Ik weet de het een paar jaar scheelt, maar ik vind hem zo leuk. En nu weet ik dat hij mij ook zo leuk vindt.Ik zucht en knik dan. "Ja, ik vind jou ook heel leuk." Zeg ik. Eerst kijkt hij me verbaast aan, maar dan verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. Hij pakt me bij mijn middel, en ik kruip tegen hem aan.
"Dus een date." Zegt hij nadenkend.
"Een date?" Vraag ik verbaast.
"Ja, we moeten wel op een date. Waar wil je naartoe?" Vraagt hij terwijl hij met een plukje haar speelt.
"Uhm.. Misschien het park? Wandelen en picknicken enzo." Zeg ik dromerig.
"Goed idee. Wanneer?"
"Vrijdag? Ik ben om half 3 uit."
"Kom naar het eind van de straat, dan gaan we met de auto." Oke glimlach ik.
Ik knip het licht weer uit, en al snel val ik in slaap...
3:00 am
Ik word wakker. En zie dat Justin nog naast me lig te slapen. Ik sta zo stil mogelijk op uit bed, en loop naar de badkamer.
Als ik weer terug kom ijsbeert Justin door de kamer. Ik kijk hem raar aan.
"Wat de hell ben je aan het doen?" Vraag verward.
Hij kijkt op, en zodra hij me zit loopt hij naar me toe en trekt me in een stevige knuffel. "Ik was zo bezorgd." Fluistert hij. "Waarom?" Giechel ik. "Ik dacht dat je weg was." Fluistert hij.
Ik laat hem langzaam los, en kijk hem lachend aan.
"Ik was gewoon even naar de wc." Grinnik ik.
Hij kijkt me aan met een -oh- gezicht.Dan begint hij te lachen. "Sorry."
"Je word zeker zo'n overbezorgd vriendje." Lach ik.
"Ja ik denk het." Zegt hij.
"Ik vind het wel heel lief van je." Glimlach ik, en geef hem een zoen op zijn lippen.
Als ik weer los laat besef ik pas wat ik heb gedaan, en kijk naar de grond. Hij tilt met zijn vinger mijn kin op, en kijk hem aan. "Wat is er?" Vraagt hij.
"Ik had zelf niet helemaal door wat ik deed geloof ik." Zeg ik ongemakkelijk.
"Ik vond het niet erg hoor." Glimlacht hij.
Hij pakt met zijn handen mijn gezicht was, en komt dichter bij. Als ik zijn lippen voel kriebelt mijn buik alsof ik in een achtbaan zit. Ik weet dat het fout is, dat het te snel gaat. Maar zijn lippen zijn zo zacht, en ik wil hem niet los laten, dus zet ik mijn verstand op nul.
We lopen achteruit, tot ik de muur tegen mijn rug voel. Hij slaat zijn armen om mijn middel, en ik sla mijn armen om zijn nek.
Als ik mijn benen ook om hem heen sla pak hij mijn kont vast, en loopt naar het bureau toe waar hij me neer zet. Hij laat mijn lippen langzaam los, en ik leg mijn hoofd op zijn brede schouder.
"Zullen we gewoon weer gaan slapen?"
Hij tilt me weer van het bureau, en legt me in bed. Als hij ook naast me neer ploft kruip ik weer tegen hem aan.
------------------------------------------------------------------
Vote, comment & volg!
X'Jes Puck
JE LEEST
CoCo (ft.JustinBieber)
FanficCover by: @itisjustnadira Coachella, (Coco) is een meisje van 15. Ze wil de moed net opgeven, het 'perfecte vriendje' vinden is onmogelijk. Waarom? Iedereen heeft een vriendje, is verliefd, gelukkig en blij. Waarom ik niet? Als ze op een middag sa...