Bölüm 2 - Herşey'in Başlangıcı

7.1K 88 13
                                    

Melikeyle çıkmaya başladıktan sonra hayatımdaki her kızı çıkarmıştım. Eski İbne Tamer yoktu artık. Hatta kiz kankalarimla bile küsmüştüm. Fakat bir sene sonra bir kız benimle konuşmak isteyince ,melikede orda olmayınca içimdeki isteğe engel olamayip karşılık verdim..


Tabii birlikte bakalım çok iyi olur dedim..
gülümseyerek elindeki kitabı önüme koydu ve sandalyesini yaklaştırdı bana.. o an yanlış yaptığımın farkındaydim fakat kendime engel olamıyordum.. Yaptığım ilk hata buydu iste ..Her şeyin başlangıcı buydu..

Hoca bir şeyler anlatıp soru felan soruyordu bende esprili cevaplar verip sınıfi gulduruyordum.. Sonra da yanımdaki kıza bakiyordum gülüyor mu diye evet gülüyordu ..Her dediğim laftan sonra gülümsüyordu..

Hoca derse verince kızla ilk uzun konusmamizi yaptık
+Tesekkur ederim ya
-sorun değil
+Adin neydi
-Merve senin
+Benimde Tamer

bir süre sessizlik oldu..
B:Peki nerede okuyosun
M:Xxx kız meslekten mezun oldum şimdi okumuyorum çalışıyorum iki sene oldu
mezun olalı sen
B: Bende ccc Anadolu lisesini bitirdim bu sene , üniversiteye gideceğim.

Kız biraz bozulmuştu , sanirim kendini benim yanımda ezilmiş hissetmişti..     

  Bu konuşmadan sonra tekrar ders başladı . Hoca sorular felan soruyordu. Benim önümde kitap olmadığını gorunce al oğlum benimkinden bak dedi. Bende Yok Hocam arkadaşla idare ediyoruz diye karşılık verdim.
Bu dediğim olay bir anda olmuştu .. Kafami merveye cevirdigimde yüzündeki gülümsemeyo gördüm.. Resmen merveyle az daha konuşmak için yapmıştım bunu..

Bir yandan da Vicdanim rahat bırakmiyordu melikeyi aldatıyorsun diye..

Ama o an  merveyle bir seyler yaşamayı çok istiyordum. Yanlis anlamayın sadece cinsellik olarak değil sarılmak el ele gezmek felan istiyordum
Garip bir duygu yani..

Neyse ders bitti  akşam 9 da herkes dağıldı ben bile bile yavaş hareket ediyordum. Mervede yavas hareket etti ve en son sınıfta ben merve, hoca kaldık.
O an işte en büyük hatayı yaptım ve merveye birlikte biseyler yapıp yapamayacağımizi sordum ..

Kiz önce saatine felan baktı biraz düşündü sonra peki dedi..

Fakat bu semtte gezemezdik her yer tanıdıktı otobüse atlayıp başka bir yerde alışveriş merkezine gittik ..     

Dönüm Noktası  GençlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin