4. Fejezet

382 24 0
                                    

Marinette szemszöge Már egy hónapja járok Alexel, és hétvégén el fog vinni egy meglepetés helyre. Sajnos Adrien azóta sem beszél velem. Mert szerinte hülyeséget csinálok! Az ő baja. Ma szerencsére nem kellett megmenteni Párizst. Így Katicaként átmentem Adrienhez, beszélni vele.Adrien szemszöge Az ablakomban megjelent Katica. Vajon mit keres itt? -Katica mit keresel itt? -Beszélgetni jöttem. -És miért pont hozzám? -Ha baj akkor mar megyek is!-mondta. -Nem dehogy baj! Maradj kérlek! -Rendben. Azt hallottam, hogy nem beszélsz Marinettel, mert Alexal jár. Ez neked miért baj?-ez a kérdése eléggé meglepett. -Hát tudod Katica.... Szerintem Marinette nem való Alexhoz! Mert a tesóm egy beképzelt majom! -Akkor kihez lenne jó Marinette? Talán tetszik neked? -Nem tetszik. De egy kedves, és okos lány. Alex csak kihasználja! -De Adrien akkor én ezt nem értem! Miért nem beszélsz vele? -Mert szerintem utál. Állandóan Alyaval lóg, és Alexal.Marinette szemszöge Még hogy utálom? Nem teljesen belézúgtam. Ami azt illeti még mindig szeretem, de Alexal legalább tudok beszélgetni rendesen! Este nyolckor már le is léptem Adrientől. Haza mentem, és elkezdtem a házimat. Kis idő múlva Fekete Macska ugrott a teraszomra. -Szia Hercegnő! Mit csinálsz? -Hali macsek! Épp a fizika házival szenvedek! -Had segítsek! A sulinkban mindenből az elsők közt vagyok.-mondta macsek. Ezzel a stílusával meg tudott őrjíteni, de most tényleg segített. Közösen megírtuk a házim, aztán ő lelépett...

Miraculous Love storyWhere stories live. Discover now