6. Fejezet

417 25 1
                                    

Adrien szemszöge -Most mit csináljak? Miért nem ébred fel Marinette? Hisz elpusztítottam a Macska jaj-jal az akumát. Mi más benne? Plag válaszolnál?! Vagy csak a fejedet akarod tömni azzal a büdös camamberrel? -Adrien ha lehet én enném a camambert. De vidd haza ezt a szerencsétlen lányt. Mert ha nem és Katica megtudja, akkor neked annyi. -De mit tehetnék? Ha haza, mármint hozzájuk viszem, akkor tuti, hogy kérdezősködni fognak a szülei. Viszont ha hozzánk viszem akkor figyelni is tudok rá, és Katica sem tudja meg, hogy mi is történt itt ma. Szóval Plag szerinted mi legyen? -Nekem mindegy amíg camambert ehetek! -Kössz a nagy semmit! Nagyon sokat segítettél! -Nincs mit.-válaszolta. Általában az agyamra megy, de mi is lenne velem nélküle... De döntenem kell! És szerintem legjobb lesz, ha hozzánk viszem. Csak úgy lesz nyugodt a lelkiismeretem ha látom, hogy semmi baja nem esett. -Plag karmokat ki!-mondtam a szokásos varázsigét. Óvatosan felvettem a földön heverő Marinettet, és elindultam vele a házunkhoz. Gyorsan beugrottam a szobám ablakán, és lefektettem Marit az ágyamra, magamnak meg előszedtem egy matracot. Mivel már hajnal volt, ezért gyorsan lezuhanyoztam, és bedőltem az „ágyamra". Reggel Alex dörömbölésére keltem. -Adrien gyere már! El fogunk késni a suliból.-üvöltözte. Hogy ez mikor megy vissza Argentínába..... De igaza van. Gyorsan ki kellett találnom valami kifogást, hogy ne keljen ma suliba mennem. -Alex tudnál szólni Nathalinak, hogy nem érzem jól magam. -Ok. Megmondom, te lógós kis görcs. Ugye tudod, hogy az vagy Adrien?! -Igen persze.... Te meg ugye tudod, hogy egy seggnyaló tapló vagy?!-közöltem vele. -Nos most az egyszer nem bánom. Szólok neki...-mondta, de olyan hangnemben, hogy az már felháborító. Mintha felsőbbrendű lenne mindenkinél. De mindegy. Nathali pár perc múlva már fent is volt. Szerencsére jól tudok szimulálni, ezért nem kellett iskolába mennem. Szépen ráérősen felöltöztem, és lementem reggelizni, mikor Alex hátulról megfogta a vállam.- Na ide figyelj Adrien! Lehet, hogy ma nem mész suliba, mert „beteg" vagy,de ha még egyszer amíg itt vagyok. Marinette közelében látlak a szünetben, akkor garantálom, hogy nem éled meg a holnapot. -Drága Alex. Tudtommal te smároltál Chloeval! És nem én! Mari miattad sírt! Nem miattam! Szóval leszállhatsz rólam! -Azért Adrien te sem vagy egy szent! Ugyanis rohadt bunkó voltál vele!-ezzel fogta magát, és kilépett az ajtón. Így szerencsére egyedül maradtam. Vissza mentem Marinettehez. Már egy fél órája ülök mellette, mikor megmozdult...

Miraculous Love storyWhere stories live. Discover now