Rachel & een EPILOOG!

3.7K 176 4
                                    

*3 a 4 maanden later

''Het gaat tussen de kanidaten : amanda & Rachel wie heeft de meeste stemmen gekregen en wint X factor dit jaar'' Iemand overhandigt hem de kaartjes en ik voel me zenuwachtig hier sta ik in de finale wat ik nooit had gedacht. ''De winaar van x factor is......RACHEL'' Nee dit menen ze niet ik en de winaar wie had het ooit kunnen raden. Ik niet. Ik pak de x factor trofee aan en moet mijn liedje zingen. 

''Feestje'' schreeuwt Tina Ik kan alleen maar lachen en iedereen die we tegen komen feliciteerd me. ''Dankje'' ''dankje'' ''dankje'' ''Oke laat mijn vriendin met rust, ze wil graag even wat ruimte''; inderdaad Tina had gelijk wilde even ruimte en feesten met mijn echte vriendin Tina. Samen feesten we erop los en heel veel mensen vragen om een handtekening en een foto. Heel veel jongens stellen zich voor maar kan het allemaal niet bij houden. Tina lijkt het ook niet erg te vinden want ze word gezien als de beste vriendin van mij. Wat haar natuurlijk ook een soort van populair maakt. Ze pakt mijn arm vast als ze een knappe jongen ziet. 

"Hallo ik ben Jay" hij is inderdaad best knap "Rachel" "ik weet wie je bent" ik voel mezelf een beetje rood kleuren "Ik jou niet" "ik ben je manager" hij geeft me een knipoog hij moet maximaal 4 jaar ouder zijn en dan nu al manager zijn. "En jij bent" hij kijkt Tina aan "Tina beste vriendin van Rachel als je echt haar manager bent zien we elkaar nog vaak" Tina toch altijd. ''Oke'' hij richt zich daarna weer tot mij ''Dus zie ik je nog'' ik knik ''Hier heb je mijn nummer'' hij geeft me een kaartje en loopt weg. Daarna begint Tina te gillen ''Wat een lekkerding'' ''Ja ik moet toegeven hij is knap ja'' lach ik en Tina probeert weer normaal te doen want er komt in een keer een knappe jongen alleen die vind ik persoonlijk meer voor Tina. 

---------

Dit is het einde alweer, het gaat verder ben al bezig met het vervolg en die zal wss morgen al hierop staan. eerste stuk staat er al op  alleen dat is de introductie ;)

deel 2  heet :

Darling ,Still love you. 

Rachel & Mr. BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu