•3.rész• A buli•

529 66 2
                                    

A tükörbe nézegettem magamat,hogy a ruha amit felvettem,hogy áll rajtam. Nem rossz,sőt kifejezetten tetszik,pedig ez Tenzi ruhája. 

Ebben a fekete ruhában,és szürke kapucnis pulcsimba siettem a fiúk oldalára

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ebben a fekete ruhában,és szürke kapucnis pulcsimba siettem a fiúk oldalára. A folyosó végén már várt a kis cuki Xiumin,farmerbe és egy fehér pólóba. Ó,túl öltöztem. A fene essen beléjük,azt írták öltözzek ki. 

- Hé, miért kellett így kiöltöznöm?-kérdezem.

- Elképesztően nézel ki,Tenzi!-mondja elismerően.

- Aranyos vagy, de én így nem lépek ki...

- Hova nem lépsz ki?-szakít félbe Baekhyun.

- Sehova! 

- Tenzi,gyönyörű vagy!-mondja.- Gyere csak szépen.-nyújtja a kezét,amit elfogadok.

A kocsinál már várnak a többiek,köztük Sehun is,bár gyanítom fogalma sincs kire vártak a fiúk. El engedtem Baek kezét, és magabiztosan lépkedtem a többi fiúhoz. Sehun elkapta tekintetét rólam, majd Baek felé fordult. 

- A ti művetek?-kérdezi rám célozva.

Baek megrántja a vállát majd beül a kocsiba,aztán megveregeti a helyet maga mellett,jelezvén hogy üljek mellé. Hamar helyet foglaltam mellette,ki kerülve a duzzogó Sehunt,aki elém ült le. 

Soha nem éreztem magam ennyire feszélyezve még,itt ülök kilenc fiúval,abból egy ki nem állhat. Persze kölcsönös,de értitek, ebbe a ruhába úgy érzem magam,mintha nem is lenne rajtam semmi. Idegesített,hogy egy levegőt kell szívnom ezzel a seggfejjel! 


- Miért nem veszed le a pulcsidat?-kérdezi Chen.

- Fázós típus vagyok.-fogom rövidre.

- Hülyének nézel?

- Dehogy is,csak...-gondolkodom mi lenne a megfelelő válasz.- Ez a ruha nem igazán volt jó választás.

- Biztos vagyok benne,hogy ez nem így van.-mondja,majd maga után húz a pulthoz. - Mit kérsz?

- Nem tudom, te mit iszol?-kérdezem túl üvöltve a zenét.

- Tequila-t.-válaszolja.

Na hát én azt pont nem szeretem,maradok a vodka-narancsnál.

- Vodka-narancsot szeretnék.-mondom,mire bólint. 

Nagyjából öt perc múlva már összeérintettük a poharainkat,és inni kezdtünk. Miután lement az első kör,már egészen jól éreztem magam, de a pulcsimat még nem vettem le,pedig majd megsültem. A harmadik kör után elmentünk táncolni, és igazán jól éreztem magam. Mindegyik fiúval táncoltam,kivétel Sehun. Ő még csak velünk se volt, valahol elvolt magának. Nem hiányzott egyáltalán,de akkor miért keresem őt a szemeimmel? Jeleztem a fiúknak,hogy mosdóba megyek. Elég instabil lábakon álltam, de még nem voltam totál részeg,hogy nem tudjak menni. 

•Overdose•Oh Sehun ff.• [SZÜNETEL]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora