Ik werd wakker door een izan vlieg die ik de hele tijd hoorde. "Ughh gtfoe je moer" riep ik half slapend. Ik keek op m'n tel en zag dat het al 12:30 was. Ik bleef nog ff liggen en scrolde wat door insta en zag dat m'n nicht Nisrine me een appje had getuurd om te gaan shoppen in Rotterdam. Ik zelf woon in Utrecht. Ik beantwoorde haar appje dat ik het goed vond en ik moest op half 2 klaar staan. Nog maar een uurtje dus. Ik stond op en liep richting de badkamer en deed m'n ochtend routine. Daarna ging ik naar de kamer van Youssef . Youssef en ik hebben altijd al een goede band gehad. Ook met mijn andere broers maar Youssef het meest omdat onze leeftijd maar een jaartje verschilt. "youuuusssef inou" riep ik terwel ik op hem sprong. " gaaa van me af a bolle zeekoe!" Riep hij Meskien. "Opstaan menna ga van me af eh bouizan" zei ik terug terwel ik opstond en hem een kus gaf op z'n wang. Ik liep naar beneden en zag daar Marouane mijn vader en mama zitten. "Sbah elgier" groette ik ze "sbah el Noor" zeiden ze in koor terug. "Kom is ff zitten" zei Marouane "uh okay" zei ik. Ze keken me allemaal aan. "Uh wat the fuck is going on" fluisterde ik zo zacht mogelijk maar mijn vader hoorde mij en gaf ne zacht een klap op m'n hoofd "mintenied?!" Zei m'n vader "hahahah niks papa maar wat is er jullie maken mij bang"
" je moet gaan trouwen met je neef uit Marokko begon Marouane"
"W..wa.wattt!!!!" Riep ik. "Bulle3 ekemom a tehgyoutsh" riep mijn vader lachend. Mijn moeder gaf Marouane een klap en zei "hij liegt maar deze ekezor" Marouane ging stuk van het lachen "meskienaa haar hoofd had je moeten zien" riep Marouane lachend. "Maar nu ff serieus" zei ik."Jaa ik ben van plan morgen iemands hand te vragen"
"OMGG MAROUANE!" Ik besprong hem en gaf m overal kusjes. "MAMAMAA HELP ZE PLET MIJ ZOWAT" riep hij Meskien. Mijn moeder em vader gingen stuk van het lachen om mijn idioten actie. " kei leuk Marouane inou en hoe heet ze?" Vroeg ik. "Ze heet romaissa" zei hij terug. " Aah okee" zei ik terwel ik hem met deze blik aan keek wat hem bang maakte "😏"
"Ja stop maar weer hoor?" Zei hij. "Hahahaha loveyou bro" het was alweer 10 voor 10 voor 1 en ik ging naar boven om me klaar te maken. Ik zocht uit wat ik ga aan doen. Ik trok een grijze kokerrok aan met een witte moncler Polo aan en die stopte ik in m'n rok. Ik deed wat water en mousse in m'n krullen en liet ze los hangen. Ik deed wat concealer, blush, mascara en wat lipgloss op en klaar is keees! Ik liep naar beneden en at snel een stukje msemen met honing. Ik had nog 10 minuten. "Mama ik ga met Nisrine naar Rotterdam shoppen ja?"
"Saffi isgoed maak het niet telaat" "nee mama" ik gaf haar een kus en ging maar de gang. Ik deed m'n MK schoenen aan en trok m'n moncler jasje aan. Ik pakte nog een MK schoudertasje en stopte daar wat spulletjes in. Ik hoorde Nisrine al toeteren. "Doeeei" riep ik nog en sloot de deur.Onderweg gingen we los als twee adhd kippen op de muziek.
Aangekomen in de stad we stapte uit en liepen door de stad. Winkel in winkel uit en zo vulde we onze handen met steeds meer tassen. We hoorde gefluit van jongen maar negeerde het. "Krullenbollennn" riep een jongen. "Ga naar de speeltuin" riep ik terug. Hij ze kwamen onze richting op en maakte een kring om ons "uhm behaarde aap kan je, je volwassene gedragen en ons gewoon erlangs laten" zei Nisrine tegen een van de jongens. Ik moest kachen om haar opmerking. "Huh ben je zusje van anouar??"
" ja dat klopt mogen we er nu langs ?" "Wollah sorry ik wist niet". Hahahaha
" maakt niks uit doei" ik trok Nisrine meer en we moeste nog lachen. "Eeeeh G ik heb zin om Chappings te doen"
" me 2 a sahbi" riep ik uitgeput. "Kom we gaan ergens in Utrecht eten"
"Saff kom naar gewoon dan?". Zei Nisrine. "Jaa isgoed"Na heerlijk te hebben gegeten zijn we thuis bij mij aangekomen. Ik groet iedereen en Nisrine ook en dan gaan we maar boven. "Ohjaa Marouane gaat iemands hand morgen vragen ene romaissa" zeg ik tegen Nisrine. "Jaaa klopt m'n moeder zei het al tegen mij ik ga ook mee" zegt ze. (Het is trouwens weekend)
"Haha gezellig" zeg ik terug. 23:00
"Zineee ik ga naar house ik zie je morgen schat" zegt Nisrine. "Jaa sgoed schat" zeg ik terwel ik haar de vies gebruikelijke kussen geef. Ze neemt ook afscheid van mijn moeder en broers mijn vader is gaan werken en daarna verlaat ze hett huis.
YOU ARE READING
He's the one who stole my heart..
RastgeleDe 17 jarige soraya een doodgewoon maar alsnog een Meid waar de meeste meisjes zelf moord voor zouden plegen. Ze houdt zich helemaal niet bezig met relaties of in die richting tot ze iemand leert kennen en haar gedachten helemaal veranderd? Laat je...