8

31 5 1
                                    

16:00
Ohgosh.. Eindelijk uit.. Soms maakt school me echt moe. Ik en sara kletste nog wat bij en daarna scheiddonze wegens. Ik liep naar t station en was net telaat voor mijn bus. Ugh. Ik had geen zin om nog te wachten dus besloot om gewoon lekker lopend naar huis te gaan, ongeveer een half uurtje lopen. Ik pakte me oortjes en zette het liedje
Ismo - ik wil weg. Op.

"Ik wil weg nu van alle stres, maar me lach houdt de pijn verborgen. Mama zei "god heeft mij geblessed" maar waneer gaat hij dan voor me zorgen? En waarom blijft de duivel me volgen? En me verleden me maar achtervolgen? Ik wil weg nu van alle stres en me lach houdt de pijn verborgen"

Zong ik zachtjes mee.
Na 10 minuten had ik al geen zin meer om te lopen😂
Ik belde gauw youssef op om te vragen of hij me kan ophalen.
Na 2 keer over gaan nam hij op
Y: jo
S: heeey knapperd
Y: jaja, wat wil je nu weer
S: noujazeg, mhm kan ne me aub komen ophalen
Y: vanwaar en hoezo
S: kom nou maar vertel ik je dan wel, en ben daaro om de hoek bij de appie bij die lange weg
Y: ok ben er over 3 min
S: ly
Y: izan
Ik zat zielig ofzo op een bankje alleen ..? 😂
Mohieem ik zag youssef al aankomen dus liep ik naar zn waggie😏
"Hewa plat achterhoofd" riep ik lachend naar youssef.
" a hou je bek eh tehgyoutsht". Ik lachtte en stapte in. "Waarom moest ik je ophalen en hoezo ben je lopend en niet met de bus" vraagt hij terwel hij de auto start. "Omdat ik de bus mistte en geen zin had om nog te wachten duuus besloot om maar te gaan lopen maar achteraf had ik al geen zin meer" zeg ik terwij ik hem een glimlach schenk. "Echt een bolle zeekoe" zei youssef en ik schoot in de lach.
Thuis aangekomen was er niemand thuis. Mijn broers zijn hun vrienden youssef is net ook al vertrokken. Nmijn madre en padre naar mijn tantre? Nee stop maar die ga ii nooit meer zeggen. K begon om me zelf te lachen..
Anywaysss ik liep naar boven en besloot om een warme douche te nemen.
Nadat ik klaar was met douchen liep ik weer naar beneden en belde sara uit ververling.
Nadat we uitgepraat waren at ik even wat en begon te netflixen. Et is nu half 7 en mijn ouders komen rond 9u terug. Uit het niets belde iemand me anoniem, ik twijfelde of ik zou opnemen of niet en besloot toch maar even optenemen en een grap uit te halen. Ik nam op en fluisterde " je zou me toch bellen waneer ik het lijk had begraven" het was stil aan de andere kant en ik daar in tegendeel? Moest me zwaar inhouden en ik hing op😂 "stelletje izans joh" zei ik tegen me zelf.
De bel ging en ik verwachtte mijn moeder en vader maar het was imad..
S: uh hee
I: heey
S: uh haha wat kom je doen?
I: moest deze pan terug geven van me moeder, ze had hem geleend van jullie
S: aah kom binnen het regent haha

Hij kwam binnen en ik pakte de pan aan terwijl langzaam aan al het bloed weer naar mijn hoofd stee. Hij ziet er zo verdomd knap uit..
" aaahw waarom zo verlegen" zei imad met een opgetrokken wenkie.
"Watt? Verlegen? Haha nee dacht t niet" zei ik stotterend "hmm zal well gekkie maar lieverd ik ga maar weer eens ik moet ng ergens naartoe". WATT NOEMDE HIJ ME NOU LIEVERD??? Dacht ik ik mezelf. " jaa isgoed" zei ik terwijl ik naar de grond keek.
Hij liep naar me toe en zette zn handen op mn wangen en richtte mijn hoofd naar hem.
Ik werd nu dus echt rood niet normaal a3udu billah
Hij kustte me op mn voorhoofd en liep de deur uit. Ik weet het zeker ik ben gek op deze jongen..

Door of niet?

He's the one who stole my heart..Where stories live. Discover now