** 5 września **
Piątek! Cieszę się.
Jest godzina 7:15
Wzięłam szybko dżinsy i bluzkę.
Pobiegłam do łazienki i zaczelam się szykować. Dałam na twarz korektor, a włosy spiełam w wysokiego kucyka. Wzięłam torbę oraz telefon i zeszłam szybko na dół. Zrobiłam szybko kanapki, zjadłam je i ubrałam buty. Wyszłam przed dom gdzie już czekała na mnie Maja z rodziną (tatą,bratem). Wsiadłam szybko do auta i ruszyliśmy wszyscy w stronę szkoły. Przywitalam się oczywiście z wszystkimi i po kilku minutach byliśmy już na miejscu. Wyszliśmy z pojazdu i ruszyliśmy w stronę budynku. Zeszliśmy w trójkę do szatni i przebraliśmy obuwie. Razem z Majką poszliśmy pod klasę od matematyki. Ali chyba nie było w szkole. Jak na razie. Zadzwonił dzwonek i cała klasa weszła do klasy.Jest już po wszystkich lekcjach. Pisałam jedynie kartkówkę z polskiego. Nic ważnego. Razem z Mają ruszyliśmy w stronę mojego domu. Chciałyśmy ten dzień spędzić na "Szczerych odpowiedziach". Chyba wiecie o co chodzi. Po kilkunastu minutach byłyśmy już w domu. Przywitałam się szybko z rodzicielką i poszłam z Mają do mojego pokoju.
Graliśmy dosyć długo. Aż do 18. Jak zwykle po dziewczynę musiał przyjechać tato. Zaczęłam wtedy odrabiać lekcje. Kiedy skończyłam zeszłam do salonu obejrzeć mój ulubiony serial.
Bo seansie poszłam się wykąpać i przyszykowac do spania. Następnie poszłam spać.
***
Kurde w końcu jest ten rozdział
Strasznie krótki wiem przepraszam
Ale Kurde muszę coś zrobić
Podziękować!
Już prawie 500 wyświetleń i 33 gwiazdki!
No dziękuje bardzo! ❤
Daj gwiazdkę proszę xd
Do zobaczenia
CZYTASZ
Łupinka || Dominik Łupicki
ФанфикTakie ciekawe ff o Dominiku Łupickim Zapraszam do czytania