Era in spatele meu. Imi ia sabia din ghiozdan si mio bune la gat.
El- Ultimile cuvinte?
Eu- Sunt cat tip nu ai fost atent.....eu tiam loat sabia........ .
El- Dar cum?
Eu- Talent draga.....nu stiu de el.Incep sal fugaresc cu sabia. Frate alearga repede. Apare al vampir care avea un cutit. Mil baga in spate. Dar ma inpotrivesc cu sabia ii dau in inima si cu celalal ii trag tot in inima si gata. Stiu de mult sa vanez vampiri.
Eu- Au. Bun cutit, de unde lai loat?
In realitate:
Perspectiva lui Laito:
Dorm liniatit pana primesc un picior in burta. Era Bianca era stai si plangea de ce? O iau in brate. Se mai potoleste prin potoleste nu mai da cu picioarele. Se trezeste.Bianca- Cum mai vin patata de sanpe acasa?
Eu- Esti bine?
Bianca- Da.
Eu- Ce sa intamplat?
Bianca- Am avut un cosmar atat.
Eu- Ok. Hai la somn.
Bianca- Bine.Perspectiva Biancai:
Ma culc la loc. Imi vad parinti care stateau in genunghi.Eu- Ce faceti?
Mama- Esti regina trebuie sa ne punem in genunghi.
Eu- Dar........Eu- Oprestete stiu ca tu imi faci asta!
Laito- Ce ai?
Eu- Laito lasama sun nervoasa!
Laito- Gata.
Eu- NUMI SPUI TU GATA!Si rastorn masa.
Perspectiva lui Laito:
Bianca se enerveaza rau. Darama masa. Stai de ce din ochi ei turcoaz se faceam verzi, stai,e imposibil, Cordelia, dar cum?Perspectiva Biancai:
Ce fac? De ce nu pot sami controlez bratele si picioarele? De ce daram masa?
Eu(Bianca)- Oprestete!
Eu(Cordelia)- Ha nu!
Laito- .......Ce......mama......Bianca......Ce!
Eu(Cordelia)- Ha ce ai patit?(ha ha ha....)
Eu(Bianca)- Opresteo stiu ce vrea sa faca si nu pot sa mai contrelez corpul........ .
Laito- Bine.
Eu(Cordelia)- Gata fata aia nu mai e. Si daca spui la cineva te asteamta moartea!
Laito- ......b.....ine..... .Ok...e ciudat stau in mintea mea, sau a Cordeliei? E lasa asta. Ma! De ce ia o alta culoare de par nu e rosie e mov!!!!! Nu nu sa nu indrasnesti!!!!! a facuto nu...viata mea e ruinata (e... nu e chiar asa dar ceva de genu). Merg jos adica merge jos si se duce in bucatarie. Deschide frigiderul.....ada avem numai Nutella in frigider.:).
Perspectiva Cordeliei:
Cobor jos sa mananc ceva. Ma duc la frigider si au doar Nutella. Nu o arunc pentru ca nu e sanatoasa pentru ei (mor de ras). O arunc si ma duc la magazin sa iau ceva.Perspectiva Arianai:.
Stateam in pat ca o lenesa.- gghhh.
Mie foame. Cobor jos cand o vad pe Bianca aruncand Nutella! Crima....si ca pleaca si de ce o o mov la par? Lasa asta sa ma duc sa iau Nutella. La magazin o vad pe Bianca dar mergea la casa asa ca ma duc sa iau Nutella si poate o prind.
- Unde este Nutella? Uiteo!
Plec la casa. Dau Nutella si plec. Cand ajung acasa o vad pe Bianca gatind?!Ce! Ce a apucato ba orunca Nutella ba gateste! Mai bine o las sa faca ce vrea.
Hey!! Ce faceti? Na uite si capitolul 15. Ok.......sa treceti pe la:
andreea_neko
Emma_Kiryaga
Anonima459
AlexandraMaria888
Anemy_The_Kiler
bravefox323
Ok si gata cu capitolul 15 ne vedem la capitolul 16. Bye!
CITEȘTI
O noua viata- Diabolik Lovers
FanfictionO fata simpla care pleaca la conacul Sakamaky pentru ca nu putea sa faca atatea drum pana la liceu. Asa ca tatal ei a reusit so mute la conacul Sakamaky. Cand a ajuns la conac doua fete care erau de vartea ei (16 ani). In conac casesc niste baieti...