# Bölüm 8

169 15 2
                                    

Ben Harry'nin yüzünü incelerken Harry birden gözlerini açtı. 

'' -Rose sarıl bana.''    

'Ne''      

''-Rose lütfen. Sarıl bana.''  Ona biraz daha yaklaşıp sarıldım. Sabah uyandığımda Harry uyanmış beni izliyordu. 

'''-Günaydın Rose ''   

'''-Günaydın. Bugün yardım aramamız gerekiyor. Burdan gitmek istiyorum.'' 

-''Ama ben seninle hep burada kalabilirim.''         

-'' Harry'!! ''  Yine o tatlı gülüşüyle gülerek tamam anlamında başını salladı. Tamam. Tamam. Kabul ediyorum. Gülüşü gerçekten çok tatlı.  ''' Hadi gidelim.'' dedim ve kulübeden çıktık. Yarım saatlik bir yol yürüdükten sonra telefon çeken bir yer bulduk.  ''Harry dur burada telefon çekiyor. Birilerini arıcam. Belki bizi birisi buradan kurtarabilir.''  Tabiki de ilk olarak abimi arıyacaktım. O benim herzaman kahramanımdı. Abim olmasına rağmen herzaman ''bebeğim, tatlım...'' gibi sözlerle birbirimize hitap ederdik.  Abimi aradığımda 3. çalışta telefonu açtı. 

'''  Hey. Bebeğim. Uzun zamandır konuşmuyorduk.'' 

'' Josh acil bir durum. Beni iyi dinle. Ben ve bir arkadaşım  ....  ormanında kaybolduk ve bizi alman lazım.'''    

'' Tamam. Sizi almaya gelicem. Birşekilde anayola çıkın. Ben sizi alırım.''        

'' Tamam tatlım.'''  Telefonu kapattığımda Harry karşımda sinirli sinirli bakıyordu.  

  '' - Kimdi o ?''      

 ''' Sanane.'''      

''' Ne demek  sanane!''    '

'' Dur bir dakika. Sen yoksa beni mi  kıskandın?''      

'''- Saçmalama Rose.'''      

''' Demek öyle...''        

'''-Tamam inatçı kabul. Kıskandım. Peki şimdi kim olduğunu söylücekmisin?'''      

-'' Tabiki de hayır.''   Yüz ifadesi birden düştü. Bu halini görünce kıkırdadım.  '' Hadi gidelim. Anayola çıkmamız gerekiyor. Telefondaki gizemli kişi bizi alıcak.'' Gözlerini kısarak sanki '' seni geberteceğim'' der gibi baktı. Elinden tutup sürüklemeye başladım.  Anayolu bulmamız lazımdı.  Yaklaşık 15 dk'dır yürüyoruz.  Birden çalılardan ses gelmeye başladı. Harry beni korumak amacıyla beni geriye çekti ve çalılara bakmaya gitti.  3-4 dk sonra bana seslendi.''' Rose bence gelip şunları görmelisin.''  Çalıların oraya yürüdüğümde yerde yatan Harry'i ve üzerindeki küçük tilki yavrusunu gördüm. Harry'nin yanında gidip üzerindeki tilki yavrusunu sevdim.  

'''-Harry bunlar çok tatlı.''  Hafifçe mırıldandı.'''Tpkı senin gibi çok tatlı.'''  duymamış gibi yaptım.  ''' Birşey mi dedin?''  Heyecanlanıp kekeledi. '' Y-yoo H-hayır birşey demedim.''  Bu haline arkamı dönüp sessizce güldüm.    

'' -Rose ayağı kalk ve arkama geç.''  Arkamı  döndüğümde 1 tane tilki gördüm. Sanırım bu yavruların annesiydi.  '' Yavaşça arkaya doğru yürümeye başla'' Harry'nin verdiği komutları uygularken tilkide bize doğru yürüyordu.  ''Rose koş.'' hızlıca koşmaya başladık. Sonunda tilkiye izimizi kaybettirip bir ağacın altına oturduk. İkimizde soluk soluğa gülmeye başladık. 10 dk sonra tekrar yürümeye başladık. Uzun bir yürümeden  sonra anayola çıktık. Etrafıma bakındığımda  Josh'n bizi aradığını gördüm. ''Josh tatlım burdayız.'' Josh seslendiğimi duyunca bize doğru gelmeye başladı. Gidip josh'n boyununa sarıldım. Harry'e baktığımda arkamızdan kızgın kızgın geliyordu.   ''  Harry bu benim abim.'' yüz ifadesi normale dönüşmeye başlamıştı.  -''A-abin mi?'' kafamı gülümseyerek evet anlamında salladım. 

