Eram plocata nu mai stiam ce sa spun.
Eu- Vrei sa mergem..........Vrei sa mergem......
Ayato- Vrei sa mergem la le amor?
Eu- Da..
Ayato- Ok hai.Neam dus la le amor. Era frumos la restaurant. Nu mai am fost niciodata aici.
Ayato- Ce vrei de mancare?
Eu- Pai vreau........ Niste clatite.Haha ce amuzant
Ayato- Ok
Eu- Tu ce iti iei?
Ayato- Imi iau ce iti iei si tu.
Eu- Ok.
Ayato- Ok.
Ospatarul- Buna searea!
Eu Cu Ayato- Buna searea!
Ospararul- Ce vreti?
Ayato- Vrem dou portii de clatite.
Ospatarul- Ok.Mai vreti alteva ceva?
Eu- Nu multiumim.
Ospatarul- Ok.Vin portiile dar atat de repade. In 10 Munute. Am inceput se mancam. Am terminat sa mancam. Nimeni nu spunea nimi, pana Ayato se aprobie de mine si ma sărută. Dupa ce termina ne ducem acasa.
Perspectiva Biancai:
Nu puteam se dorm. Cand reuseam parca ma stangea cineva de gat. La un momendat nu mai poteam sa respir.Eu- LASAMA!!(strig ca, Kanato cand e enervat).
Pana reuresc se ma lase inpace. Ma duc la, Laito in camera.
Eu- Buna...
Laito- Buna...... (voce aformita)
Eu- Pot sa dorm cu mine?
Laito- Desigur..... (voce adormita)Ma culc si o mai simt pe femeia aia. Visam frumos. Ca eram intro lume perpecta. Aveam chef de ceva in zisul meu, vroiam sa mananc. Ha ha ha....lol.
Ma trezesc si ma duc in camera mea. Ma schimb in prumul rand cu o pluza cu umar cu niste blugi originali lungi si de deta asta cu siste comversi oruginali.Eu- Buna dimineata!
Ei- Buna dimineață!Ma pun la masa si incep sa mananc. Miam dat seama ca e luni. NNNNUUU. NU LA LICEU. Si prima ora era de româna nuuuuu. Urasc româna. Si imi place matematica. Lad asta si continui. Cred ca toti se intrebau cese intampla cu mine. Adica faceam semne. Mergem spre limuzina. Ne urcam in ea. Ma uit pe lista cine este in clasa mea. Yey !nu mai era blonda aia. Yey!
Eu- Yey!!!!!!!!
Ma duc in clasa. Im iau stiloul in mana si invep sa scriu. Se suna dar doamna nu ne da trumul in pauza.
Doamna- Asa stati puțin. Se va intampla ceva saptamana asta si nu se mai poate veni. Deci o sa ne vedem lunea vitoare si puteti sa plecati acum.
Eu cu coleti meu- Ok doana la revedere.
Domna- La revedere.Noi plecam de la scoala. Ce noroc pe mine dar mise pareau insetati si tot se uitau spre noi. Ma refer si de ele. Am ajuns la conac. Stau o ora in camera mea il vad pe Laito in fata usi. El ma trage si ma pune pe perete. El ma musca de gat
Eu- Stai.......stai.......stop........
Cad pe jos el vine peste mine si lesin. Ma trezecs si le vad..........
Perspectiva Arianei:
Cand ajuns la conac il gasecs pe Shu in canera mea nici nu spun nimic si el ma trege spre hol si ma isbeste de perete si ma musca.Eu- Stai.....stop.......stai.
Nu mai puteam si am lesinat. Cand ma trezesc le vad.........
Perspectiva Andreeiei:
In limuzina il vad pe Ayato ca se uita la mine de ceva vreme. Coboram din limuzina. Ma duceam spre camera mea cand Ayato sta chiar in fata usi mele. El ma apucă si ma musca. Nui zic nimic pentru ca lesin. Cand ma trezesc la vad pe Ariana si pe Bianca lesinate ma duc la ele.Eu- Bianca..........Bianca Ariana........Ariana.
Bianca- D.....a.......Perspectiva Biancai:
Aud pe cineva care ma sgriga eu il zic.Eu- D.....a.......
Andreea-Esti bine?
Eu- Da cat de cat.
Andreea- Ok ajutama sa o trezesc pe Ariana.
Eu- Ok.Ne ducem la Ariana sa o trezim.
Eu cu Andreea- Ariana!
Ariana- Da.
Andreea- Esti bine?
Ariana- Da cat de cat.
Eu- Ok.Dupa ce ma trezecs ca simtea de nu stiu cum sa explic. Dupa ce am lesinat mia mai loat?.......
Hey Ce faceti? O sa mai intarzi la capitole ca nu sprea mai am idei dar tot continui cartea si sa treceti pe la bravefox323 Anemy_The_Kiler AlexandraMaria888 Emma_Kiryaga Anonima459 sa treceti pe la ele ppppppaaaaaaa.
CITEȘTI
O noua viata- Diabolik Lovers
FanfictionO fata simpla care pleaca la conacul Sakamaky pentru ca nu putea sa faca atatea drum pana la liceu. Asa ca tatal ei a reusit so mute la conacul Sakamaky. Cand a ajuns la conac doua fete care erau de vartea ei (16 ani). In conac casesc niste baieti...