Na een week in die saaie witte kamer zitten mocht ik weer naar huis mijn snee is nog steeds erg diep maar waarschijnlijk is het niet erg als ik na 1 uur rijden weer thuis ben ga ik gelijk naar Stephan om te vertellen wat er is gebeurt en om te zien hoe het met hem gaat. We zijn thuis maar mijn ouders doen heel geheimzinnig ze pakken alle bij een geweer en geven mij een mes ik wil het huis in lopen maar ik word door mijn moeder tegen gehouden mijn vader gaat naar binnen ik hoor 3 kogelschoten en een harde schreeuw. Ik ren naar binnen en zie mijn vader liggen en de wezens zijn dood alleen is mijn vader ook niet meer. Ik ren naar buiten huilend schreeuwend "WAAROM PAPA!" schreeuw ik mijn moeder loopt ook naar binnen en komt lijkwit weer naar buiten "We moeten onderdak zoeken Rick." Zegt ze tegen mij ik zeg tegen haar dat we misschien maar Stephan kunnen maar dan verteld mijn moeder me iets "De moeder van Stephan belde mij precies op de dag dat we jou op straat vonden is Stephan naar huis gelopen en heeft zelfmoord gepleegd." "IS DIT EEN DROOM!" of beter gezegd een nachtmerrie "Toch lopen we naar het huis van Stephan." zeg ik "Dan kun je me eindelijk uitleggen wat hier ooit aan de hand is!" We komen aan bij het huis van Stephan zijn moeder heeft ons al gezien en doet de deur open en geeft ons een knuffel dan wordt mij verteld wat er aan de hand is. "Het virus PG-98A is niet zomaar een virus. Dat persoon dat jou vast gegrepen had was niet zomaar een persoon maar een zombie, sinds dit virus er is is er een rare mist over de stad gaan hangen dit kan het virus zijn maar dat is niet zeker we kunnen binnenkort beter vluchten er is een kamp ergens in het bos waar nog geen zombies gesignaleerd zijn daar zijn we dus nog even veilig de tassen zijn als ingepakt." morgen vertrekken we dus naar dat kamp, fijn ben je net weer thuis moet je naar een rotkamp omdat er een virus uitgebroken is. Maar ik ben gekrauwd door dat monster ben ik nu ook geïnfecteerd zoja hoe kan ik er wel tegen!? Nouja ik ga maar slapen dan kan ik morgen wakker blijven.
JE LEEST
PG-98A
ActionWat doe je als er een dodelijk virus uitbreekt? Natuurlijk je gaat op pad met je vrienden voor tegengif tenminste Rick doet dat maar wat als hij zelf geïnfecteerd is!?