Capitolul 11. Alti.......vampiri.......

83 8 2
                                    

Vad vad, ca Andreea era in labirint si eram niste baieti care o rabeau. Clipesc si sunt legata de maini si de cu un scoci la gura. Se aud niste pasi ei pleaca cu mine si Andreea. Ne duc la un conac care parea mai mare decat conacul Sakamaky. Ma spat ca o proasta ca nu reuream. Ne duc intro camera cu trei paturi. Cred ca vroiam sa o ia si pe Ariana. Eram lovita la cot iar Andreea la genunchi.

Eu- Unde suntem.
Andreea- Nu stiu asta ma intreb si eu.

Perspectiva Arianai:
Se facuse ora 20:30. Shu deja era pe hol. Ma inbrac repede si ma duc la el.

Eu- Buna(rosie)
Shu- Buna ( Si el la randul lui rosu).
Eu- Uuum......unde mergem?
Shu- Vrei in parc?
Eu- Da.

Imi aminteam cum ma jucam cand eram mica in parc. Era frumos. Am ajuns. Ne punem pe o banca. Nu mai a zis nimeni nimic de ceva tinp.

Eu- Vrei sa ne plinbam ?
Shu- Da

Ne plimbam sa vad biciclete de doi.

Eu- Vrei?
Shu- Da

Eram ca doi capii doar ca in corp de adulti.

Intre timp la conacul Mukami.
Perspectiva Biancai:
Eram disperata.

Eu- Ce facem aici. Unde suntem? Mai bune faceam naveta decet sa merg aici. De ce am apceptat?
Andreea- Calmeazate.
Eu- Ok.

Ma pun in pat si adorm dar inainte sa adorm bate cineva la usa

Eu- Raspund?
Andreea- Nu stiu nu ascumdate.
Eu- ok.

Ne ascumdem in dulap. Intra cineva. Nu stiu cesa fac. Acum sau niciofata. Nu pot. Nu trebuie sa stie nimeni ca sunt pe jumate vampir. Si pot sa scap de puteri foarte usor dar nu vreau. Acel om incepe caute prin camera noastra. Imi venea sa fac ceva dar nu pot. DacA nu era aici Andreea o faceam de mai de mult. Deschide usa.

Ala- Buna fetelor!
Eu cu Andreeea-B..u...na..........
Eu- Scuze!

Il inping cu piciorul se enerveaza si vine sper noi. Gata, mia ajuns. Il musc si cade pe jos si dispare.

Andreea- Dar.......cum.......ce....... .
Eu- Te rog nu spune la nimeni ca sunt vampir te rog. Bine sunt pe jumatate dar nu le spune la nimeni.
Andreea- Ok. Dar cum?
Eu- Cand avema 10 ani, am fost cu parinti mei intro exursie, cand eram in cort venise un urs .
Mama- Pugi!
Eu- ok.
Am fugit in padure fara sama uit in spate,dau peste conacul Sakamaky pe atunti eram mai mici Shu avea 14 ani, Reigi cred va avea 13 sau 12 ani Ayato cu Laito 11 sau 12 si tot asa. Ma pun la gard si Ayato ma musca era si luna rosie cad pe jos si el pleaca. Ma trezesc tot acolo si mama zine spre mine ma sterg repede casa nu stie.
Andreea- O sa vorbesc cu Ayato despre asta.
Eu-Ok. Hai sa ne punem la somn.
Andreea-Ok.



Hey! Ce fateti ? Sper ca va place copitolul asta. Sa treceti pe la fetele astea.
Emma_Kiryaga
Anonima459
AlexandraMaria888
Anemy_The_Kiler
bravefox323
Ok ppppaaaa!

O noua viata- Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum