Rachel & De Familie Westers

5.7K 269 7
                                    

We gaan dus uiteten, geweldig heb er de kleren niet eens voor , oh wacht die heb ik wel, hier is het. Een simpel zwart jurkje. Perfect voor deze gelegenheid. ''Ben je bijna klaar'' Sofie klopt op mijn deur ''Ja wacht..'' ''Gelukkig'' Hoor ik dan een vreemde stem zeggen ''Lotte!'' Zegt sofie dan. ''Mam je begrijpt toch dat ik haar wil ontmoeten'' ze houden dus een heel gesprek terwijl ik me klaar maak. ''klaar'' snel gaat de deur open. En zie Sofie met een meisje naast haar met Blond haar en ze lijkt behoorlijk veel op Sofie. En haar kleren in een woord : merk. een Kort merk jurkje dat kan je zien aan het stof. ''Hallo ik ben lotte jij bent vast Rachel'' ik knik ''inderdaad'' ''Kom dames anders komen we telaat'' zegt Sofie gehaast ''jaa jaa mam doe is relaxx'' zegt Lotte tegen haar moeder. ''Ga maar anders , ik en Rachel komen zo'' Sofie rolt nog even met haar ogen, maar stemt dan ook in. ''Zie jullie zo wel'' zegt ze dan.

''Waar woonde je eerst'' Lotte gaat op een stoel tegenover mij zitten. ''Uhm.. liever zeg ik daar niets over'' ''Oh oke, t is dus moeilijk voor je om daar over te praten'' ik knik. ''Misschien ander keertje'' ''is goed, beter we gaan anders gaat mij moeder weer zeuren'' ik grinnik nadat ze dat zei ''je lijkt me wel een leuk persoon'' ''Ik ben ook leuk'' lacht lotte terwijl we naar beneden gaan. ''waar is Connor toch'' hoor ik dan Meneer Westers mompelen ''Die komt wel, net als altijd'' zegt Sofie gerustellend. ''Ja Connor komt altijd te laat en mama en papa zijn daar niet echt blij mee '' zegt Lotte dan tegen mij. ''Oh oke'' mompel ik dan. ''kom nu moeten we echt gaan''

''Leuk jurkje'' zegt Lotte dan tegen me '' Welk merk'' ''Uh niet echt een merk'' ze kijkt me vrolijk aan ''Moet ik ook een keer uitproberen geen merk , zijn meestal wel leuke kleren, ga je een keer mee shoppen'' ''Is goed weet wel een paar winkels'' ''deal'' roept ze dan door de auto. We komen ergens aan als ik naar buiten kijk , het ziet er echt te chique uit. '' Lotte heb je nog wat van Connor gehoort'' ''nope'' zegt ze dan. ''Hopenlijk word jij niet expres bevriend met mij om mij broer'' fluistert Lotte dan ''Hoezo'' reageer ik erop ''Oh natuurlijk je hebt hem nog niet gezien, hij is zo knap he '' het laatste zegt ze sarcastisch ''Nou ben benieuwt'' zeg ik dan expres. Ze geeft me een duwtje. ''Lotte'' Sofie kijkt haar aan in de spiegel. en ik begin zachtjes te grinniken. 

''Wat pak jij'' vraagt lotte ''uhmm..'' ik kijk op de menukaart, zoveel keus en ook nog heel duur , Lotte zei dat ik alles mag pakken wat ik wil. Ja en dan word het moeilijk lust bijna alles. ''en wat word het?'' Vraagt de serveerster dan. ze draait haar hoofd om. want er valt iets om, zal wel niets zijn maar ze blijft kijken ''Oh nee'' Lotte slaat zichzelf tegen haar hoofd ''niet alweer'' mompelen Lotte, Sofie en meneer Westers , wat niet weer. ik keek naar de zijkant waar het geluid net vandaan kwam. en daar zag ik hem staan : de knapste jongen die je ooit in je hele leven gaat zien , hij heeft een lere jack en een versleten jeans aan . en hij is tegen een serveerster met iets te erge inkijk aan het praten of eerder gezegt hij staat ermee te flirten . de serveerster lijkt het niet erg te vinden en flirt gewoon terug. Daarna komt hij onze kant op gelopen , en gaat in de enige lege stoel zitten. de serveerster kijkt hem bewonderd aan. En ja hij lijkt zichzelf heel wat te vinden. 

Nadat we iets bestelt hadden zei Sofie opeens waarschijnlijk tegen de jongen of terwijl haar zoon ''Jongen stel je eens voor'' dan pas kijkt hij mij voor het eerst aan. staat op en gaat naast mijn stoel staan. ''Excusses Hallo ik ben Connor en wie mag jij zijn'' hij pakt mijn hand en geeft daar een zachte kus. ''Rachel, slijmbal'' hij zet een beledigend gezicht op ''kom op praat niet alsof je me niet leuk vind'' meteen kijk ik hem met een openmond aan ''nou verwacht niet teveel he'' even lijkt hij even na te denken maar dan zegt hij ''Ik zie in je ogen dat je dit wilt'' hij gebaart naar zijn lichaam '' nou dat zie je verkeerd'' van zijn grijns is niks meer te zien want zijn gezicht staat behoorlijk pissig dan fluistert hij in mijn oor ''Verwacht niet teveel van je baantje, ookal heb je mooie benen'' zegt hij terwijl hij naar mijn benen kijkt en mij opneemt  ''Zag je blik op het begin wel'' nadat hij dat zei loopt hij terug naar zijn stoel en voordat hij gaat zitten geeft hij me een knipoog  ''wow meid , zo begroet niemand mijn o zo knappe broer , box'' en die box geef ik haar ''moet ook zeggen jongens die zo doen blerggh uitslovers'' fluister ik. Lotte kijkt me goedkeurend aan ''Met jou ga ik nog wat beleven'' zegt ze lachend ''en volgens mij mag Connor je niet echt''  Ik kijk naar de jongen genaamd Connor en hij kijkt me vuil aan. als hij ziet dat ik kijk kijkt hij me aan met een blik wat-kijk-jij. en ik schud mijn hoofd. Kan dus echt niet tegen zoon typjes, of terwijl Badboy typjes.

----------------------------

Weer een stukje.  Heb ook een trailer gemaakt kijk bij het begin. :)

ga verder bij : 

50 Lezers

5 stemmen

xxx

FOLLOW

VOTE

COMMENT

Rachel & Mr. BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu