Opravdu?

1.9K 74 4
                                    

Přeji příjemné čtení . Písničku si puste až vám řeknu.

Řítili jsme se po vodě dolů. Byl to velkej adrenalin. Všichni na lodi křičeli. Dole na nás vystrikla voda. Byla jsem celá mokra. No ostatní taky. Vystoupili jsme ven, a já si vymačkala z věcí co jsem měla na sobě vodu. Koukla jsem se co dělá Justin. No kurva!  On zvrací na trávě. ( Tohle mi něco připomnělo. Viď Terko. Ty už budeš vědět co?  Bludiště, mekac,ja :D)  Přiběhla jsem k němu, a začala ho hladit po zádech .,, Lásko běž Prosím pryč. Nechci aby si mě takhle viděla". ,,Zapomeň. Nikam nejdu. "
Justin začal zase zvracet. Já ho stále hladila po zádech.  No pomohlo to. Po přibližně třech minutách přestal. Šel na záchod si vyplachnout pusu. Mezitím jsem nám šla koupit cukrovou vatu. Přešla jsem k záchodum kde už mě Justin vystrašně hledal. Vypadal rostomile. Přešla jsem k němu, a dala si před obličej ti vatu. Justin mi dál vatu pryč ,tak aby na mě viděl. Přiblížil se ke mě, a dal mi pusu. Pak jsme v ruku v ruce odkraceli se trošku porozhlédnout po lunaparku. No byl to spíš zabavnej park. Mezitím jsme jedli cukrovou vatu. No Justin mě krmil . Ale mě ani jemu to nevadilo.
,,Shawty něco tady máš". Justin ukázal na moji tvář. Hned jsem si tam dala ruku abych mohla najít to co tam mam. ,,Co tam mám. " Justin se ke mě přiblížil, nebo spíš k mé tváři a olizl ji?  To si ten debil dělá prdel. Justin se hned na to ozval. ,, No ty vole!  Lepší cukrovou vatu jsem neměl. A ještě jsem měl bonus. A to tvoji tvář."
,,Ty si ale debil.",,Chyba miláčku. Já jsem sexsouš."Oba jsme se začali smát. Když jsme vatu dojedli, tak jsem ji šla vyhodit. Potom jsme s Justinem šly každý na svoje záchody a tam si umyli ruce. Vyšla jsem ven ze záchodů, a venku už čekal Justin. Propletli jsme si znovu prsty a šly hledat nějakou atrakci kam by jsme šly. No Justin se zastavil u strašidelného domu. Justin mě tam začal tahat. Jestli si myslí že se na něj budu lepit ,tak na to muže rovnou zapomenout. Já se strašidelných domu nebojím. Vždy jsem se jen smala. Asi jsem divna co?  No to je jedno. Justin i napric mím protestům koupil oboum lístky. Chtěla jsem to totiž tentokrát zaplatit já. Nasedli jsme do vozíku, a připoutali se. No a pak jsme vyjeli do toho domu "hrůzy ".

Z pohledu Justina

Šly jsme s Carri do toho strašidelného domu. Ptáte se jestli jste to pochopili dobře že chci aby se na mě lepila? Pokud ano. Tak máte pravdu. No ale ona se celou dobu smala WHAT? Nechápu to. Za to já jsem párkrát výpískl jako holka. S Carri jsme vystoupili ven z vozíku. Ona se celou dobu usmívala. Za to já byl posranej až za ušima. Na konci na nás vybafla Samara. Chápete to?  SAMARA!

Najednou mě Carri začala tahat k ruskému kolu. Jen jsem se usmál, a nechal se ji tam tahat. Koupil jsem nám lístky. Moje princezna zase protestovala, ale mě to bylo jedno. Nenechám ji za mě platit. Nastoupili jsme do kabinky, a sedli si vedle sebe. Carri si na moje rameno položila hlavu,a já si položil svoji hlavu na její . Najednou se kabinka zastavila. Carri hned zvedla hlavu z mého ramene, a já se postavil. No sakra. My jsme úplně nahoře. ,, Lásko zaseklo se to " ,, Cože?  Jak jako zasekli ? Já mám z toho strach Justine " ,,Nemusíš, jsem tu s tebou. Já si tě pohlídám neboj. Nic se ti nestane. " ,,Opravdu? " ,,Ano"
Vtáhl jsem ji do svého obětí ,a sedl si s ní. Najednou začali ze zdola křičet že máme počkat že za dvě až tři hodiny by to melo být opraveny. No úžasný teda.

Carri si lehla na moje nohy ,a zavřela oči. Jako ona chce teď spát? No úžasný. Ne aby využila toho že jsme tu sami. Ne moje Carri musí spat. Musel jsem se nad tim zasmát. Ale jen pro sebe . Nechci Carri probudit. Dal jsem ji pusu do vlasů, a začal ji po nich hladit .Zachvilku jsem slyšel jak pravidelně oddechuje. No jo. Ale co teď budu dělat já?  Napadlo mě si zazpívat. Výslékl jsem si pomalu svoji větrovku, a nadzvedl Carri hlavu. Vstal jsem,a místo mích nohou jsem ji tam dal moji větrovku. Carri se jenom pomrvila, a spala dál. Sedl jsem Ai naproti ní ,  a vyndal si z kapsy mobil. Najel jsem si na poznámky, a našel si tam svůj vymyslený text. Začal jsem si potichu prozpevňovat .
(Puste si písničku )

As long as you love me
As long as you love me
As long as you love me
We're under pressure
Seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together
Smile on your face even though your heart is frowning

But, hey now, you know girl
We both know it's a cruel world
But, I will take my chances

As long as you love me
We could be starving
we could be homeless
we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum
I'll be your silver
I'll be your gold
As long as you lolololololololololololove me
lololololololololololololo me 

I'll be your soldier
Fighting every second of the day for your dreams, girl
I'll be your whole world
You can be my Destiny's Child on a scene, girl
So don't stress, and don't cry
We don't need no wings to fly
Just take, my hand

As long as you love me
We could be starving
we could be homeless
we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum
I'll be your silver
I'll be your gold
As long as you lolololololololololololove me,love me
As long as you lolololololololololololove me, love me

I don't know if this makes sense but, you're my hallelujah
Give me a time and place, I'll rendezvous it
I'll fly you to it, I'll beat you there
Girl, you know I got you
Us, trust, a couple things, I can't spell without U
Now we on top of the world, cause that's just how we do

,,Justine? "

Ahoj další část je na světe. Určitě jste si všimli že jsem začala psát rozhovory jinak. Myslím že je to asi lepší než předtím. Váš názor zajímá, a proto ho můžete napsat do komentářů.

Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat