Co to má sakra znamenat?

1.4K 74 2
                                    

Ahoj tak po delší době jsem zase tu. Díky PÁR lidem pisu dál. Snad se vam část bude líbit. A v blízké době odemne očekávejte menší překvapení. A také se omlouvám ale trailer mi nejde zveřejnit. Takže vydávám alespoň novou část.   XOXO Barča

__funnyAnn__

Před dveřmi stálo několik paparazzu. Co to má sakra znamenat. Něco na mně furt pokrikovali. No ale Já je ignoroval. Otočil jsem se rychle na zpět,a začal bušit na dveře. Otevřela mi dveře Carri.,,Co to je Justine? " ,,Já nevím. Můžu jít dál? " ,,Jo jasně pojď. " vstoupil jsem dovnitř, a Carri za námi hned zavřela dveře.

,,Carri měla by si zavolat Scootrovi. Ten už bude vědět co dělat dál. " ,,Jo máš pravdu Jussi.  " Carri odešla asi do kuchyně, a Já se sedl na schody. Hlavu jsem si dal do dlaní, a zatahal se za konečky vlasů.

Nechápu co tohle má znamenat.  Vždyť jsem úplně obyčejnej kluk a před domem moji holky stojej paparazzi. Takhke by to teda nešlo.

Z pohledu Carri

Přišla jsem do kuchyně, a z ostrůvku si vzala muj telefon. Najela jsem na kontakty, a našla tam jméno Scootr. Zmáčkla jsem tlačítko volat, a tim ho vytocila. Po třetím pípnutí mi to zvedl.

,,Ahoj Carri děje se něco? ",,Ahoj Scootre no děje " ,,Vo se stalo? Jsi v pořádku?  Nebo je něco s Justinem? "Scootre na mně chrlil otázky jen co to šlo. No Já se je snažila jen vstřebat.

,,Ne Scootre jsme oba v pořádku. No akorát je tady problém že před domem mame paparazzi. Justin potřebuje jít domu a nemůže. "

,, Cože? !? To není možny. Museli mně a Martina sledovat. A pak čekali na vás. ",,No a co tedy máme dělat? "

,,Takže pošlu k vam jednoho mého bodyguarda. Az Justin vyjde ven tak ať si zakryje tvář a vezme si sluneční brýle aby mu nevadilo to blikání od fotoaparátu. Jestli se ho budou na něco ptát tak ať neodpovídá.

Po tobě chci aby si u vás doma všude zatáhla žaluzie. Čekejte tam na mého bodyguarda. Ten vam řekne o tomu více. Já nějak zaridim aby vam dali pokoj. "

,,Dobře Scootre moc děkujeme. Justin byl úplně vylekanej když to viděl. Ale nedivim se mu. Tak mi jdeme čekat tak se mej. Ahoj",,Ahoj"

S tímhle jsem hovor ukončila, a mobil položila spatky na ostrůvek. Přešla jsem za Justinem, a ten seděl na schodech a měl hlavu ve dlaních a tahal se za konečky vlasů. Přešla jsem k němu, a sedla si vedle něho na schod.

Objala jsem ho kolem ramen, a začala ho hladit po zádech.

,,Lásko co se děje? ",,Carri Já to takhle nechci. Co to má sakra znamenat. Vždyť nejsem ani slavnej. A jen kvůli tomu že u tebe byl Scootr a Martin tak na nás přijdou paparazzi?  Tak to fakt ne"

,,Já vím Justine. Ale mi to spolu zvládneme. Jen mě ted dobře poslouchej. "

,, Přijde sem jeden ze Scootruv bodyguardu. Pomůže se tu dostat do auta. Ty si máš kryt hlavu aby ti nebylo vidět do tváře. Mas mit sluneční brýle aby ti nevadili ty světla s tim blikáním od foťáků. Brýle ti půjčím od Luka. No a nesmíš jim odpovídat na zadné otázky. Dobře? "

,,Dobře Carri " ,,Jussi Já musím ještě zatáhnout žaluzie. " ,,Jo jen běž zlato. " vstala jsem ,a přešla k zapianci a vypínači k tomu aby se v domě zatáhli všechny žaluzie. Zmáčkla jsem tedy ten který je da dolů. Po celým domě se začali zasahovat žaluzie. Nechala jsem to byt, a vrátila se zpátky.

Sedla jsem si znovu vedle Justina. Ten si ale hlavu položil do mého klína, a zavřel oči . Věděla jsem o co mu jde. Jen jsme se uchechtla a rozhodla se mu vyhovět.

Svoje ruce jsem přesunula do jeho vlasů,a začala si s nimi ruzne hrát. Justin nad tim zamrucel a tim mi dal najevo že se mu to libi. Opřela jsem si hlavu o zed ktera byla vedle me. Zavřela jsem oci, ale stále jsme si hrála s Justinovimi vlasy. No nakonec jsem usla.

Probudila jsem se na to jak někdo zvoní . No stále na mem kline spal Justin. Nechtěla jsem ho budit, ale musela jsem.,,Lásko vztavej někdo zvoni a musím se jít podivat kdo to je. Justin ze me vstal ,a začal se protahovat. Já jsem taky vstala, a šla ke dveřím.

Nadechla jsem se,a otevřela jsem. No to jsem ještě nevěděla co se stane. ...........

Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat