Selam. Biliyorum. Uzun zamandır yeni bölümü yazmıyordum daha doğrusu yazamıyordum. Aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Ama tekrardan hikayemle ilgili aklımda yeni şeyler kurdum. Sınır koyamaya devam edicem. Sınır geçince yeni bölüm gelicek. Bu arada 2.5K olmuşuz. Çok şaşırdım ve mutlu oldum. Çok teşekkür ederim.
Sınır= 8 vote ve 4 yorum. İyi okumalar
-Harry'den Devam-
-Efendim, Zayn ve Josh'n planlarının bir kısmını öğrendim.''
-Seni dinliyorum Tom. Çabuk söyle!''
-''Efendim. Zayn sizin yerinizi öğrenmiş. Josh ve Zayn adamlarını topladı ve sizin kaldığınız yere geliyorlar.''
-''Siktir! niye daha önce haber vermedin ?!!'' telefonu yüzüne kapattım. Sinirle ellerimi saçlarıma götürdüm ve çekiştirdim. Rose ise yanıma geldi ve saçlarımdan,ellerimi kurtardı.
-''Hey. Tamam sakin ol. Noldu ? anlat bana.''
-'' Josh ve Zayn piçi yerimizi öğrenmiş. Buraya geliyorlar. Hemen gitmemiz lazım.'' Kafasını tamam anlamında salladığında, Rose'nin telefonuna mesaj geldi. Telefonuna baktığında, yüzünün rengi gittikçe mora dönüyordu.
-'' Mesaj kimden gelmiş?'' Telefonu kapattı ve cebine koydu.
-''H-hiç. İndirim mesajı.''
-''Bana yalan söyleme!'' diye bağırdığımda sıçradı ve geriye 1-2 adım sendeledi.
-''Ver şu telefonu!'' Kafasını hayır anlamında salladığında, bir elimde ellerini tutarken, diğer elimde cebinden telefonu çıkardım.
-''Geliyorum aşkım. Seni onun elinden kurtarmaya geliyorum. xx - Z''
''Siktir! Rose hemen gidiyoruz. Arabaya bin.'' Arabaya binince arkasından hemen bende bindim. Son gaz arabayı sürerken silah sesleri gelmeye başladı. Arabanın arka camı kırılınca Rose çığlık attı.
-''Rose eğil.'' Arabayı bağırtıcak şekle gaza yüklendim. Ara sıra arkayı kontrol edip, Josh'n arabasına silah sıkıyordum. Düz caddede son sürat ilerleyip sol kavşağa girdiğimde, Josh hızını ayarlayamayıp düz gitti. Kurtulduğumuza sevinirken çoktan Josh bana yetişmiş, Zayn ve adamları arabanın önünü ve arkasını sarmışlardı. Hemen Tom'u arayıp adam getirmesini söyleyip, arabayı kilitledim.
-Rose Devam-
-''Ne olursa olsun, bu arabadan dışarıya çıkmıcaksın anladın mı !?'' kafamı evet anlamında sallayınca,
-''Duyamadım'' diye bağırdı.
-''Tamam. Anladım. Çıkmıcam.'' Harry silahını alıp dışarıya çıktı. Arkaya dönüp baktığımda Harry'nin adamları da gelmişti. Josh ve Zayn, Harry'e, Harry'nin adamları, Josh ve Zayn'in adamlarına, Josh ve Zayn'in adamları da Harry'nin adamlarına silah doğrultmuştu. Ben mi ? bende ne yapıcağıma bilmeden, arabanın içinde oturup olanları izliyordum. Birşeyler yapmalıydım. Silah sesleri yükselince çığlık attım. Birden benim oturduğum koltuğun kapısı açıldı ve birisi beni kucağına almaya çalıştı. Çığlık atıp koltuğu tuttum. Beni kucaklamaya çalışan adam, beni daha çok çektikçe ben koltuğu daha sıkı tutuyordum. En sonunda beni kucağına alınca, -''Harry! Harry!'' diye çığlık atmaya başladım ama artık çok geçti. Başka bir arabaya bindirildiğimde Harry'nin zümrütleri benim hüzünlü mavi- gri arası gözlerimle buluştu. Araba hareket edince Harry bana bakıp bağırmaya, bense ağlayıp cama vurmaya başladım. Yan tarafıma dönünce, sürücü koltuğunda Zayn'in oturduğunu gördüm.
-'' Lanet olası! Beni hemen bırak! Ben aldatıp canımı yaktığın yetmedi mi ? benden daha ne istiyorsun'' Bu seferde hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. Zayn durumumu görüp sarılmaya çalışınca daha çok çığlık attım. Araba birden durunca dışarı çıktım. Zayn'de yanıma gelince ayaklarım beni daha fazla taşıyamadı ve yere düştüm. Bu kadarı benim için çok fazlaydı. Ben sadece huzurlu bir hayat istiyordum.
-''Rose beni dinle. Biliyorum yapmamam gereken birşeyi yaptım ama çok pişmanım. Herkes bir şansı hak eder. Lütfen. Bana bir şans daha ver.'' 'Hayır' anlamında kafamı sallayarak, geriye doğru yürüdüm.
-''Ama ben sana o şansı vermicem.'' Fren ve silah sesleri tekrardan duyulmaya başladığında arabanın bagaj tarafına gidip yere oturdum. O sırada yanıma bir araba gelip durdu ve kulağımda tanıdığım ses doldu.
-'' Rose. Rose. Buraya gel...''