rád bych věděl...

1.4K 153 27
                                    

Logen
Ráno mi přišla SMS. Vyklouzl jsem z postele do koupelny. Esemeska od spolužáka.
Twl co to včera bylo? Ty chodíš s Willem?"
„Jo"
Hej mluvit doma neučili?"
„Jžš ty si otravnej. Ano chodím s Williamem. Žárlíš moc?"
„Woooooow tak to nene. Ne nežárlim,ale holky jo"
„To mi píšeš jen kvůli holkám?"
Tak trochu. Podle toho co psali tak chtějí Willa víc než cokoliv,takže bacha"
„Ok dík za upozornění"

William
Vzbudil jsem se a hned jsem začal hledat Logena. Našel jsem ho v jeho pokoji. Obejmul jsem ho ze zadu „dobré ráno".

Logen
Otočil jsem se a políbil jsem ho „teď už je dobré". Will se po mě dravě vrhl a vysvlékl mě z trička. „Víš že musíme do školy, viď?"zarazil jsem ho.

William
Nevrle jsem ho pustil „chjo".
Došli jsme do třídy. Logen mě zastavil a stoupl si předemně. „Co se děje?" zašeptal jsem a vykoukl přes Logenovo rameno. Holky seděli v kroužku okolo naší lavice a vypadaly obzvláště naštvaně. Chytl jsem se Logenových zad a prošel jsem s ním až k lavici.

Logen
„Uhněte!" zavrčel jsem. „Nech Willa!" oplatily mi rozkaz. „Říkám uhněte!" sykl jsem. Většina holek odešla, ale zůstala tam jedna skupinka, kterou řídí Amanda, černovláska s modrými konečky. Přetáhl jsem Williama na židli a sám jsem předstoupil před tu ďáblici „co máš za problém Ami?". Černovláska se povýšeně usmála „jak ty to děláš?". „Dělám co??" nechápal jsem. „Jak to, že TY vždycky sbalíš ty nejhezčí kluky?" pokračovala. Pokrčil jsem rameny. „Nech Williama! Vem si někoho jinýho!" okřikla mě. Tak na to fofrem zapomeň. Přistoupil jsem k ní a koukal jsem na ní z bezprostřední blízkosti. „Amando, už si někdy někoho zabila?" zeptal jsem se s úsměvem na tváři. Černovláska se vyděšeně zamračila a zavrtěla hlavou. Naklonil jsem se k jejímu uchu a zašeptal jsem „kvůli němu bych klidně vyzabijel celou třídu, tak neprovokuj nebo začnu tebou, rozumíš kočko?". Amanda vyděšeně udělala krok dozadu a jen kývla. Pak se otočila mezi tu svou partičku a já si nadšeně sedl na své místo.

William
Sledoval jsem tu černovlásku a uslyšel jsem něco znepokojivého. Holky odcházel okolo naší lavice a ta černovlasá řekla „byl tak blízko, já sem se asi udělala". :OOO jako hej!ten je můj.....čůzo.

Logen
Podíval jsem se na Willa. Ten seděl jako opařený a mračil se. Nemohl jsem se udržet. Chytl jsem ho za týl a políbil ho. Will se mi po chvíli vyškubl.

William
„Si z tý holky nadrženej?" vychrlil jsem na něj.

Logen
„Z Amandy? Ne, fuj to fakt ne. Jedinej z koho sem nadrženej si ty" pousmál jsem se.

William
Bez varování jsem Logana dlouze políbil. Bohužel nám do toho zazvonilo a tak jsme toho museli nechat.
Zbytek dne ve škole byl nudný. Holky se po čtvrté hodině uklidnili a dali nám pokoj. Když jsme dorazili domů Logen vrhnul do koupelny osprchovat se.

Logen
Celou školu jsem to v sobě držel, ale ta cesta, když jsem byl s Williamam vzadu v autě sám.. mě dorazila. V koupelně jsem ze sebe dostal maximum, ale pořád mě to neuspokojilo. Vyplížil jsem se do pokoje. Najednou ke mě přiběhl William. Chytl mě za ruku a mrsknul mě na postel.

William
Vyskočil jsem nad Logena na čtyři. „Takže je čas na pár otázek" zazubil jsem se.

Logen
„Nechceš se na to ptát někde jinde?" vydechl jsem zoufale. William si na mě sedl a ještě se zavrtěl.

William
„Ne, mě se tady líbí" pousmál jsem se a naklonil jsem se k němu. Přejel jsem mu jazykem po krku. Logen se podemnou různě vzpíral a pak vydal ten krásný sten. Posadil jsem se zpět.

Logen
Vyhoupl jsem se do sedu a jemně uchopil Willa za krk. Vášnivě jsem se přitiskl na jeho sladké rtíky. Zajel jsem mu pod tričko a vysvlékl mu ho. Will přerušil náš polibek a opřel se svým celém o to mé. Poté chytl obě moje ruce.

William
„Chci o tobě vědět všechno" zašeptal jsem.

Logen
Propletl jsem si s ním prsty. „Logen Kramer, 19let, narozeniny 10.srpna, blond vlasy, světle modré oči, výška 180cm, váha 61,5kg, velikost nohy 43, otec Lucius Kramer, matka Liliana Kramerová, zemřela po mém narození, mám starší sestru Annu Kramerovou, která žije v Austrálii, oblíbená barva černá, oblíbené jídlo cukrová vata, alergický na prohru......chceš vědět ještě něco?" vydechl jsem a pohladil jsem ho po tváři.

William
„Kolik už si zabil lidí?" zamumlal jsem. Logen chytl moje tváře do dlaní a zvedl mi hlavu tak, abych mu koukal přímo do očí.

Logen
„23" špitl jsem.

William
„Dobře no a jak dlouho do mě hodláš rýt tím tvým klackem?" odkašlal jsem si a posunul jsem se z jeho klína na jeho břicho.

Logen
„Promiň, hned to zklidním" sykl jsem a vyškrábal jsem se z postele. „Jdu se ještě jednou umýt" oznámil jsem mu a zalezl jsem do koupelny.

William
Zvedl jsem tričko ze země a vzal jsem si ho. Počkal jsem až se Logen osprchuje a pak jsem do koupelny vtrhl já.
Večer jsem zalezl do své postele kde už na mě čekal Logen. „Můžu se ještě na něco zeptat?" zeptal jsem se než jsem vlezl do postele.

Logen
„Můžeš" zývl jsem.

William
Narvózně jsem stiskl deku „si......si ještě panic?".

Logen
Zamyšleně jsem se na něj podíval „co myslíš?" uculil jsem se.

William
„Že už nejsi" šeptl jsem.

Logen
Pobaveně jsem zavrtěl hlavou „ne....ještě jsem, šetřím si to pro někoho výjimečného, koho budu opravdu milovat" pousmál jsem se a přitáhl Willa za pas k sobě.

William
„To je fajn" zamumlal jsem. Nebyl jsem si jistý jestli vedle něj dnes vůbec usnu.  Na štěstí se mi to podařilo a tak jsme oba spali až do rána.

Po dlouhé době další nezajímavý díl. Ještě pořád se mi daří uchránit jejich panictví, ikdyž by si zasloužili trochu si užít. No nic snad se vám díl líbil.

Captor Kde žijí příběhy. Začni objevovat