(Omslag is van mij dus mag niet worden gescreend of wat dan ook) 11:00
Ik werd wakker door kinderen die buiten zaten te spelen wat irritant is dat zeg! Sara lag nog te slapen dus schudden ik haar door elkaar. "Hmmm opdonderen" zei ze half slapend. "neee opstaan dikhoofd". Ze sloeg mijn hand weg. "Laatmij fucking slapen kutwijf! " riep ze. "Hokee dan maar zo" zei ik. Ik loop naar de badkamer en pak een glas met heel koud water. Ik loop rustig naar haar toe. "Laatste kans Sara ga je nog wakker worden of niet?" "NEEHEE". Ik gooi de beker koud water precies op haar hoofd en ging wegrennen. "WAAAAH YEMA IK KOM AL JE BOTTEN VAN JE LICHAAM BREKEN HOER!" Riep ze hard. "Terwel ze me achter aan rende, rende ik snel van de trap naar helaas gleed ik uit en Bellande ik kei hard op mijn rug. "HAHAHAHAHAHHAHAH KARMA BITCH" zei ze terwel ze zowat stuk op de grond zakte van het lachen. "AUWW help mij fucking zionist" zei ik half huilend. Wallahi Weetje hoeveel pijn? Ik liep krom naar de keuken en zag daar wen briefje ligge van mijn madre dat ze bij mijn tante rachida zijn. Alleen Marouane die was nog boven geloof ik met mijn nichtje zei ze. Ik liep naar de woonkamer en zag dat Sara als een fucking koe zat te eten. "Ie varken" zei ik met een vies gezicht. "Ohh wil je ook? Hier dan" zei ze. Ik liep ernaartoe net toen ik de stukje msemen met honing wou eten likte ze die stuk volop. "AHHAHAHAHAH ga dromen je krijgt mijn eten". "Tfoe ghem vieze varken" ik liep naar boven en maakte de kamer van marouan open waar ik m zo schattig met mijn nichtje zag slapen (zie omslag). Ik sloot de deur zachtjes en ging weer naar beneden om te ontbijten. Na dat ik het ontbijt keken we nog wat tv. "Gaan we ff naar de appie en dan stad?" Vroeg ik naar Sara. "Iscooool". We gingen naar boven om ons aantekleden, aangezien Sara geen kleren bij had ging ze wT van mij aantrekken. Ik trok een lichte skinny jeans aan met een zwart blousje dat over mijj kont valt en nog een zwarte leren jasje. Sara trok een zwarte skinny jeans met paar scheuren erin en een moncler blousje. We maakten ons lichtjes op en wat mousse in onze haren. Ik deed nog wat Coco Chanel parfum op en Sara ook. Klaaar! We liepen naar beneden en ik nam mijn zwarte Chanel schoudertasje daar stopte ik kauwgom, sleutels, telefoon, Ov en pinpas in. Ik trok nog mijn Valentino schoenen aan en liet een briefje voor Marouane achter daarna vertrokken we richting de station.
Aangekomen in de stad liepen we eerst ff naar de appie wn kochten daar wat lekkernijen en daarna liepen we wat rond door de stad en kochten ook een paar dingen. Het was al half 4 en we besloten naar de Mac te gaan want we hadden weeral honger hoor. We bestelde ons eten en zaten te praten over alles en nog wat tot ik opeens iemand mijn naar hoorde roepen. "Heeey soraya" ik draai me om en kijk in z'n mooie lichtbruine kijkers die me glinsterend aan kijken😍. "Ooh heeyy Imad antwoord ik zachtjes en verlegen terug. Hij was daar met een vriend die de hele tijd naar Sara keek😂😏. "Alles goed?" Vroeg imad. "Lhmdl met jou" antwoord ik terug. "Ja hmdl" zei hij glimlachend terug ehjow😱. "Ah mooizo" zei ik lachend terug. "Kan k ff meekomen naar buiten?" Vroeg hij. "Uh ja oke, ik kom zo terug Sara zei ik terwel ik opstond" . "Jaa isgoed". En ze bleef daar achter met zijn vriend brahim geloof ik?.Morgen een wat langer deel insha Allah!
YOU ARE READING
He's the one who stole my heart..
AcakDe 17 jarige soraya een doodgewoon maar alsnog een Meid waar de meeste meisjes zelf moord voor zouden plegen. Ze houdt zich helemaal niet bezig met relaties of in die richting tot ze iemand leert kennen en haar gedachten helemaal veranderd? Laat je...