Ráno jsem se probudila na nějaký rachot. Otevřela jsem oči, ale nebyla jsem v obýváku, ale ve své posteli. Koukla jsem se na dveře od koupelny, ale ty byli už postavene. Pak jsem se koukla na dveře od mého pokoje, ale ty taky byli postavene. Byl to snad jenom sen? Koukla jsem se na svoji pravou ruku, ale ta byla obvazana obvazem. Takže to nebyl sen .Vstala jsme z postele, a přešla ke skříni s oblečením. Vytáhla jsem si.
Už je listopad takže je chladnější počasí. Ale ja hlavně potřebovala skrýt tu ruku. Vzala jsem si ještě kalhotky spodprsenkou a ponožkami, a vydala se s věcmi do koupelny. Tam jsem spáchala raní hygienu což zahrnuje. Vysprchovani se, namalovani se a vyčistit si zuby. Když jsem se malovala, tak jsem použila jenom voděodolnou řasenku a lesk na rty. Vlasy jsem si dala do vysokého culík. Pak jsem vyšla z koupelny, a rovnou i z mého pokoje. Sešla jsem schody, a rovnou šla rovně přímo do kuchyně. U stolu seděl Shawn s Lukem a jedli.
C : Dobre ráno kluci.
L:Dobre ráno.
S: Jo jo dobre.
C : Shawne já vím jak je to těžký se přenést přes to že už rodiče nikdy neuvidíme, ale musíme to spolu zvládnout.
S: Já vím Carri ,ale ja bych ti měl být oporou v tuhle chvíli. Ale ja brečím a brečím. Nedokážu to.
Bylo mi lito jak na tom špatně Shawn je . Rozbrečela mě to. Shawn ani chvíli neváhal, a vtáhl mě do jeho velkého medvědího obětí. Zaborila jsem si hlavu do jeho hruďe, a brečela mu do ni. Shawn se odtáhl, a utřel mi slzy. Dal mi pusu na čelo, a usmál se na mě. Úsměv jsem mu vrátila. Luk celou dobu přihlížel.
S: Ségra Luk ti udělal snídani.
C : Jeé děkuju Luku.
Přešla jsem k němu a dala mu pusu na tvář. Luk si stoupl z barové židličky, a šel k lince. Sedla jsem si na barovou židličku. Shawn si sedl vedle mě a ještě jednou mě obejmul .Mezi tim mi dal Luk předeme talíř s palačinkymi. Radostí jsem výpískla, a kluci se mi začali smát. Jen jsem nad nimi pokroutila hlavou, a pustila se do palačinek. Byly s nutelou. Když jsem se najedla, stoupla jsem si s židle, a odnesla talíř do myčky. Pak jsem si vzala s ledničky mléko, a s horní poličky hrníček. Nalila jsem do něj to mléko, a vypila ho. Krabici s mlékem jsem dala zpátky do ledničky, a hrníček do míčky.
C : Kluci já jdu za Justinem. Jdete taky?
L : Hele kočko asi ne. My si chtěli zahrát na X - boxu.
C : Bože. .... Vy jste ale závislaci. Luku děkuju za výbornou snídani. Shawne žádný kraviny kvůli úmrtí našich rodičů! Luku ty ho budeš hlídat! No a já se jdu převléct a půjdu.
L: No ty vole. Takový kázání jsem snad nikdy ještě nedostal.
S: Tak to jsme na tom stejně bro.
Všichni jsme se tam začali nehorázně smát. S pokroucení hlavy ze strany na stranu ↔ a smichem jsem odešla po schodech nahoru do svého pokoje. Přešla jsem rovnou ke své skříni s oblečením. Otevřelajsem skříň, a koukala do ni. Vzala jsem si.
Vlasy jsem si rozspuatila z culíku, ale ještě jsem šla do koupelny, a vyžehlala si je. Pak jsem si sundala stare oblečení, a vzala si nové. Ještě jsem si vzala červenou kabelku, a dala do ni mobil ,sluchátka a peněženku. Jako náušnice jsem si vzala černé pacičky. Nakonec jsem se navoněla voňavou od Calvina Clayna.
