BAB 6

34 3 2
                                    

Masuk harini dah genap 3 bulan aku berkawan dgn Sota. Layanan dia pon makin baik dgn aku. Dan satu aku perasan tentang Sota , dia tak suka melayan perempuan lain sangat. Dia hanya bagi perhatian kat aku je..tapi dia betul² suka kat aku ke? Atau dia anggap aku bff je?

"Selamat pagi Alyah , cantik awak harini" tegur Sota pagi itu , mematikan lamunanku.

Aku tersenyum lebar mendengar pujian dia. Yela perempuan mana tak suka kena puji.. kan?

"Selamat pagi Sota ..mana ada cantik..biasa la" balas aku .

Sota mengambil tempatnya di sebelah aku lalu mula mengeluarkan buku buku nya. Aku pula sambung membaca buku  disebelahnya.

Setelah beberapa minit  , Sota menegur aku.
"Alyah.."

"Ya"

"Waktu rehat nanti saya ada benda nak cakap dengan awak tau" kata Sota

Aku mula pelik. Cakap je la kat sini . Kenapa nak cakap waktu rehat pulak. Apa agaknya dia nak cakap?Mungkin...mungkin dia nak confess kat aku!! Mungkin dia nak cakap dia suka kat aku!! Yesss. Mestilah , dia layan aku dengan baik. Mesti dia nak jadikan aku gf dia. Tak sabarnya. Hari yg aku nantikan tiba juga!

Waktu Rehat..

"Sota" tegur aku kepada Sota yg tgh melantak sandwich  depan aku.

"Ya"

"Awak kata nak cakap sesuatu kan? apa dia..cakaplah" tanya aku.

Aku dah tak sabar dah ni. Tak sabar nak jadi gf dia..hehe..gatalnya aku

"Oh ya..kejap ya" kata Sota lalu menyeluk poketnya dan mengeluarkan sebuah kotak kecil.

"Cincin ni..."

Cincin? What? Cincin terus? Untungnya aku Ya Allah . Cepatlah bila dia nak cakap nii.

"Cincin ni adalah untuk .."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Waiting For Your LoveWhere stories live. Discover now