágyon, és gondolkodtam.
-Vajon milyenek lesznek a fiúk ? Vagy egyáltalán felvesznek ?-Fordultam oldalamra.-Tanácstalan vagyok...-Sóhajtottam.
Egy telefoncsörgés töri meg a szobám csendjét. Oldalra nézek, és felkapom a telefont, majd fel is veszem.
-Igen ?-Szóltam bele.
-Oh, szia. Zavarlak ?-Szólalt meg barátom aranyos hangja.
-Szia Hide. (Tokyo Ghoul befigyel. ) Nem zavarsz, mondjad csak.-Ültem fel.
-Megkaptad már az állást ? Csak azért, mert akkor kiviszlek.
-Nem, még semmi informésőn.-Sóhajtottam mélyet.-De, köszi.-Vidultam kicsit fel.
-Annyira fogsz hiányozni...
-Lehet, hogy meg sem kapom !
-Dehogynem ! Szerintem, tuti megkapod !-Mondta legaranyosabb hangján.
-Hát, reménykedem én is.-Mosolyodtam el.
Váltottunk még egy-két szót, majd leraktam.
Váratlanul rezgett a telefonom, ami azt jelentette, hogy üzenetem érkezett.
Reménykedve kaptam fel a telefonom, és már olvastam is üzenetem.
Kedves Hamao !
Örülünk, hogy jelentkezett. A fiúkat is megkérdeztük, és nekik is tetszett az Ön tehetsége. Ha, már szóba jött a tehetség, akkor kitérek rá egy kicsikét. Önnek nagyon jó érzeke lehet a zongorához, és Ön a fiúknak is segíthet. Mostanság sokat ülnek előtte, de nekik valahogy nem akar sikerülni.
Nagy örömmel halljuk, hogy Ön beszéli a nyelvet, annak ellenére, hogy nem Dél-Koreai állampolgár. Ez megkönnyíti a dolgunkat !
A kora kicsit eltér a leírtaktól, de így csak jobban kijön a fiúkkal ! Mivel, nem szeretnénk feltartani, azért még lenne néhány szabály amit át kell beszélnünk.
Az időpont: 2016. 06. 13, de nem probléma, ha esetleg egy-két napot késik.
-Elnézést, nem tudok helyszínt ^^""-
(Helyszín helye )Köszönjük a jelentkezésed !
Szeretettel várunk mi is !
-Bangtan BoysNem tudtam elhinni, amit most olvastam. Még ötször átolvastam, hogy mindent jól olvastam-e. Mindig vétek valami hibát, lehet, hogy kihagyták ,A jelentkezését elutasítottuk' részt. De nem ! Alig tudtam elhinni. Elkezdtem örömömbe ugrálni, és próbáltam valami férfias hangon sikítozni, de nem akart sikerülni. Ekkor hirtelen megálltam.
-Mit gondolnak majd arról, hogy a saját nememhez vonzódom ?-Szomorodtam el.-De, hisz nem is ismernek... Csak nem veszik észre ? Szerintem, nem látszik rajtam, hogy meleg lennék. Vagy de ? És, ha emiatt nem kapom meg az állást ? Ah... Kezdek félni !
Megnyugtattam magam, és Hidenek is elújságoltam a nagy hírt. Csak gratulált nekem, és ő is nyugtatott, hogy nem lesz semmi gond. Pár perc után már nem tudtam magam mit kezdeni magammal, azért kiválasztottam a ruhámat. Kinyitottam fából készült ajtajait, és nézelődtem.
-Mi lenne olyan... Ami kifejez engem ?-Simogatta államat.-Mármint, nem azt, hogy meleg vagyok !
Álltam egy darabig, majd kikaptam a kedvenc farmerom. Hosszan gondolkodás után mellé kivettem egy fekete pólót. Ezzel meg is voltam. Volt még egy régi timberland cipőm, az fogom még felvenni.
-Mintha, valamit elfelejtettem volna.-Álltam még mindig a szekrény előtt. A karomra pillantottam, és beugrott, hogy mit felejtettem el. Egy ing, az mindig kell ! Piros kockás ingem kikaptam, és ezzel megvolt az outfittem. (Angol lvl: 99 )
Az árvaháztól hátha kapok egy kis támogatást, hogy megtudtam venni a jegyem. Fel is hívtam őket, és közöltem velük, hogy mit és hogyan. Kaptam egy kis támogatást, pont a repülőjegyre valónyit, meg taxira.
El sem hiszem, hogy Dél-Koreába megyek !(Nincs tele eksőnnel, de be fog ez indulni. ^^)
swag_infires_genius
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem szerethetlek I Yaoi I Jungkook ff.
Fanfic-Tudom, hogy nem lenne helyes, de figyelj...-Simította végig az arcomat hüvelyujjával, egy biztató mosoly mellett.-Szeretkezzünk !-Állt elő az ötlettel. -J-Jungkook...