Marinette szemszöge
Mikor vissza változtam, olyan érzésem volt, mintha fejbe vágtak volna. Magamnál voltam, viszont se mozogni, se kinyitni a szememet nem tudtam. Aztán felcsendült Adrien édes hangja. Bárhogy próbáltam, de a szememet nem tudtam kinyitni. Hirtelen elborótott a fény, és suttogást hallottam-Marinette-búgta a hang a fülembe.-Ki vagy? És mit akarsz tőlem?-Mari hát nem ismered meg a hangom?-Nagyi?! Meghaltam?-kérdeztem-Nem, de nagyon igyekszel. Szóval úgy döntöttünk, hogy meg kell ismerkedned a Katicákkal, és a többiekkel.-az emberek kiléptek a fényből, és találkozhattam az összes szuperhőssel, aki Macska, és én előttem volt. Végig néztem rajtuk, és megakadt a szemem valakin. Adrien anyukája is ott volt közöttük. Kék Pávaként.-Szia Marinette.-köszöntött mosolyogva.-Üdv Mrs. Agreste!-Itt ne hívj kérlek így. Itt csak az eltűnt Kék Páva vagyok.-Rendben. De én, hogy kerültem ide??? És miért pont most? Hisz....-a hangom elcsuklott, és a sírás kerülgetett.- Hisz Halálfej..... Átváltoztatott.... Macska, és Párizs ellen fordultam...-Éppen ezért vagy itt. Mari bocsájts meg magadnak! Nem te tehetsz arról, hogy a nagymamád meghalt, és hogy Halálfej átváltoztatott. Ez bárkivel megeshet! Ezért nem szabad összetörnöd! De most menned kell! Adrien halálra aggódja magát miattad!-mondta, és eltűnt a fényességben. Körül ölelt a sötétség, de újra éreztem. Valami puhán feküdtem, és Adrien hangját hallottam. De a szememet továbbra sem akartam kinyitni. Ugyanis attól rettegtem, hogy ez egy álom, és hogy nem kell szembenéznem az igazsággal. Meg amúgy is olyan fáradt voltam, hogy csak átfordultam az oldalamra, és elaludtam...Adrien szemszögeVégre! Megmozdult! Már jobban van. Olyan édes amikor alszik.... Még órákat gyönyörködtem volna benne, de meg hallottam a szirénák hangját, így tudtam, hogy idő van, és mennem kell megmenteni a várost. És végre újra találkozhatok Katicával....
Marinette szemszöge
A szirénákra ébredtem.-Tikki miért vagyok Adrien szobájában????-Marinette ő talált meg az utcán elájulva, így felhozott magához. Nélküle meghalhattál volna! De ezt majd még megbeszéljük. Most viszont vár minket a munka!-Tikki pöttyöket fel!-mondtam ki a varázsigét, és mint mindig most is bizsergést éreztem, és megint a régi Katica voltam. Mikor megérkeztem Macsek épp Chloeval harcolt. Pontosabban Szörny szívvel.-Bogárkám!-mondta Macsek, és felcsillant a szeme, és mint oly sokszor kezetcsókolt.-Hagyd ezt a gyerekes bájolgást Fekete Macska! Vár minket az újabb munka!-Bogaram erről jut eszembe. Hol voltál két napja???-Öm....... Egy szuper titkos küldetésen.-Az jó! Örülök, hogy újra látlak!-Amúgy Macsek mi történt két napja??? -Semmi különös, csak Marinette Dupan-Cheng lerombolta fél Párizst Antikaticaként. De egyedül is megoldottam.-mondta. Én meg ránéztem Szörny szívre (Chloe) aki lecsapni készült ránk.-Macska vigyázz!-kiáltottam, és még időben el tudtam rántani. Repültünk, és egymáson kötöttünk ki. Én alul ő meg felül. Öhm. Érdeles szitu volt, de gyorsan felálltunk. Utána legyőztök Szörny szívet, és szokás szerint összeöklöztünk.-Macska a gyűrűs! Mindjárt visszaváltozol!-Oh tényleg! Mennem kell! Még találkozunk Bogaram!-felelte, és elment. Ekkor jöttem rá, hogy nekem kell hamarabb odaérni az Agreszte házba....
Bocsánat, hogy eltűntem, de mostantól igyekszem több részt hozni.
YOU ARE READING
Miraculous Love story
FantasyEz egy Miraculos sztory lesz. Remélem tetszeni fog....