Přeji příjemné čtení
Zhlédla jsem k tomu dotyčnému do kterého jsem narazila. Dostala jsem málem infarkt. Byl to můj byvalej. No to není dobrý. ,, Čau kočičko" řekl svým slizkým hlasem. ,,Dej mi pokoj Marku! " ,, Ale no tak. Co takhle mi taky vykouřit jako týmu přítelíčkovi." ,,Jsi nechutnej Marku. Dej mi pokoj my dva jsme spolu nadobro skončili! " Chytla jsem Justina za ruku, a tahala ho od Marka co nejdál. Viděla jsem jak Justin zatina pěsti a je pěkně nasranej s prominutim. No ale to by nebyl Mark kdyby se neozval. ,, Stejnak si byla obyčejná kurva která dala každýmu." Hned na to se odeme Justin odtrhl, a nasupeně přešel k Markovi. Justin se napřáhl, a jednu Markovi vrazil. Bili se hlava nehlava. ,, To si o ni řekl naposled ty zmrde jeden! " zakřičel na něj Juss. Justin i neustále boxoval do Marka. Seděl na něm totiž obkročmo. No ale jelikož Mark dělal nějakou dobu box tak se dokázal pár úderum obránit .Justin i Mark měly obličej ale i ruce odkrve. Přiběhla jsem k nim, a začala po nich s brekem křičet. ,,přestaňte sakra! " Najednou se přetočil Mark který si momentálně vyměnil pozici s Justinem. Totiž seděl on na Justinovi. Tentokrát jsem se snažila Marka od Justina dát pryč. To by se ale nemohl Mark ohnat a strčit me. Dopadla jsem na zem, a praštila se do tyče za mnou. Najednou se předemnou objevil Justin.,,Lásko si v pořádku? !?" ,,Myslím že asi jo, ale za to ty nejsi máš celej krvavej obličej. " ,, To nic zlato. Pojď vstavej" Justin mi pomohl vstát, a já se rozhlédla kolem sebe a očima hledala toho největšího debila Marka. No viděla jsem ho jak ho odvádí ochranka. Musela jsem se nad tim zákeřně pousmát. ,,Capri vždyť ti teče krev z hlavy!" Rukou jsem si sáhla na misto na hlavě kde me to nejvíce bolelo. Koukla jsem se na svoji ruku, a opravdu byla od krve. ,,to nic není Justine." Rozešla jsem se k východu od lunaparku. Justin stál pořád na stejném místě . Byl jako opařený. Po chvíli se objevil zase u me. Když jsme došly k autu vydala jsem si z kapsy kapesníčky, a zastavila se. Justin se taktéž zastavil a koukl se na me. Začala jsem mu utírat tu krev na obličeji. No nejvíce mu tekla ale z obočí. Když jsem mu poutirala všechnu krev tak jsem kapesníčky od krve hodila do koše. No jediny problém byl takový že rána z obočí nešla zastavit a stále tekla. Budu s nim muset zajet do nemocnice. Má to na siti. ,, Zlato je mi to moc lito ale musíme do nemocnice. Ta rána na obočí se musí zašít. " ,, Ne Carri Já tam nechci. Víš moc dobře že nenávidím nemocnice. Smrdí to tam " ,,Justine ale co mám s tebou asi dělat " ,,Já nevím " Juss si celou dobu držel dva kapesníčky co jsem mu dala u obočí. Když byli prázdniny tak jsem sice měla brigádu v nemocnici a byla zdravotní sestra. Šila jsem lidem rány dávala jim injekce prášky a tak dále. Ale teď bych to už asi nedokázala. A jinak tu brigádu mi zajistila máma za tres. Utekla jsem z domu a šla na party co pořádala Andy. ,,Víš Justine předtím jsem byla na brigádě v nemocnici a byla zdravotní sestra. Šila jsem lidem rány dávala jim injekce nebo prášky. Prostě normální sestra. No ja bych ti to zasila ale mám strach. Nechci ti ublížit." ,,Carri to je úžasný. Uděláš mi to ty. A pokud si neublížila tem lidem předemnou tak neublížíš ani me. No tak prosím lásko. " ,,D-Dobře Justine. Ale teď už pojď a pojedeme ke mně. Tam ti to zašiju. A jinak budu řídit ja. V tvém stavu Te řídit nenechám " ,,Tak tohle bude moje ale i tvoje poslední jízda v životě " ,,Proč? " ,,Protoze řidič nejsem Já ale ty." ,, Ha ha ha se ještě uvidí chlapečku. " Já si sedla na svoje misto což bylo misto řidiče, a Justin na svoje což je misto spolujezdce. Justin mi ještě podal klíčky od auta, a Já je dala do zapalování. Nastartovala jsem, a přiřadila na spatecku. Dupla jsem na plyn, a otočila prudce volantem doleva. Auto protočilo kolama, a Já se usmála. Rychle jsem přiřadila a ritila se rychlostí 180 km za hodinu. Justin na mě celou dobu koukal s otevřenou pusou. No Já to neresila a věnovala se jízdě. Když jsem zatáčela do naší ulice tak jsem rychle přiřadila a znovu trhla volantem . Udělala jsem smyk, a ritila se naši ulici k našemu domu. Zaparkovala jsem před domem , a na řadící páce nastavila neutrál. Vypla jsem motor, a vyndala klíčky ze zapalování. Vyšla jsem z auta, a koukla se na Justina. Ten stal taktéž venku před autem. Ale byl pořád vyjevenej z me jízdy. Přešla jsem k němu, a dala mu klíčky od auta. ,,Co je? Si nějakej divnej." ,,Ty vole jak si se tohle naučila vždyť to neumím ani ja a to jsem kluk. !?!" ,,No nesmíš se mi smát dobře? " ,,Jo neboj " ,, Jezdila jsem závodně na dráze. " ,,Cože! ?! " ,, Je to pravda Justine. A pojď už." Přešla jsem k hlavním dveřím, a ze kapsy vytáhla klice od domu. Otevřela jsem dveře, a to co jsem tam viděla me totálně dostalo.
Ahoj je tu nova část. Snad se vam líbila. No a jelikož jste mě potěšili Tim kolik mi od vás přišlo zpráv ať pokracuju tak jsem se taky tak rozhodla.
Barča
ČTEŠ
Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]
RomanceUPOZORNĚNÍ! PŘÍBĚH JSEM PSALA ASI JAKO 12 LÉTA HOLKA, TAKŽE PRVNÍ ČÁSTI JSOU HROZNÉ,ALE POSTUPNĚ JSEM SE S NOVÝMI ČÁSTMI ZLEPŠOVALA, TAKŽE PROSÍM NEODSUZUJTE TENTO PŘÍBĚH UŽ OD ZAČÁTKU A UŽIJTE SI KNIHU🖤 Ona: ,,Být šikanována a nevědět za co, vás...