Sešla jsem dolů po schodech, a koukla se z kuchyně na kluky. Kdo by to nevěděl, tak kuchyň s obývákem mame propojenou. Jednou vám nás dům ukážu celý. Už seděli na sedačce, a hráli na televizi FIFU. Taky bych si ji docela ráda zahrála. Ale ja musím jít za Justinem. Schází mi už. Já kluky fakt miluju. Jsou to moje paka. Kdyby tady teď pro mě nebyli ,zhroutila bych se nebo se zabila.
C: Hele vy moje paka. Já jdu jo.Tal Ahoj.
S: Jo Jo Ahoj.
L: Čau.
Nevěnovali mi ani jeden pohled. Byli totiž úplně zažraný do FIFI. Vzal jsem si ještě klíče od bytu a od auta. Klíče od bytu jsem dala do kabelky, a vyšla z baráku ven. Zavřela jsem za sebou dveře, a přešla ke garáži. ,a natukala kód. Garáž se sama otevřela .Vzal jsem si svoje auto,a nasedla do něj. Nasledne jsem strčila zámek do zapalování, a nastartovala. Přeřadila jsem na jedničku,a rozjela se. Vyjela jsem ven z garáže,a ona se hned na to sama zavřela. Já už jsem pak v klidu vyjela směr nemocnice. Když jsem dojela před nemocnici, Zaparkovala jsem na volnem místě a Vypla motor. Vyndala jsme klíček ze zapalování, a vyšla ven z auta. Ještě jsem si vzala svoji kabelku. Byla na straně spolujezdce. Když jsem si sedala ještě doma do auta, tak jsem si ji tam dala. Ale to je nepodstatna věc. Zamkla jsem, a klíček si dala do kabelky. Šla jsem dovnitř, a rovnou k výtahu. Zmáčkla jsem tlačítko na přivolání výtahu, a po chvíli výtah přijel. Myslím že vám nemusím popisovat jak výtah funguje. Výtah se zastavil v třetím patře, a já z něj Vystoupila. Hledala jsem pokoj s číslem 34. Včera mi Justin ještě psal že ho dali na novéj pokoj, a že je lepší než předtím. Pokoj byl na levé straně úplně ve předu. Zaklepala jsem ,a čekala na pozvání dovnitř. Po chvíli se z pokoje ozvalo jen tiche "Dále " S pozváním jsem vešla dovnitř. Naskytl se mi pohled na Justina který ležel na posteli, a koukal do stropu. Ani si mě nevšiml. Zavřela jsem potichu dveře, a přešla jsem k němu,a čupla si před něj, tak aby jsme si vydeli do očí. Justin totiž ležel na boku. Když si mě všiml tak se na mě jen tupě koukl, a věnoval se dal tomu co celou dobu dělal.
C : Justine děje se něco?
J : Carri ty si se zase řezala. Proč?
C : C - cože? Jak to víš?J : To teď muže byt jedno. Proč si to sakra zase udělal?
Justin už byl pěkně naštvanej. Dokonce už i seděl. Já si sedla vedle něho a zhluboka se nadechla.
Ahoj
Hlasim se vám s další části. Omlouvám se za chyby. Jinak mám menší problém s Watpeden. Včera mi vůbec nešla přidat část. Tak jsem to zkusila přes tablet, a tam jsem to musela nějak udělat. Proto část nebyla . Na další části zatím pracuju. Mam plno planu co s nimi. Těším se na vás příště.
AhojBarča
ČTEŠ
Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]
Любовные романыUPOZORNĚNÍ! PŘÍBĚH JSEM PSALA ASI JAKO 12 LÉTA HOLKA, TAKŽE PRVNÍ ČÁSTI JSOU HROZNÉ,ALE POSTUPNĚ JSEM SE S NOVÝMI ČÁSTMI ZLEPŠOVALA, TAKŽE PROSÍM NEODSUZUJTE TENTO PŘÍBĚH UŽ OD ZAČÁTKU A UŽIJTE SI KNIHU🖤 Ona: ,,Být šikanována a nevědět za co, vás...