Mam weet nu van Luna ze was erg boos dat we weer weg gingen van het kamp. Sinds dat Luna in het kamp verblijft is ze erg koortsachtig en misselijk. Myrthe helpt Luna, Myrthe is ook zo'n beetje de enige van ons allemaal die verstand heeft van dat soort dingen. "Ik ga nu even kijken hoe het met Luna gaat Rick kom je ook zo?" zegt Myrthe. "Oké ik kom over 5 minuten even kijken bij jullie!" zeg ik tegen Myrthe.
Omdat Rick nu toch niet echt iets doet in het verhaal een stuk met Myrthe!
Luna is al 2 dagen heel erg ziek, ik snap ook niet hoe ze zo lang vol heeft kunnen houden bij een huis waar zombies wonen! Misschien is ze daardoor ziek geworden. Ik kom binnen in haar tent en ze heeft erg koud, ik voel haar voorhoofd en ze voelt alles behalve koud. "Gaat het wel Luna?" vraag ik aan haar. "I..ik heb het heel erg koud, zie ik er slecht uit?" vraagt Luna aan mij. Ze ziet er niet bepaald goed uit ze is lijkwit, wat zou er gebeurt zijn? "M..Myrthe is er iets aan de hand?" vraagt Luna aan me. "Ik weet het niet Lun, ik vroeg me af... Wat is er gebeurt toen wij er nog niet waren geweest en hoe kom jij zo ziek? Ligt het aan dat huis?" zeg ik. We praten nog een tijdje verder "Ik moet nu even naar Rick Luna, hij wou me nog even spreken." Zeg ik en ik geef haar een kopje thee.
Hier het gesprek tussen Rick en Myrthe zoals altijd R is Rick M is Myrthe.
R. Wat was er Myrthe?
M. Rick ik heb het idee dat Luna iets heeft opgelopen door dat huis.
R. Maar Myrthe Luna zat ik weet niet hoe lang bij dat huis vol zombies!
M. Toch zit het me niet lekker Rick, misschien heeft ze wel weken daar gezeten.
R. Myrthe, het komt wel goed met Luna zullen we samen water gaan halen? In de buurt is schoon drinkwater.
M. Oké dan Rick ik zal wel met je meelopen.
Nu wordt alles weer verteld vanuit Rick.
Ik ga met Myrthe een boomhut bouwen bij het meertje, ik wil graag dat alles weer zoals vroeger was. Myrthe kan wel weer vrolijk doen sinds ze gewend is om in een kamp te overnachten. We zijn nu bijna bij het meer. "Myrthe... We gaan geen water halen hier, dat heeft mam al gedaan vanmorgen ik heb gevraagd of we samen naar hier mochten om iets gezelligs te doen!" Hopelijk vindt Myrthe het leuk. "OMG Rick kunnen we een boomhut gaan bouwen!?" vraagt Myrthe die wel ineens heel blij is aan mij. "Oké wat jij wilt Myrthe zullen we goed hout gaan zoeken?" vraag ik aan Myrthe, gelukkig vindt ze het leuk dat we iets kunnen doen. "Werd jij ook zo gek door hele dagen in dan kamp te zitten, ik wou echt weer eens iets doen en vroeger maakte wij ook een boomhut..." zegt Myrthe en gelijk zie ik dat ze het ook mist... Gelukkig zie ik wat hout liggen. "Myrthe hier ligt goed hout voor de boomhut!" hierdoor word Myrthe weer wakker, samen nemen we het hout mee en bouwen een boomhut in een goede boom. Na 2 uur hebben we al wel iets moois staan, ik geef Myrthe mijn zakmes. "Hier... Voor je verjaardag Myrthe, sorry dat we die niet meer konden vieren omdat je weg was. Ik heb je zo erg gemist Myrthe!" zeg ik tegen haar. "Awww thanks Rick, ik heb jou ook gemist in de tijd dat ik weg was... Er is meer gebeurt dan wat jullie denken, we hebben het er morgen wel over. 10:00 bij de boomhut." zegt Myrthe en ze kerft onze namen in de boomhut.
Heeeeyy weer een nieuw hoofdstuk, sorry dat ik lang niet meer had geschreven. Hopelijk vonden jullie dit een leuk hoofdstuk! ♥
JE LEEST
PG-98A
ActionWat doe je als er een dodelijk virus uitbreekt? Natuurlijk je gaat op pad met je vrienden voor tegengif tenminste Rick doet dat maar wat als hij zelf geïnfecteerd is!?