A nebo snad sázka?

2.7K 95 14
                                    


Ráno jsem se probudila na budík. Vstala jsem a protáhla se. Přešla jsem do koupelny a udělala ranní hygienu. Úplně naposled jsem se vysprchovala. Pak jsem vyšla ze sprchy, a obmotala si kolem sebe ručník. Vyšla jsem z koupelny, a namířila jsem si to ke skříni s oblečením. Vytáhla jsem si z ní.

   A oblékla si to na sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

   A oblékla si to na sebe. Vlasy jsem si dala do chaotickeho drdol. Pak jsem si vzala tašku na cvičení , a dala si do ni věci. Což bylo

Zavřela jsem svoji tašku, a šla s ní dolů po schodech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zavřela jsem svoji tašku, a šla s ní dolů po schodech. V kuchyni seděl Shawn a Luk . Nevím kde jsou jako rodiče, ale asi spí. Jinak rodičům nevadí že tu u nás Luk bydlí. Když jsem jim řekla důvod tak hned souhlasili. Jak jsem říkala berou ho jako vlastního. No a Luk travi furt čas s Shawnem. Ne že bych zarlila ale je mi hrozne líto že s Lukem už nemám takový vztah jako dřív. Klidně bych s nim ten čas trávila, ale on se odemě odstranil a já nevím proč. Je mi to hrozne líto. Známe se už od plenek a teď to je jako když to všechno končí.

S: Hej Carri!

L: Haloo zem vola Carri!

Až teď jsem si uvědomila že jsem úplně mimo a kluci na mě volají.

C: Amm vo potřebujete?

S: Ségra si v pohodě?

C:  Jo. Proč bych neměla být?

S: No protože tu stojíš, koukáš doblba a brečíš. Co se děje princezno?

C : Ouu, umm nic se neděje. musím jít tak ahoj.

Ani jsem si neuvědomila že brečím. Střela jsem si slzy a podívala se na Luka. Ten se na mě koukal litostive. Jen jsem zakroutila hlavou a přešla k ledničce. Vzala jsem si svoji svačinu a pití. Pak ho dala do mojí sportovní tašky a vzala si ze stolu na kterým byla mísa s ovocem jablko. Šla jsem ke dveřím a oblékla si svoje boty.

Vzala jsem si ještě klíče od mého miláčka a šla ven z domu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vzala jsem si ještě klíče od mého miláčka a šla ven z domu. Zavřela jsem za sebou dveře, a šla ke garáži. Otevřela jsem ji pomocí kódu a garáž se sama otevřela. Vzala jsem si svého miláčka a rozjela jsem se s nim směr "Škola "

Zaparkovala jsem na volnem místě a vylezla z auta. Už se nemůžu dočkat až uvidím svoji partu. Koukla jsem se kolem sebe a hledala je. Mé oči se zastavili na osobě která byla se svými přáteli a povídala si . Byl to Jey. Když se naše oči střetly tak se na mě usmál a ukázal rukou ať jdu za ním. Úsměv jsem mu vrátila a zakroutila hlavou ze strany na stranu na náznak nesouhlasu. Jen se zamračil a bylo na něm vidět že nechápe proč. Otočila jsem se a viděla naší partu. Zády mě stál Herry. Rozeběhla jsem se k němu a skočila mu na záda. Ten se lekl a měl co dělat aby se udržel. Ale díky bohu to ustál.

H: Zlato co blbneš vždyť jsem mohl spadnout.

C: No tak Herry nebuď labuť, a odvaz se trošku. Přišla vám kámoška do školy. Po jednom dnu. A vy jste šťastný jak dva grepy místo toho aby jste mě oplakavali že mě tu nemate.

Vše jsem říkala se smichem. Ostatní se začali smát taky .Slezla jsem z Henryho a šla k  Andy. S tou jsem se obejmula a potom i s ostatními. Koukla jsem se na Justina a ten zatinal pesti. Nevím proč nic jsem neudělala. Najednou k němu přišla Haylli.  Je tady na škole něco jako děvka. No Justin byl taky děvkař. Přešla k němu a objala ho. Při tom mu něco zašeptala do ucha a on se usmál. Pak mu dala pusu na tvář a odešla. 

Co to kurva bylo? V tu dobu mě strašně pichlo u srdce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co to kurva bylo? V tu dobu mě strašně pichlo u srdce. Otočila jsem se a viděla jak se na mě Andy litostivě kouká . Pokroutila jsem hlavou a rozutekla jsem se do školy na dívčí záchody. Zamkla jsem se v jedné kabince a svezla se po dveřích dolů. Začala jsem brečet. Nezvlykala jsem, jen mi tekli slzy. Co mu ta děvka chtěla? Má s ní něco? Podvádí mě?  Hraje si semnou jenom? Co když to je sázka že semnou musí chodit? Tolik otázek ,a žádná odpověď. Najednou jsem slyšela jak se otevřeli dveře. Zadržela jsem dech aby ten dotyčný/ná nevěděl/a že tu jsem. "Carri?" Uff je to Andy .To je v pohodě. Vstala jsem ,a otevřela dveře od kabinky. Vyšla jsem ven se skloněnou hlavou. Nechci aby Andy věděla že jsem brečela. Jak bych teď tady měla ráda Luka.

A: Zlatíčko proč si brečela? Vždyť neudělala nic hrozného. Justin miluje jen tebe . Nemusíš se bát. A kdyby ti něco udělal tak ho osobně uškrtim.

C: Andy ale co když jsem jenom jeho hračka. A nebo snad sázka?  Nevím co si mám i tom myslet. Ona mu zašeptala něco do ucha,a on se usmál. Ona mu dala pusu na tvář, on se nechal. Tak mi to vysvětli.

A: nevím proč to udělal. Ale když tak máš tady mě a naši partu ne? A už si Justina nevšímej jo? Pojď půjdem si s holkami zatancovat. Mám zamluvenej sál 2. Oni budou mít normalně hodinu , a my budem tancovat. Budem dělat to co nás všechny baví. Bereš?

C: Asi máš pravdu. A jasně kočko. Jdem tancovat!!!

S Andy jsme se objali, a pak se vydali ven z dívčích záchodu. Šla jsem první a za mnou šla Andy. Otevřela jsem dveře, ale nekoukala jsem před sebe ale na zem .nepotřebuju aby celá škola věděla že jsem brečela. No ale při mím štěstí jsem do někoho narazila. Nepotřebovala jsem se ani podivat na tu osobu. Podle vůně jeho trička jsem poznala že je to Justin.

J: Dávej kurva pozor ty jedna kra...

C: Promiň já tě neviděla.

Musela jsem mu zkončit do řeči, aby neřekl to co jsem slyšet nechtěla.

J:  Ježíši promiň lásko, nevěděl že si to byla ty.

C: Hm dobrý. Andy jdem už?

A: Jo jdem nemůžu se dočkat.

J: Carri děje se něco?

C: Ne nic se neděje. A teď už musím jít tak čau !

Ani jsem nečekala na jeho odpověď, a už jsem tahala Andy pryč od něj. Když vtom se něco stalo. ..............pokračování příště 😉😂

Ahoj, asi mě půlka z vás zabije, ale já to musela udělat. Co myslíte že se stalo?jinak omlouvám se za chyby . Ty opravim příště. Děkuju že to čtete. Miluju vás všechny. A děkuju za vaši podporu.

Barča

Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat