De volgende morgen sta ik vroeg op. Om 11 uur zit ik al aan mijn huiswerk, zodat ik s'middags met Emily kan afspreken. Als ik na een paar uur op mijn mobiel kijk zie ik dat Justin me een appje heeft gestuurd. 'Heyy, lukt het met je huiswerk? X' Ik glimlach als ik het appje lees, en stuur snel wat terug. 'Ja, ik ben net klaar. Emily komt er zo aan. X'Als ik mijn spullen heb opgeruimd gaat de bel. Eerlijk gezegt ben ik best wel zenuwachtig. Ik ben bang dat ik straks iets verklap over Justin. Misschien dat ze merkt dat er iets is door dat ik me anders gedraag ofzo. Emily heeft altijd alles door, vooral als het gaat over jongens.
Zuchtend zet ik een glimlach op mijn gezicht. Niet eentje die je hebt als je iemand leuk vind, maar gewoon een glimlach. Ik haal de deur van het slot, en open hem.
"Hello." Zegt Emily terwijl ze haar fiets nog op slot zet en haar tas pakt.
"Heyy." Ik geef Em een knuffel, en laat haar binnen.
Ze hangt haar jas aan de kapstok, en trekt haar schoenen uit terwijl ik wat te drinken voor ons pak. Samen lopen we de trappen op naar mijn kamer waar we op mijn bed neer ploffen. "Heb jij veel huiswerk?" Vraag ik. "Valt mee het meeste heb ik al gedaan." Vertelt ze, ik knik.
"Dus-" begint ze. Oh god. Ik weet waar dit naar toe gaat. "Heb je die jongen nog gezien?" Ze haalt haar wenkbrauw omhoog.
"Ja." Antwoord ik haar.
"En?" Dringt ze aan.
Ik rol lachend met mijn ogen. "Hij is te oud." Zucht ik.
"Hoe oud zou hij zijn?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op.
"18, 19 ofzo?" Ze knikt instemmend. Gelukkig gaat ze er niet verder op in, en al snel is het onderwerp veranderd naar school, teen wolf en Cameron Dallas. We luisteren muziek, en hangen nog een beetje rond in mijn kamer terwijl we verschillende kleuren lipstick testen. Om vijf uur gaat Em weer op de fiets naar huis.
Als ik op mijn kamer ben zit wis ik op whattsapp mijn gesprekken met Justin. Mijn moeder mag niets weten, ook niet als ik toevallig op mijn telefoon zit als mijn moeder er bij is.
Om half zes roept mijn moeder voor het eten, dus ik loop terug naar beneden. Tijdens het eten kijk ik naar buiten. Het is gelukkig droog, dus ik heb straks een smoesje om naar buiten te gaan. Justin heeft me ook geen whattsappjes meer gestuurd, omdat hij wist dat Emily zou komen.
Als ik mijn bord leeg heb ruim ik de tafel af. "Ik ga nog even naar buiten." Zeg ik tegen mijn moeder terwijl ik naar de gang loop. "Heb je genoeg aan je huiswerk gedaan?" Vraagt mijn moeder. Ik rol met mijn ogen als ik mijn jas van de kapstok pak. "Ja, app me als ik naar huis moet komen!" Roep ik voor ik de deur dicht gooi.
Zodra ik begin te lopen open ik whattsapp en stuur Justin een berichtje. 'Ik ben nu buiten kom je zo? X' vrijwel meteen krijg ik een appje terug. 'Ja ik kom er zo aan. X' als ik naar het eind van de straat loop zeg ik gedag tegen Lizzy en loop door het padje naar de sloot toe.
Ik scroll een beetje door mijn instagram terwijl ik heen en weer loop. Na een paar minuten kijk ik naar de tijd. Terwijl ik blijf wachten kijk ik een beetje door mijn fotogalerij, tot ik een bekende stem in mijn oor hoor. "Heyy." Ik voel twee sterke armen rond mijn middel. Als ik me omdraai kijk ik recht in Justins gezicht. Ik glimlach "Hey." Hij geeft me zoen op mijn voorhoofd, en pakt daarna mijn handen vast.
