2 weken later
Blij kijk ik sara aan "omgggg ben je yusu saar? Je hebt gewoon relatie met youssef himself?! HAHAHHAHAHA kom hier schooonzussie" blozend knuffelt ze me. "Hij is echt lief voor me wollah". "Ahhww cuteee😍 hij gaat nog zien die shitan zehma mij niks vertellen"Onderweg naar huis van sara bel ik imad eventjes. Ik ben zo gelukkig met hem mijn mannetje lief! Hij is te lief voor me en verrast me elke keer weer met van alles en zegt altijd zulke lieve dingen die me hart gewoon doen laten smelten. Als ik binnekort 18 word wilt hij me hand vragen but heb m laten weten dat ik mijn school nog wel wil afmaken. 20 vind ik dan wel een goede leeftijd. Oja en daarbij is imad wel jammer genoeg altijd druk bezig met van alles laatst was hij ij frankrijk voor 2 dagen voor werk wat ik best raar vond maar goed voor de rest gaat alles toppie;)
I: hallo schat
Ik: heey liefje alles goed
I: ja met jou
Ik: goed hmdl lieverd waar ben je
I: even bij een vriend had m lang niet gezien jij schat
Ik: onderweg naar huis was bij sara maar ben dus al thuis dus app me strakjes als je weg gaat van je vriend
Imad: isgoed schat zal ik doen
Ik: doeg!Thuis aangekomen groette ik iedereen en ging rechtstreeks naar die groothoofd youssef. Zonder pardon liep ik zijn kamer binnen. Hij was bezig met zn haar in spiegel, hij draaide zich om "wanneer heb je mij horen zeggen dat je naar binnen mag komen?" "Hou je bek eh tortelduif zehma niks bertellen he yeghyour".
"Waar heb je het over a geestelijke. qa we weten allemaal dat jij altijd stemmen in je hoofd hoor waardoor je zomaar dingen zegt." " hmmm eteched a3emoed menna stemmen in mijn hoofd mongool gaat hij met sara HAHAHAHHAHA mijn bestfriendo besef maar wollah yousko je bent wel echt serieus met haar toch? " ja wollah wil echt serieuze relatie tot ik haar hand ga vragen insha Allah" "inshaAllah" zei ik sipjes
"Wat is er 3awed eh hoofd?" Zei hij terwijl hij naast me op zijn bed kwam liggen. "Ik niet dat je ooit weg gaat van mij youssef". Hij knuffelde me stevig. "Nooit mijn dikzakje lief, nooit. Onze band blijft voor altijd het zelfde wat er ook gebeurd ookal als ik ooit het huis uit ga, jij bent en blijft mijn prinsesje" zei hij en knuffelde me nog steviger. Ik begon tranen te krijgen. "Ewa safi klaar eh zeekoe niet huilen" hij veegde me tranen weg en gag een kus op mn voorhoofd. "Gaan we straks bios woelleh?" Vroeg hij me. "Yoo" reageerde ik terugOm 8u vertrokken ik en youssef naar de biossss!
Toen de film klaar was aten we nog wat en liepen we nog rondje en we kwamen langs een lounge en youssef zag zn vriend voor de deur dus praatte ze eventjes. Ik keek rond en toevallig bleef mijn blik bij een beeldschone jongen haken die me bekend voorkwam en jammer genoeg was wat ik zag toch wel echt.. Imad met een of andere slet op zn schoot terwijl hij dr zoende. Mijn hart brak letterlijk in duizend stukjes. En hij draaide zn hoofd net om naar mij. Hij keek geschrokken en ik keek hem met een gekwetste gebroken maar ook een diep teleurstellende blik omdat hij me beloofd had me nooit te kwetsen.
YOU ARE READING
He's the one who stole my heart..
De TodoDe 17 jarige soraya een doodgewoon maar alsnog een Meid waar de meeste meisjes zelf moord voor zouden plegen. Ze houdt zich helemaal niet bezig met relaties of in die richting tot ze iemand leert kennen en haar gedachten helemaal veranderd? Laat je...