wat vooraf ging:
..We lopen naar de auto en we lachen nogal hard, want ja Connor en Ik. We hebben veel gelachen vandaag , nooit gedacht zoiets te kunnen beleven met Connor. Hij kijkt me aan met weer die raare blik. en dan pakt hij me vast bij mijn heupen en duwt me tegen de auto. en ik voel me rood worden ''Wat doe je?'' vraag ik dan verlegen ''Iets wat ik al wil doen vanaf.. altijd'' daarna buigt hij zich naar me toe en zoent me. ALWEER zoenen we. alleen nu begon hij. En ik vind het helemaal niet erg, echt gewoon helemaal niet. Ik voel me zelf een beetje raar, is dit liefde. nee vast schuldgevoel van dit spel wat ik met hem speel. want hij mompelde nog ''Ik vind je echt heel leuk, je wilt niet weten hoe leuk ik je vind''
-----------------------------------------------------
''Wat is er gebeurt'' roept Lotte ''Je hebt me wel verstaan'' Lach ik, Sinds gisteren voel ik me heel schuldig , schuldig tegenover Connor. ''Dat ging snel, nu nog even zo houden, en dan krak hart doormidden'' ze maakt een hartje met haar handen en haald die dan uitelkaar. ''Ma... Maar...'' maar Lotte kapt me alweer af ''Niks te maren, het is zijn eigenschuld of vind je hem toevallig leuk'' ze kijkt me onderzoekend aan. ''Nee.. pff... Neee'' roep ik het laatste zei ik ook wat harder ''T is toch een spelhoe kan ik hem dan leuk vinden. ''oh oke mooizo als dat was zou je het nooit kunnen omdat je hem leuk vind dan'' t laatste zegt ze ook nog nogal kinderachig. Maar wil ik zijn hart wel breken. en waarom zou ik nog doorgaan met dit. Wat als.. ''Waar denk je aan?'' vraagt lotte dan. ik schrik van haar plotselinge vraag ''Oh uhm hoe ik dit aan ga pakken'' ''Oh okee goedzo, dat zou ik ook doen als ik jou was'' ze kijkt me goedkeurend aan en gaf me daarna een high five . Maar dan kijkt ze om en daar staat hij in de deuropening. ''Hoelang sta je daar al?'' Dalijk heeft hij alles gehoort dan zou ik erbij zijn en dat wil ik niet. ik wil nog bevriend zijn met hem. ''Oh net pas , waar praten jullie over?'' hij komt erbij zitten en ik en lotte kijken elkaar aan. maar lotte begint als eerste te praten ''Gaat je niks aan'' Pfieuw een goed en veilig antwoord. ''Kom er wel gelzellig bij zitten'' Hij kijkt vooral mij aan en ik kan opeens alleen maar ja knikken en nee schudden. Daarna gaat hij langs me zitten en kijkt me lief aan. natuurlijk kijk ik hem ook aan , kan ook niet weg kijken zo lief kijkt hij. ''Uh hallo tortelduifjes ik zit er ook nog'' dat deed ze dus expres ze kijkt me aan als connor naar beneden kijkt en ze geeft me snel een knipoog. ''Oh uhmm ja dat weet ik '' zegt Connor dan. ''Wat heb je met hem gedaan'' Lotte kijkt me aan en ik zeg in mijn hoofd tegen haar Tuurlijk Lotte goede zet. hehem sarcasme ''Hoezo?'' hoor ik connor dan zeggen ''Wat gedaan met mij?'' ''Je lijkt verliefd!'' roept ze naar Connor ''en je.. je doet anders'' ''Anders?..'' ''Wie is Verliefd op wie'' Sofie komt de kamer binnen ''Hoe kom je daarbij dat iemand verliefd is'' ''Oh ik hoorde iemand schreeuwen 'Je lijkt verliefd' en ja zo kom ik daar bij'' ze kijkt ons serieus aan ''Dus vertel maar..'' ''Connor is verliefd op...'' ''Niemand'' roept hij dan en hij houd zijn hand voor Lottes mond. ''Oke Connor vertel maar wie?'' ''Niemand mam'' ''h..p..c..l'' ''uhmm wat zeg je? zusje'' zegt Connor. Lotte kijkt hem dan boos aan ''Connor ik ben je moeder ik zie ook wel dat je op Rac..'' dan beseft ze waarschijnlijk pas dat ik erbij zit want ze zegt ''Hallo Rachel'' ''Hallo Sofie'' Dan hoor ik haar iets fluisteren tegen mij ''Wist je dat'' ''Ja dat weet ik Sofie'' zeg ik lachend. 'Wat weet ze'' vraagt Connor dan met een iets te nieuwsgierige toon. ''oh niks'' lacht Sofie net voordat ze de kamer uitloopt , Oke dat was dus vreemd.maar ja hier zijn de mensen gewoon een beetje raar.
En na een uur zitten we nog steeds in de kamer met zijn drieen te praten over van alles en nog wat. ''Oke Shoppen en paardrijden zijn mijn hobby's en die van jou Rachel'' even ben ik aan het bedenken wat ik zou kiezen maar algauw weet ik het. ''Uhm.. Paardrijden ook en uhh.. zingen'' ''Kan je goed zingen'' ''Nee helemaal niet'' Zeg ik snel want ja dat kan ik nog een maal niet. ''ZINGEN ZINGEN ZINGEN'' zegt lotte dan terwijl ze in haar handen klapt.''ZINGEN ZINGEN'' meteen doet Connor ook mee. ''Ja ja oke omdat jullie zo enthousiast doen maar...'' ''Ja denk dat ik het al weet .. maar ik ben niet goed'' Het laatste probeerde Lotte te zeggen alsof ik het zei maar of het lukte . NEE helemaal niet. even moet ik nadenken welk liedje maar dan komt er in een keer een liedje in mijn hoofd en begin die te zingen. Lotte kijkt me met grote ogen aan en Connor kijkt me gewoon aan. als ik klaar ben begint Lotte meteen te schreeuwen ''je bent vet goed zeg eens wat connor'' ze geeft hem een stoot ''Je moet echt een keer ergens aan mee doen, je gaat het zeker maken'' zijn woorden waren zo lief dat ik het gewoon echt geloofde. maar al gauw word ik uit gedachten gehaald door Lotte. ''Ja dat ga jij gewoon doen ergens aan mee doen, wacht even'' ik zie dat ze haar laptop pakt. en dan wat intikt dan laat ze me de site zien van x factor. ''ik hoorde denk gisteren dat ze deelnemers zoeken'' ik knik alleen maar ''Ik ga je inschrijven'' en ja dat doet ze.
''ZO nu wachten op een mailtje of telefoontje'' zegt ze dan uiteindelijk. ik word toch niet uitgekozen voor een auditie dus waarom stressen. ''Jij gaat dit zeker winnen'' zegt ze . ''en ik ben je grootste fan'' ''Tuurlijk niet'' zegt Connor. ''Ze krijgt heel veel grote fans'' zegt hij terwijl hij me aankijkt maar daarna hoor ik een geluidje en het lijkt zijn telefoon te zijn. als ik kijk zie ik hem fronzen naar zijn telefoon daarna staat hij op en loopt de kamer uit. ''Oke waar gaat hij heen?'' ik haal mijn schouders op ''Geen idee'' ''Ach ja zal wel , maar het ging goed hoe'' Oh ze heeft het dus weer over het spel fijn ''Uhu'' IK pak mijn telefoon en Opeens zie ik dat er een berichtje verschijnt op mijn beeldscherm:
Kom naar buiten xConnor
Waarom? x
Kom nou maar x
en dus ging ik naar buiten zonder dat ik antwoord gaf op lotte want die vroeg waar ik heen ging. Toen ik eenmaal buiten aankwam zag ik hem staan. Toen hij mij zag begon hij te glimlachen en even kreeg ik weer de kriebels zou ik dan toch.. Nee. ''Heey'' zei hij zachtjes maar heel lief. ''Heey'' hij blijft me aankijken en ik kijk ook niet weg. voel me zo raar want ik denk nu juist Kus me kom op ik word gek van je pleass... huh wat denk ik nu allemaal dit ben ik niet of toch wel.. Dan komt hij eindelijk naar voren maar hij kust me niet hij fluistert in mijn oor. ''Ik zie iets aan je'' ja tuurlijk dat dat.. wacht nee niet zeggen en ook niet denken. ben niet verliefd en vind hem al helemaal niet leuk. nee niet nee help mee gedachten pleass laat me niet in de steek en laat t niet over aan iets anders. wacht eens even. ''Waarom heb ik je al even niet meer horen praten'' hij grinnikt zachtjes ''Ik uhh.. ik '' stotter ik ''Ik.. weet het niet'' ik zucht en kijk naar beneden. ''Liefje...'''verder ging hij niet want hij pakte me vast en eindelijk voelde ik mezelf weer een beetje. maar de gedachten werden erger en erger en heel mijn hoofd is zo warm en ook nog een warboel. ''Waar denk je aan?'' even voel ik me rood worden ''awh je bloost'' zeg hij en dan geef me een kus op mijn wang. kom op een kus op de wang dat stelt niks voor. de gedachten laat ik nu gewoon komen want wil wel weten wat dit echt allemaal is en wat ik denk. Dan komt hij pas naar voren en zoent me. EINDELIJK schreeuwt mijn gedachten. ''Zie ik je morgen'' hij kijkt me hopend en lief tegenlijk aan. en ik knik zachtjes. ''Hou van je'' zegt hij dan maar ik loop al weg. want voor mij is het alleen een spelletje.
Dan loop ik terug naar mijn kamer en wie zit daar ja nog steeds, natuurlijk Lotte. ''Waar was je?'' ''Buiten met Connor'' zeg ik nog steeds terug denkend aan net. ''Omg nee toch!!'' roept Lotte dan ''Wat?'' ''Je vind hem leuk , ik zie het aan je'' ''uhh'' zeg ik dan verward maar net voordat ik iets wil zeggen zegt Lotte wat ''Dit is niet goed, dat kan helemaal niet, nee nee nee'' Wat vind ik hem dan echt leuk voelde ik me daarom ook zo raar en verlang ik daarom ook nu weer naar hem. Zijn haar, zijn uiterlijk, zijn geur en Zijn zoenen alles gewoon. Nu besef ik dat pas IK VIND HEM LEUK nee nee niet leuk IK BEN VERLIEFD. meteen dacht ik aan net toen hij iets zei ik pak mijn telefoon en stuur hem een berichtje
Hou ook van jou, slaaplekkerxx
Slaaplekker liefjexx
''Nee je houd je aan het plan'' roept Lotte dan..
-----------------------------------------
Oke Rachel heeft eindelijk in de gaten dat ze connor leuk vind maar wat gaat er volgende keer gebeuren en waarom doet Lotte zo bazig op het laatst xx
OOK Zo sorry dat ik nu pas upload in de avond maar ja heb alweer 915 lezer & 116 stemmen & 31 comments nou. sta ook op #2 chicklit & #12 romantiek .. & DIT IS OOK EEN EXTRA LANG HOOFDSTUK ZOALS GEZEGT ;)
VERDER BIJ : 1050 Lezers & 125 stemmen & 35 COmments
Dit hoofdstuk opgedragen aan : SouhailaB want bij het hoofdstuk : Rachel & het begin van.. nogal veel reageerde op mijn comments haha.
xx
FOLLOW
VOTE
COMMENTS
THANKS!X
JE LEEST
Rachel & Mr. Badboy
Любовные романыRachel werkt in de stallen van de familie Westers, de zoon van meneer en mevrouw Westers is een echte typische badboy, daar kan Rachel helemaal niet tegen ook al is ze zelf ook geen lievertje in het leven . en wat dan als hij er voor gaat zorgen dat...