A tanárnő késett. Már vagy tíz perce nem volt bent. Aztán megjelent egy fiúval az oldalán. -Gyereke ő itt Alex Agreste. Adrien ikertestvére. Argentinából jött ide. Bánjatok vele kedvesen! De elegem van ebből az ülésrendből! Marinette ide ül Adrien mellé, Nino ülj Alyahoz! Chloe Alex mellé. Sabrina, Natanielhez, Juleka meg Kim mellé! Így tökéletes! Már nem fogtok annyit beszélgetni! -Alya hallottad ezt?! A tanárnő Adrien mellé ültetett. Talán ez az égi jel! De nem szabad Adriennek meg tudni, hogy be akarom cserkészni. Mit gondolna rólam? Szóval csak természetes leszek! -Igen kislány ahogy általában. Hozzá sem fogsz tudni szólni. Csak egész órán bámulni tudod.-mondta Alya. -Igazad van, de fejlődtem! Már ki tudom mondani dadogás nélkül neki, hogy szia. -Ez aztán a fejlődés Mari!-ezen jót nevettünk. De Adrien mellé kell ülnöm! Kimászok a második padból, és hasra esem Chloe táskájában. -Marinette Dupan-Cheng! Összekoszoltad a vadonatúj táskámat! -Ugyan már Chloe! Miért viselkedsz így vele?!-védett meg Adrien. De édes! Most még jobban belé estem.... Végül sikerült beülnöm Adrienn mellé a padba. Az óra csöndben telt. Szünetben Alex odajött hozzám a szünetbe. -Szia Alex vagyok! -Igen tudom. Én Marinette. -Marinette nincs kedved eljönni velem moziba?-kérdezte. Én meg lefagytam. Végül megint Adrien mentett meg megint. -Alex itt nem így működnek a dolgok! Tudod ez nem Argentína!-nem volt valami kedves ez Adrientől, de igaza van.
Adrien szemszöge Marinette hasra esett Chloe táskájában. Persze ő ilyen. Két bal kezes, de a ruhatervezéshez nagyon ért. Persze Chloe egyből neki esett volna Marinak, ha le nem állítom. Végül Marinette beült a padba. Hozzám se szólt, de az arcát elöntötte a pír. Aztán óra után Alex idejött és letámadta, egy randi meghívással. Nem tudom miért de hirtelen felforrt az agyvizem. Ez itt nem így működik! Szegény Marinette meg lefagyott. Láttam rajta, hogy nem tudja erre mit mondjon. Így megmondtam Alexnak, hogy ez nem így működik itt!
Adrien szemszöge Otthon kicsit össze vesztünk Alexel. Pontosabban össze verekedtünk. Így mindkettőnket lila foltok borították. De suliba azért mentünk. Először Marinette jött oda hozzám. -Te jó ég Adrien mi történt veled? -Hát Alexel kicsit összeverekedtünk, a beszólása miatt. -M... Mi... Milyen be beszólása vo volt??? -Tudod elhívott moziba és lefagytál. -Ja! I.. I...igen. Tényleg... De.... De ne...nem kellett vo....volna. -Az igaz, de mindjárt becsengetnek! Gyere!
Marinette szemszöge Adrien összeverekedett Alexel miattam! Talán még is tetszem neki? Ááá..... Biztos nem. Csak udvariasságból csinálta. Alex ma is elhívott moziba. Kis gondolkodási idő után belementem.DélutánA mozi nagyon jó volt. Rengeteget nevettünk Alexel, és haza is kísért. -Marinette. -Igen? -Szóval...... Lenne kedved ezt valamikor megismételni? -Igen! Nagyon jó lenne!-válaszoltam, és elsüllyedtem a mély kék szempárjában. Igen neki kék a szeme. Asszem beleestem Alexba....
YOU ARE READING
Miraculous Love story
FantasyEz egy Miraculos sztory lesz. Remélem tetszeni fog....