11:00
"KAA SENI A DIKZAK" riep anouar terwel hij op mijn bed sprong. "Pfff anouar kowedd". "We vertrekken al om half 2 naar die mensen hea". "Huh Ojaa Marouane". Ik stond op en duwde hem van mij bed af. "Opdonderen zwerfer!" Riep ik lachend. Ik maakte m'n kamer netjes wn pakte een ondergoed en beha. Ik liep naar de douche en ging douchen. Ik droogde me af en trok m'n setje aan en liep daarna naar mijn kamer. "Wat zal ik aantrekken?" Zei ik terwel ik in m'n kast keek. Ik pakte zo een soort korte Marokkaanse jurkje die rood was met goud. (Ik weet niet hoe het heet maat jullie snappen het vast wel). En liep alvast naar beneden om m'n moeder te helpen. "Goodmorningg mamscoo" zei ik en gaf der een kus op haar wang. "Sbah elgier schat" zei Ze terug. "Zal ik ergens mee helpen?" Vroeg ik. "Maak maar die msemen met kefta (gehakt) erin"
"Iscool".
Na het maken van de msemen zette ik nog snel alles in de vaatwasser en liep maar boven om me helemaal klaar te maken. Het was al 1u dus had nog maar n half uurtje. Ik liep naar boven en begon aan mijn haren. Ik stijlde ze vandaag en maakte met de krultang wat losse krullen aan de punten. Ik spoot er wat haarlak op en begon aan mijn make up. Ik deed eerst wat concealer, poeder, blush en mascara en nog wat lipgloss op en thats it! Oja ik deed ook nog wat wenkbrauw gel op. Ik koos een rode Chanel tasje uit en stopte daar wt spulletje in. Ik koos voor gouden MK sandaaltjes. En iedereen was klaar. "Marouane waar wonen ze?" Vroeg ik. "Denhaag" antwoorde hij terwel hij geconcentreerd reed. "Ah okey" antwoorde ik.We waren aangekomen en we stapte allemaal uit. Ik zag dat Marouane een beetje zenuwachtig was. "Aaahw marouuu ben je zenuwachtig?". Riep ik lachend. "Stil stil" zei hij terug. " hahaha loveyou 2 bradda".
We klopten aan en een mooie meisje rond de zelfde leeftijd als mij geloof ik maakten open. Salam eylekoem groette ze ik en mijn moeder met de 4 gebruikelijke kussen. We groetten haar terug en we liepen naar binnen. Alleen mijn familie en de hare zat er nu nog maar. Ik zag 2 bloedmooie jongens zitten maar liet er niks van merken. Ik voelde al de hele tijd dat iemand naar me keek uiteindelijk draaide ik om en ik keek in de mooie ogen van een jongen haar broer geloof ik. Ik begon het warm te krijgen en draaide me om. Ohmygod ohmygod ohmygod dacht ik mezelf. Ik moet naar de wc maar ik durf niet eens op te staan omdat hij gwn de hele tijd kijkt. Uiteindelijk liep hij weg. Ohmyallah wat een mooi schepsel masha Allah. (Zie omslag zo ziet hij eruit).
Na dat Marouane haar hand had gevraagd etc gingen we eten. Ze brachten kipbestilla😍 en nog wat hapjes. Nouu ken je dat gevoel dat je zehma netjes doet eten maar vanbinnen wil je die gewoon in een Keer in je bek proppen👅 ewa dat had ik. Tijdens het eten ging ik ff naar de keuken om een glas te pakken en ja hoor. Daar was hij..
Hij keek me aan daardoor voelde ik me ongemakkelijk en wist ik niet echt wat ik deed dus botste tegen de tafel aan. "Tfoe je moer" fluisterde ik zo Zach mogelijk. "Uh is er wat?" Vroeg ik verlegen. Hij glimlachte zo mooi waardoor je die schattige kuiltjes zag. Holygod😍. "Haha nee nee, gaat het?" Vroeg hij. "Ik uh uhmm ja..ja". Hij lache weer maar dit keer z'n tanden bloot waardoor ik z'n mooie witte rechte tanden zag. We3la oogverblindend deze dinge dacht ik in me zelf. "Ik heet trouwens imad" stelde hij zich zelf voor terwel hij z'n hand uitreikte. Ik bleef ff naar z'n hand kijken. En gaf m een hand. "Uh ik soraya" antwoorde ik terug terwel ik z'n hand schudde. "Mooie naam masha Allah". "Ddankjewel de joune ook. Zei ik terug. Ik was inmiddels al zo rood als izjen aardbei. "Maar ik ga weer terug anders uh denken ze verkeerd ofzo". Hij glimlachte weer en zei dat het goed is. Pfff die ogen. "A3udu billah waar begin ik aan ?" Fluisterde ik me zelf. Hij bleef kijken tot ik weer in de woonkamer was. Toen ik weer zat dach ik hele tijd aan hem, hij was volgens mij weg want ik zag m niet meer. Romaissa had trouwens ook echt een gezellig zusje ze heet youssra. We hadden onze nummer uitgewisseld aan elkaar en uiteindelijk was het tijd om naar huis te gaan. We groette iedereen en we gingen naar huis.
Thuis aangekomen ging ik gelijk naar boven en nam een ontspannende warme douche. Ik hou van douchen dan kan ik altij over alles nadenken en nu weer maar dan over "imad" pfff. Is dit dan verliefd zijn? Liefde op het eerste gezicht? Zijn ogen, lach en die mooie kuiltjes die getrimd baardje en mooie getint huis plus die volle roze lipjes masha Allah. Pffff ik moet echt stoppen... Na een dikke uur ging ik eruit en belde Sara meteen op om langs te komen. Wij vertellen elkaar letterlijk alles daarom zien we elkaar ook als sisters👭! Ze zei dat ze kwartiertje bij mij is. In de tussen tijd trok ik snel mijn lekkere Marokkaanse xxl huisjurk aan en ging even een verhaal op wattpad lezen. Ik las: het leven van souhaila. Echt een aanrader en het is waargebeurd ze schrijft over der eigen leven. Mohiem even later ging de bel. "BITCHHHH!" Riep ik "HOU JE BEK EH HYENA" riep Youssef vanaf boven. "HOU JE BEK CHUK ZOMAAR KOM JE MENGEN?" Riep ik terug. Sara lachte en liep naar vinnen terwel ze me aan de kant duwde. "HEY wat doe je a izan wijf" riep ik naar der. "LOveyouuto" zei ze terug. We gingen naar boven en Sara bleef trouwens slapen want het is al best laat. Ik vertelde haar alles van a tot z. "Ja lieve schat je bent gewoon verliefd". " wesh ben je gek een dag gezien en gelijk verliefd worden op hem" zei ik terug. "Hewajaa" mesha kom nog ff filmoje kijken zei ze. Ik zette een film op en uiteindelijk gingen we slapen.
YOU ARE READING
He's the one who stole my heart..
RandomDe 17 jarige soraya een doodgewoon maar alsnog een Meid waar de meeste meisjes zelf moord voor zouden plegen. Ze houdt zich helemaal niet bezig met relaties of in die richting tot ze iemand leert kennen en haar gedachten helemaal veranderd? Laat je...