5.

71 2 3
                                    

Ik word wakker gemaakt door luid gezang het is Myrthe die weer eens vrolijk is wat een ochtendmens. Bij het ontbijt vraag ik aan mijn moeder of ze het al weet ze word weer wit en heeft geen trek meer, ze loopt naar haar tent en ik ren snel achter haar aan.

Het verhaal verteld nu de gedachte van Natashia (moeder van Rick en Myrthe)

Hoe kan Myrthe het me ooit vergeven als ik haar moet vertellen dat Herman overleden is tijdens een gevecht om onze levens te redden!? Ze heeft een flinke hersenschudding en zou dit nu moeilijk kunnen verwerken en ook al zou ze geen hersenschudding hebben Myrthe zou het nooit aankunnen dat haar vader overleden is. Waarom is dit virus gecreëerd!? VERTEL ME ALSJEBLIEFT WAAROM! Nog even en we gaan er allemaal aan we... Gaan dood en waarom!? Niemand weet de rede en niemand die zich druk maakt om wat het eigenlijk zijn omdat dit een kwestie is van leven of dood. Wat zou Rick van me denken!? Ik ben laf ik ga met hem praten hij zit namelijk ook met problemen hij is in een klap twee dierbaren verloren... Ik ga met hem praten.

Dit is een gesprek tussen Natashia en Rick.

We moeten het Myrthe vertellen Rick we kunnen geen dingen achterhouden voor wie dan ook!

Maar mam ze zal kapot gaan ze heeft hier te veel voor meegemaakt! Hoe kan jij ooit denken dat ze dit kan verwerken in zo'n korte tijd!?

Maar Rick ze moet het weten en anders komt ze er toch wel achter en dan is het nog moeilijker het te verwerken!

Oké jij je zin mam je hebt gelijk ik zal het haar vanmiddag proberen te vertellen maar alsjeblieft als ze boos wordt help me!

Oké deal jij verteld het ik help haar met proberen het beter te verwerken.

Alles wordt dit hoofdstuk weer verteld vanuit Rick
Ps. Wat vinden jullie van hoe deze gesprekken zijn?

Vanmiddag moet ik het vertellen... Ik weet niet hoe en wat ik wil mijn zusje niet kwetsen... Hopelijk houden wij een sterke band. Myrthe en mijn moeder zijn mijn meest dierbare van mijn leven ik wil Myrthe niet kwijt raken. Ik hou van Myrthe...

PG-98AWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu