# Bölüm 2

349 18 3
                                    

Arayan kişi Ann'di. Ah!! evet onu unuttum. Ann benim küçüklüğümden beri dostumdu. Herzaman yanımdaydı, Norveç'e tanışmak zorunda olsa da...

- Alo Ann ?

- Hey bebeğim nasılsın?

- İyiyim canım sen nasılsın?

-Bende iyyim. Sana çok önemli birşey söylemem gerekiyor

- '' Tabi söyle.''  Gerçekten heyecanlanmıştım. Bana bu kadar önemli söyleyeceği şey neydi ?

-''Rose ben İngitere'ye taşınıyorum. Bunu duyduğumda ikimizde telefonda çığlık attık.'

Tamam Ann seni 1 saat sonra almaya geleceğim. Görüşürüz.''  Telefonu kapattığımda çok heyecanlanmıştım. Yerimde duramıyordum. Evin içinde bir o yana bir bu yana koşup duruyorum. Daha sonra Zayn'i aradım. '' Hey bebeğim ne yapıyorsun. Okulda beni öpmeden gittin'' Ah! Şapşal kafam onu aramayı unutmuştum. 

- Ah' Sevgilim çok özür dilerim. Seni aramayı unuttum. Şey.. Sana anlattığım Ann 1 saat sonra İngiltere'ye geliyormuş ve onu almam lazım.''                                                                             

- '' Tamam bebeğim. Bende gelmek istiyorum. Hem o çok anlattığın ''Ann'' ile tanışmayı gerçekten  istiyorum.''

'' Tamam  o zaman yarım saat sonra bize gel''  

'' Tamam bebeğim görüşürüz.''   Ann'i almam için yarım saat kaldı. Hemen yatağımdan kalkıp üzerime Dar gri pantalon ve üzerine salaş bir tişört giydim. Aynanın karşısına geçip ellerimle saçlarıma şekil verdim.  Kapı çalınca Zayn'in geldiğini düşündüm ve telefonumu alıp dışarı çıktım.

'' Hey rose. Çok güzel görünüyorsun''  Onu öptüm ve arabasına doğru ilerledik. Havaalanına geldiğimizde Ann'nin etrafa bakındığını gördüm ve ona seslenerek yanına koştum. (Ann ve Rose Media'da var. esmer olan Ann)

- ' Rose !! Seni çok özledim.'' 

- '' Bende seni çok özledim Ann!. Sizi tanıştıriyim. Bu sevgilim Zayn. Zayn buda sana anlattığım Ann'' Zayn ve Ann birbirlerinin ellerini sıktıktan sonra benim evime gittik. Biraz sohbet ettikten sonra Zayn'in gitmesi gerekti. Onu öpüp gönderdim. Daha sonra Ann ile kızlar gecesi yaptık. Norveç'te bana neler yaptığını anlattı bende ona Zayn'le ilgili herşeyi anlattım. Ertesi gün okula gittik.  Okul çıkışı Ann ile birşeyler yapmaya karar verdik. Bütün gün okulda herkes Ann'a bakmıştı. Tabi haklılar Ann çok güzel ve yeni kızdı. Okul çıkışı sahile gittik. Orada otururken yanımıza gamzeli, zümrüt yeşil gözleri olan çok yakışıklı bir çocuk gelmişti. Rose kendini topla senin zaten bir sevgilin var. 

-'' Selam kızlar ben Harry''  Ann'in ağzının suyu akıyordu resmen. Kendisini toplaması için dirseğimle ona vurdum. 

- '' Selam Harry bende Ann. '' Harry oturduğumuz yere oturup, Ann ile konuşmaya başladılar. Arkadan Zayn bize doğru geliyordu. Aha şimdi boka bastım.. -_- 

 Selam :D İnşallah beğenmişsinizdir.  Yorum istiyorum :)

Nerden Bilebilirdim KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin