Deel 2

95 9 1
                                    

Hallo, is er iemand hier? Waar ben ik? Kan iemand me helpen? Hallooo? Waar ben ik en hoe ben ik hier gekomen? Ik houd er niet van om dingen te herhalen! In de verte zag ik iemand staan in een donkere schaduw. Ik integendeel stond in het zonnetje, ik voelde me erg alleen. Ookal schrikte de schaduw mij af, rende ik op de persoon af. Ik bleef rennen en rennen. Toen ik was aangekomen bij me bestemming, fluisterde hij in me oor "dit zal één van je grootste fouten zijn." Ik begreep hem niet, ik kon zijn gezicht niet zien, het waren zoveel reflecties. Ik begreep niet wie hij was en wat hij van me wou, terwijl ik juist op hem af rende. Terwijl de schaduw waarin we stonden al erg donker was begon het steeds donkerder te worden, waagde ik hem toch iets te vragen. "Hoe bedoel je één van me grootste fouten? Wie ben jij? Waarom kan ik je gezicht niet zien? Ken ik jou al dan?" Hij kijkt me aan met een grijns, zo eentje die je van verte al kunt zien en die je kan laten afschrikken. Hij begon achteruit te lopen, terwijl ik hem mijn vragen nog steeds toeschreeuwde. Grijnzend schreeuwde hij naar me toe "alles op ze tijd Romaissa, alles op ze tijd."

8:30 bzzzz bzzz bzzz, daar werd ik wakker gemaakt door me wekker uit mijn droom. Wie is die gast? Na lang nadenken, weet ik het nog steeds niet. Ik liet het maar gaan en pakte me spullen en liep zo richting de douche. Toen ik me kamer uitliep zag ik me broer de trap oplopen om ook te gaan douchen, hij zag me ook en gaf me een blik van owee je gaat die douche binnen. Ik glimlachte naar hem, deed snel de douche deur open en draaide het opslot. "Romaissa ik ga je doodmaken als je nu niet die douche uitkomt, ik kom telaat." "Pech voor jou Aissa, moest je maar eerder opstaan ik ben zo klaar" schreeuwde ik hem terug. Iedereen weet dat ik totaal niet snel ben als ik de douche betreed. 

30 minuten later.
Ik pak me spullen bij één, maak de douche deur open en kijk eerst of me broer ergens te bekennen is. Nop, geen Aissa gezien. Me broer is best knap, hij is 1.85 meter lang, erg gespierd, krulletjes every girl loves that en mooie bruine ogen die omring zijn door lange zwarte wimpers. Slim is hij ook en erg populair op school. Me gedachtes werden verbroken door een slipper die me achterhoofd raakte "auuu!" Toen ik me wou omdraaien om iets te zeggen, was hij me al voor. " Dan weet je het voor de volgende keer he zusje" zei hij met een glimlach die me erg iriteerde. Voordat hij de douche inliep gunde hij me nog een knipoog, ik in tegendeel fluisterde hem zacht toe "jouw payback komt nog wel." "Dat hoorde ik Romaissa!" Oepss, ach ja boeit me vrij weinig, dan kan hij zich er teminste op voorbereiden. ( Dit is hoe Aissa er soort van uit ziet, it is a look a like 👇🏼.)

Ik liep naar me kast, moeilijkste moment van de dag voor de meeste meiden wel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar me kast, moeilijkste moment van de dag voor de meeste meiden wel. Namelijk 'wat moet ik aandoen'. Na 15 minuten te zoeken heb ik het gevonden. Ik deed een witte lange volant blouse aan van Valentino,een spijkerbroek van de Zara met verfspetters, deed er nog een vest over heen en een licht blauwe hoofddoek. (Zie omslag) Ik liep naar me spiegel en fixte me gezicht eens, veel make up droeg ik niet. Ik deed me Zwitsal creme op, dan pakte ik me concealer en corrigeerde ik me wenkbrauwen daarmee, een beetje op me neus, me wallen en overige oneffenheden. Daarna fixeer ik dit altijd met een matte poeder, deed wat blush op, labello en deed een lipstickje in me tas. Blush en iets voor me lippen zonder dat verlaat ik het huis niet. Ik deed een geurtje op en me sieraden. Ik keek voltooid me muurspiegel aan, perfect.

Het verleden maakt je hedenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu