-Marinette! Gyere már!-kiabált Alya. -Oké. Pillanat.-már megint el fogunk késni. Felvettem a ruháim, és futva indultunk a suliba. Mikor beértünk már mindenki bent volt. Az igazgató is az osztályban állt. -Á végre, hogy megérkeztek! Üljenek le! Tehát ma látogatást fogtok tenni az Agreszte házban. Ugyanis sikerült lebeszélnünk Adrien apukájával.-mondta a diri. Úr Isten! Én Adriennél? Te jó ég! -Alya hallottad ezt? Adrienékhez megyünk! -Igen hallottam kislány.-válaszolta Alya. Mikor beléptünk az Agreszte házba Mr. Agreszte már várt minket. Elindult felfele a lépcsőn, de én leragadtam Adrien képeinél. -Felesleges róla álmodoznod Marinette Dupan-Cheng! Adrien az én pasim!-mondta Chloe. Az a kis cafka! De szerencsére tovább indult. Aztán mi is Alya-val. Chloe Kimet kezdte el cseszegetni. Aztán Kim fel is szívódott. Helyette polip ember jelent meg. -Tiki most mit csináljak? Nem tudom hol van kamera. Így nem változhatunk át. -Talán Adrien szobájába bemehetnénk. -Igazad van Tiki!-besurrantam a szobába, és kimondtam a szokásos varázsigét. Mikor kiléptem, Adrien jött szembe velem. Pontosabban futott. -Katica? Épp időben.-aztán beszaladt a szobájába. Én meg megkerestem Polip Embert. Nem sokára megjelent Fekete macska is. -Szia bogaram! -Örülök, hogy látlak Fekete macska! -Persze, hogy örülsz, hisz én vagyok a macskák királya. -Ne most viccelődj! A gyerekes bájolgásodnak majd később szakítunk időt! A csata gyorsan lezajlott. De villogott a fülbevalóm, így le kellett lépnem. Adrien szobájában vissza is változtam. Aztán bejött ő is. -Marinett mit csinálsz te itt? -É... Én... Ééénnn cs... Csak a mosdót ke ke kerestem. -Használd nyugodtan ezt, ami az én szobámból nyílik. -Kö kö köszi.-bementem. -Tiki sosem fogok tudni rendesen beszélni vele, csak ha Katica vagyok. -Mari akkor változz át, és úgy beszélj vele. De csak este. -Köszi Tiki.-kimentem a mosdóból, és csatlakoztam a többiekhez. Miután hazaértem egyből Katicává változtam, és Adrien szobájába bementem. Épp leckét írt hirtelen megtorpantam, és visszafordultam. Haza mentem. Igaz késő volt, de elkezdtem videó játékozni. Aztán kopogtak az ablakon. Persze, hogy Fekete macska volt az. Kinyitottam az ablakot és ő meg beugrott. -Szia hercegnő! Rég nem beszéltünk. -Hát igen. Örülök, hogy látlak Fekete macska! -Én is. Azt hallottam, hogy jól videó játékozol. Ugye nem baj, hogy ha kihívlak? -De hogy baj Fekete macska!-éjfélig játszottunk, aztán macska vállára hajtottam a fejem.
Adrien szemszög Macskaként átmentem Marinettehez. Éjfélig videó játékoztunk, aztán elaludt a vállamon. Nagyon édesen alszik. Nem figyeltem a talizmánom, ezért ott a szobájában változtam vissza. Szerencsére nem ébredt fel. Nem tudom miért, de megpusziltam a homlokát, és elindultam haza. Mikor újra a szobámban voltam Plag előjött. -Adrien döntsd már el, hogy moat Katica, vagy Marinett tetszik! -Nem tudom Plag! Egyszerűen nem tudom, hogy mi ütött belém! -Jol van szőke herceg, de holnap suli. -Jó tudom.
Marinette szemszöge Mikor felébredtem rájöttem, hogy már megint késésben vagyok! Szóval rohantam az iskolába. Mikor bementem és megláttam Adrient teljesen zavarba jöttem. De ő is. Viszont nem tudom, hogy ő miért. De mindegy annyira helyes! Főleg azokkal a zöld szemeivel.... Olyan mint Fekete macskáé. Lehet, hogy ő az? Á biztos nem! Adrien nem lehet Fekete Macska.
Remélem tetszik. Írjatok vagy csillagozzatok légyszi! Ugyanis ez az első sztorim