Ma gandeam daca mia mai loat. Incepe sa ma doara capul bupaia il vine sa lesin. Lesin si sunt prinde Laito.
Laito- Ce am facut.........Perspectiva Arianai:
Ma plimbam pe hol. Usa Biancai era deschisa. Bianca era lesinata si Laito o tinea.Eu- Ce sa intamplat? (????)
Laito- Eu......am mus.....cato mai de vreme si ea acum a lesinat.
Eu- Vad asta. Dar ai mai muscato si dopa a lesinat atunti?
Laito- Da.
Eu- (bravo,GOOF JOB LAITO). Aha ok. Puneo si tu in pat....of.
Laito- Ok.Doamne cum sa il placa de un baiet pardon vampir ca asta. E lasa. Il vad pe Shu cautanduma.
Eu- Buna Shu!
Shu- Buna Ariana!
Eu- Ce mai faci?
Shu- Bine........Auzi vreu sa mergem la o intalnire azi la 21:00.?Stau unpic si înroșesc
Eu- Da.......desigur.
Shu- Ok.
Eu- Shu Stai.
Shu- Da
Eu- Unde?
Shu- Pai..........auzi ne intalnim aici la 21:00.
Eu- Ok pa!
Shu- Pa!Doamne, nu stim unde sa ne intalnim. Eu ma gandeam la un restaurant. Da merge. Ma intalnesc cu Andreea.
Eu-Buna!
Andreea-Buna!
Eu- Ce faci?
Andreea- Bine tu?
Eu- Bine.
Andreea- Ai vazuto pe Bianca?
Eu- Da.
Andreea- unde e?
Eu- In camera ei. De ce intrebi?
Andreea- Doar am intrebat.
Eu- Ok
Andreea- Vrei sa mergem la ea?
Eu- Da. De ce nu.
Andreea- Ok.Mergem la Bianca. Cand am venim noi deabia se trezise.
Eu cu Andreea- Buna....:)
Bianca- Buna.......:|
Eu- Ce mai faci?
Bianca- Nu prea bine. :(
Andreea- Ok vrei sa te lasam pana te simti bine?
Bianca- Da.
Eu- Ok.Perspectiva Biancai:
Ma trezesc cu o durete de cap. Bate cineva la usaEu- Intra.
Andreea si Ariana- Buna.....:)
Eu- Buna.......:|
Ariana- Ce mai faci?
Eu- Nu prea bine. :(
Andreea- Ok vrei sa te lasam pana te simti bine?
Eu- Da.
Ariana- Ok.Ma pun in pat si mai stau. Ma dau jos din pat. ●_●. Imi amintesc ca posta doua luni o CRACIUNUL! Yey! Sa ne gandim, ce imi iau ce craciunul. Ma uit prin bagas si imi vad calculatorul. Yey.
Eu- Yey!!!!!★
Ma uit si azi a aparut, samsung galaxy s 8.
Eu- OMG. NU POATE FI REAL!!!!!!!!!! YEY!!!!!!!!★☆★☆★★☆☆☆☆. Dar costa patruzeci si doua de milioane.
Dar ziua mea e pe 19 decemprie deci imi ia Laito. Ok. Nu aveam ce sa fac. Acum imi vine curajul si ma duc la, Laito.Eu- Buna!
Laito- Buna!
Eu- Uite.......vreau.......sa iti spun ceva.
Laito- Da zi ce?
Eu- Cand team vazut prima data misai parut un ciudat nu te supara, la prima intalnire a inceput sa te plac dupa am inceput sa te iubesc si acum vreau sa iti spun daca si tu ma placi?
Laito- Desigur ca te iubesc.El ma ia in camera lui ma pune in patul lui si saruta dar era mai deosrbit ca celelalte era mai pasional. Se plimba cu maine pe corpul meu. Inroseam. Imi da putin drumul putin casa pot sa respir. Imi da drumul si ma lasa sa plec.
Eu- Pa......
Laito- Pa.....Uit totul ce sa intamplat ca Atunci totul. Ma sinteam cu capul in nori,si eram. Auzeam niste sunete ciudate erau erau niste......... .
Hey scuze ca nu am postat dar am avut niste treaba sori. Si sa treceti pela fetele:
-Emma_Kiryaga.
-Anonima459
-AlexandraMaria888
-Anemy_The_Kiler
-bravefox323.
Si pela cartile lor. Stelute☆★ plus comentari. Ok pppppppaaaaaa!
CITEȘTI
O noua viata- Diabolik Lovers
FanfictionO fata simpla care pleaca la conacul Sakamaky pentru ca nu putea sa faca atatea drum pana la liceu. Asa ca tatal ei a reusit so mute la conacul Sakamaky. Cand a ajuns la conac doua fete care erau de vartea ei (16 ani). In conac casesc niste baieti...