Berkay Berile sesini yükselterek konuşmak isteyince, ters giden bir şeyler olduğunu anladım. Nazan elimi tutarak lütfen bekle kusura bakma dedi.. Refleks olarak tuttu elimi ama ilk dokunması bana ,o meleğe ilk dokunmam böyle oldu..
Berilla berkay konuşurken, aralarinda kötü bir şey konuştuklarını el kol hareketlerinden hissettim.Ve tahminimce aralarinda ki sorunun kaynağı da bendim. daha sonra ne olduğunu anlamadan, Berilin berkay dur lutfen diye bağışları arasında berkay yanıma geldi.
aval aval olanları izlerken, elimde duran Audi nin anahtarıni bir hamlede aldı berkay.O an kendime gelip kardeş noluyor dedim. Berkay sa benim bu dostca tavrima karşılık
Baslatma lan kardeşine, senin gibileri bilmez miyim Beril gibi saf kızı buldun her şeyini sömürceksin, surda iki bira ödemeye paran yok ama ne cesaretse Beril e yavsiyorsun dedi..
dondum kaldım lan.. Kafami Beril ecevirdigimde, nazanin gözünden akan iki damla yaşı gördüm..Bir yandan ağlıyor,bir yandan da sus berkay artık lütfen diyordu Beril..
berkay arabaya binip hadi Beril diye bağırdı.. Berililk arabaya doğru yuruyordu bana bakarak..O an işte o an gurur kırılması denilen şeyi yaşadım.. kalbim cok kırıldı zamanında ama gurur kırılmasıni ilk kez Nazan giderken yaşadım... Fakat çok uzun sürmedi.
Beril tam arabaya binecekti ki duraksadi.. Bana bakarak,
Ben gelmiyorum berkay , Tamerle geldim tamerle gidicem dedi..