'' A-a şey merhaba. Ben Harry. '' [ MULTIMEDYA'DA VAR ] ''  el sıkıştıktan sonra arabaya bindik.   '' Telefonda konuştuğun kişi abindi demi ?   Gülerek başımı salladım.  '' - Ahh!! '' diyip küçük çocuklar gibi mızmızlandı. Onun bu halleri herzaman beni güldürüyordu.  Geldiğimizde ikimizde arabadan indik. 

-'' Akşam seni yemeğe götürmek istiyorum.'' 

-''Tamam ama duş alıp biraz dinlenmem lazım.'' 

-'' Pekala o zaman seni 8'de alırım.'''  Tamam diyip eve girdim. Hemen banyoya gidip küveti sıcak su ile doldurdum. Kıyafetlerimi çıkarıp küvetin içine girdim. Yarım saat sonra rahatlatıcı küvetten çıktım ve pijamalarımı giyip yatağa yattım. Dinlenmeye ihtiyacım vardı. Harry'nin gelmesine daha 3 saat vardı. Uykuya daldığımda  rüyamda Harry'i gördüm.  Koşarak gelip bana sarıldı. Beni öptükten sonra uçurumdan aşağıya atladı. ''Harry'' diye bağırarak uyandım. Uyandığımda  Harry baş ucumdaydı. Onu görür görmez hemen sarıldım.

-'' Ssh! prenses tamam geçti. Ben yanındayım.'' 5 dk boyunca Harry'e sarıldıktan  sonra ayrıldım.

''' Sen  içeriye nasıl girdin?''  

 -'' Josh evden birşey almaya geldiğinde bende yeni gelmiştim. O beni içeriye aldı. ''            

'' Hmm. Peki tamam sen aşağıda bekle ben üzerimi değiştirip geliyorum.''  Dolabıma gidip mor mini elbisemi giydim. Beni gerçekten  sexy gösteriyordu. Hafif makyaj yaptım. Zaten saçlarım düz olduğu için açık bıraktım. Merdivenlerden inerken Harry bana büyülenmiş gibi bakıyordu. '' Hadi gidelim.''  Elimden tutup beni arabaya bindirdi. Yol boyunca bana bakıp durdu. Restauranta geldiğimizde oturmam için sandalyeyi çekti. Ben oturunca o da kendi yerinde geçti. Ardından garson gelip siparişlerimizi aldı. Siparişler gelene kadar sohbet ettik. Siparişlerimiz geldiğinde yemeye başladım. Yemek yerken Harry yine şakalar yapıp beni güldürüyordu. Restauranta Zayn ve Ann gelmişti. Onları görünce sinirlendim ve rahatsız oldum.

'' Gidelim mi artık?'' Harry'de gerildiğimi farketmişti. '' Tamam güzelim.'' Hesapı ödeyip arabaya gittik. Yol boyunca ikimizde gergin olduğumuz için konuşmadık. Eve geldiğimizde  geçirmek için benimle birlikte kapıya kadar yürüdü. '' İyi geceler Harry. Herşey için teşekkür ederim.'' Tam kapıyı  açıcakken Harry kolumdan tutup kendine döndürdü ve dudağıma yapıştı. Harry beni öperken birden kapıdan JOSH çıktı. 

 SELAM ARKADAŞLAR. KUSURA BAKMAYIN TATİLDE OLDUĞUM İÇİN YB GECİKTİ. BU BÖLÜM İÇİN EN AZ 4 VOTE VE YORUM İSTİYORUM ♥♥ 

Nerden Bilebilirdim KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin