TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT 'Rot wekker' nog even blijven liggen. Dan opeens hoor ik dat er iemand naast mijn bed komt staan '' op staan je moet werken'' Ik kijk naar boven om te kijken wie mijn slaaptijd ontbreekt maar zie de ogen van Sofie die me vrolijk aan kijken. "kom je het is tijd " ''Oke oke even mijn overal pakken en ben klaar'' en natuurlijk ligt mijn overal op precies dezelfde plek als waar die gisteren lag.
Na zoon 15 minuten ben ik klaar, klaar om te gaan werken. ''ben je er klaar voor'' ik knik ''ga jij maar de achterste stal schoonmaken'' commandeerd Sofie. ''Ja'' meteen daarna ga ik naar de achterste stal, die behoorlijk vies is. Schoonmaken daar begin ik dan maar eens aan , schoonmaken van een stal en dan ook welke stal , ach ja het is dat ik niet zoon meisje meisje ben' kan hier wel tegen , die meisjes zouden al lang iiiew geroepen hebben en hier gevlucht zijn. maar ik ,ik werk lekker door alsof het niks is. Na zoon 25 a 30 minuten ben ik al een heel stuk op weg. ''Het gaat goed hier'' Sofie staat met een paard naast de stal ''ja he'' zeg ik ''wat moet ik hierna doen'' ''Niks, jij hebt de vieste stal gedaan en wij hebben de rest bekeken en een beetje schoon gemaakt, zometeen gaan we eten'' ''oke'' meteen daarna zet Sofie het paard in deze stal. Nu ik het paard bekijk is het een witte , geen schimmel witte maar echt Wit paard. Sofie ziet hoe ik het paard bekijk ''dit is Blanco , een Andalusier'' ' ik knik en ben nog steeds bewonderd door dit paard. Andalusier is de rasnaam dus. "kom je mee. we gaan eten" nog even naar Blanco kijken en loop dan ook weg om te gaan eten.
Het eten was verukkelijk, had niet verwacht dat je zo lekker middageten had , en hier werken ook niet veel mensen naast mij is er ook nog een ander meisje, maar die doet net alsof ik er niet ben. De kinderen van sofie en meneer Westers komen vanavond pas net voor het avondeten. Ben best zenuwachtig en hoop ook dat Lotte aardig is.
"mevrouw wat moet ik nog doen" ja nu als ik moet werken noem ik Sofie mevrouw. "uhm.. ga maar Blanco borstelen, heeft hij wel een keer nodig" Eenmaal bij Blanco pak ik een borstel en borstel zijn mooie witte vacht, op een of andere manier word ik rustig door hem zo te borstelen, het voelt nu pas dat ik alleen ben en een sta met een paard. dat heb ik altijd al gehad met paarden ze maken me rustig als er iets gebeurt.
"Je kan het goed met Blanco vinden" zegt dan opeens een geheel nieuwe stem. ik knik Zachtjes en zie dat het meisje dat deed alsof ik er niet was. " ik ben Alexandra , alleen mijn vrienden noemen me Alex" op het laatst knipoogt ze naar me. "ik ben Rachel" "ja dat weet ik, Sofie had het al de hele week over je" zegt ze dan " eindenlijk weer eens een meisje die hier komt werken, werd gek van die jongens die ook elke keer weg gaan" ze geeft me na die woorden een glimlach waarvan ik zeker weet dat alle jongens hiervan gaan smelten.
"oh oke" is daarom ook mijn enigste antwoord. "Lotte moet je ook ontmoeten ze is GE-WEL-DIG, en dan heb je ook nog Connor" ze zucht als een verliefd meisje, als ze de naam Connor zegt. Misschien dat ik het straks weet of zie waarom. nee ik probeer niet verliefd te worden , kom hier om geld te verdienen en vriendinnen te maken.Nadat Alex weg was gegaan , ging ik verder met Blanco wat weer rustgevend was , ondertussen nadenken.
Met Alex kan ik het ook best goed vinden , hoe ik haar op het begin zag zou je denken dat is een totale Bitch was. maar dat is dus gelukkig juist niet. Misschien kan ik het hier toch wel goed vinden en lang blijven, niet dat ik van plan was om hier binnekort weg te gaan.
------------
Weer een klein stukje , alleen jammergenoeg nog maar 6 lezers & 1 vote
*volgende hoofdstuk leer je de hele familie Westers kennen , en zal Lotte aardig zijn?
xxx
FOLLOW
VOTE
COMMENT
JE LEEST
Rachel & Mr. Badboy
RomanceRachel werkt in de stallen van de familie Westers, de zoon van meneer en mevrouw Westers is een echte typische badboy, daar kan Rachel helemaal niet tegen ook al is ze zelf ook geen lievertje in het leven . en wat dan als hij er voor gaat zorgen dat...