Bu bölümün bir kısmını yazmamda yardımcı olan arkadaşım Aysu'ya teşekkür ederim. İyi okumalar ♥♥
Harry beni öperken birden kapıdan Josh çıktı.
Josh'ı görür görmez Harry'i kendimden ittim. Harry'i ittirmemle Josh'ın Harry'e yumruk atması bir oldu ve Harry arkaya doğru sendeledi.
-''H-Harry s-sen iyimisin?''
-''Rose içeriye gir !'' Josh'ın Harry'e yumruk atması yetmiyormuş gibi bir de bana emir veriyordu. Dediğini yapıcak mıyım? Tabiki hayır.
-''Gir-mi-yor-um !! '' Harry'e yaklaşıp ''lütfen gidelim'' diye fısıldadım. Kafasını tamam anlamında salladı ve kolumdan tutup arabaya bindirdi. Daha sonra o da şöför koltuğuna geçerken Josh'ta arkadan '' Rose in hemen o arabadan'' diye bağırıyordu. Harry'de arabaya biner binmez son süratle gittik.
-'' Harry bak özür dilerim. Bunların olmaması. Bunların hepsi benim şuçum.''
-'' Tamam güzelim. Zaten senin suçun değil.''
-'' İyi misin ? Çok acıyor mu? Bunların olmasını istemezdim. Hepsi benim suç-''
-'' Rose yeter artık sus ! Zaten senin suçun değil'' Bana bağırınca başımı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladım. Yaklaşık 5 dk sonra Harry'nin evine geldik. İçeriye girdiğimizde Harry koltuğa oturdu ve beni kucağına çekti.
-''Özür dilerim ben sana bağırmak istemedim. Merak etme canım acımıyor.''
-''Peki'' beni kollarının arasına çekip saçlarımı öptü.
-'' Dudağının kenarı kanıyor. Pansuman yapmalıyız.'' dedim ve Harry gidip pansuman eşyaların getirdi. Dudağına pansuman yaparken zümrüt yeşili gözlerini üzerimde hissettim. Gittikçe yaklaşıyordu. O bana yaklaştıkça kızarmaya başladım. Biraz daha yaklaşıp yumuşak dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissettim. İçimden daha fazlasını yapma hissi geliyordu ama bunu yapamam. #Josh Devam
Harry ve Rose arabaya bindiğinde arkasından bağırdım ama beni dinlemeyip gitti . Tek çarem Zayn'ı aramaktı. #Geçmiş
Harry'le barın en uç köşesinde kumar oynarken en son paramıda yatırdım. Yaklaşık 1 saattir kumar oynuyorum ve herşeyimi kaybettim. En son paramıda kaybettim ama hırsım yüzünden oynamaya devam ediyorum. En sonunda yazlık evimin ipoteğini koydum. Lanet olsun onu da kaybettim. En sonunda Harry pis pis sırıtarak kalktı ve gitti. Evin tapusunu Harry'nin üzerinde geçirmem için 1 ay sürem vardı.
#1 ay sonra
Dışarıya çıktığımda Harry arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Dışarıya çıktığımda Rose kapıdan bana seslendi. Onunla konuşurken Harry'nin Rose'a baktığını gördüm ve Rose'yi içeriye soktum. İyi ki rose Harry'i görmemişti.