"Ik wil ergens met je naar toen." Zegt hij. Ik knik, en denk even na. "Ik bel heel even mijn moeder." Zeg ik terwijl ik mijn mobiel vergrendel en haar nummer op zoek in mijn contactenlijst. "Oké." Is zijn antwoord. Terwijl ik mijn mobiel aan mijn oor hou gaat Justin voor me staan. Hij gaat met zijn vingers over mijn lippen en door mijn haren, waardoor ik hem wil zoenen. "Hoi lieverd." Hoor ik aan de telefoon. Ik geef Justin een dwingende blik dat hij moet stoppen. Hij kijkt me onschuldig aan, en gaat vervolgens gewoon verder.
"Euhm mam. Em is hier, en we willen naar de dijk mag dat?" Vraag ik terwijl ik Justin van me afduw en weg loop.
"Ja hoor, ik app je al je naar huis moet komen." Zegt mijn moeder. Justin staar ondertussen al weer voor me, en begint me kusjes te geven in mijn nek. Ik huiver, en er ontstaat kippenvel op mijn lichaam. Justin grijnst tegen mijn huid aan, en gaat verder. "Oke ik ga weer doei." Snel hang ik op en duw Justin van me af.
"Verdomme straks heeft ze wat door." Zeg ik nep boos. Justin lacht, en pakt met zijn handen met gezicht vast. "Sorry?" Hij kijkt me met zijn puppy ogen aan, en ik rol met mijn ogen. "Wil je me vergeven?" Vraag hij. Ik bijt 'nadenkend' op mijn lip, wetend dat hij me zo gaat zoenen omdat dat hem gek maakt.
Hij laat me los, en gaat met zijn lippen naar mijn oor. "Verdomme." Ik giechel en kijk hem vragend aan. "Wat verdomme?"
"Straks overtreed ik de regel." Zegt hij.
"Welke regel?" Zeg ik als of ik niet begrijp waar hij het over heeft, terwijl ik dat heel goed weet.
"Je weet precies welke regel ik bedoel." Zegt hij licht geïrriteerd. Ik kijk hem nog steeds vragend aan.
"Je zoenen, en als je zo doorgaat plaats ik straks een zuigzoen in je nek die iedereen kan zien." Zegt hij dreigend.
"Dan zal je me eerst moeten pakken." Ik ren lachend weg. Zo snel mogelijk loop ik langs de rand van de sloot, en klim ik over de reling van het bruggetje. Snel werp ik een blik op de speeltuin. Er is helemaal niemand, en dat verbaasd me. Als ik om kijk zie ik dat Justin ook over de reling is geklommen. Voor ik weg kan rennen grijpt hij mijn pols vast, en duwt met tegen de reling van het bruggetje aan.
Zijn beide handen plaatst hij naast me waardoor ik nu gevangen zit tussen hem en de reling. "Gevangen." Hij kijkt me grijnzend aan. "Ja inderdaad." Grinnik ik, terwijl ik met mijn vinger over zijn buik ga. Hij geeft me een dreigend blik, maar ik ga gewoon door.
"Hoelang geld die regel eigenlijk?" Vraagt hij.
• • • • • • • • • • • • •
Voor jullie weer een lekker lang hoofdstukje!
Heb je vragen? Zet die dan bij de reacties van het vorige hoofdstuk.
En ideeën? Die kan je altijd achter laten!
XOXO Puck
JE LEEST
CoCo (ft.JustinBieber)
FanfictionCover by: @itisjustnadira Coachella, (Coco) is een meisje van 15. Ze wil de moed net opgeven, het 'perfecte vriendje' vinden is onmogelijk. Waarom? Iedereen heeft een vriendje, is verliefd, gelukkig en blij. Waarom ik niet? Als ze op een middag sa...