Güne odamın perdesini açan anneme "Anne ya yapma " dememle hep güne başlarim. "Hadi kalk esila geç kalacaksin okula" annem çalar saat gibiydi her gün aynı saatte o perde açılır ve annemin beni kaldirmasi; annem için alışılmış şeylerdi. " Tamam kalkiyorum" Gözlerimi ovuşladim ve güneş ışığını görünce yorganı tekrar kafama geçirdim. Tabi o arada telefonumu aldim. Sabah sosyal ağlara bakmadan güne başlayamazdim. Ne yapalim zamani gençleriyiz;) Annemin bagirmasiyla hemen yataktan kaltim. Annem sinirlenmeye gelmeyen bir kadindi önce banyoya gittim yüzümü yikayip nemlendirici sürdüm. Odama gidip okul kiyafetlerimi giydim. Mutfağa geçtim. Annem kalvaltiyi hazirlamiş bile hemen kalvaltiyi yaptim. Kalkarken annemin lafiyla ilkildim "Esiyila aferim çok yedin senin yediğini kuş yemez " dedi "ANNEE!!" hemen lavomaya gidip dişlerimi fircalayip çantama alip evden çıktım. Acele etmem gerekiyordu otobüsü kacira bilirdim.Bu benim için felaket bir durum gerçekten.
Evet okula otobüsle gidip geliyordum.Ailemin servise yazdikcaklardi kabul etmedim. Çünkü serviste Yok sevgilimdi yok askimdi.Gina geldi ya bu nedir.Aşkmiş Hiç ummuyorum benim gibi kizin başına aşk mi gelir güldürüyor beni aklima gelince nedeni sonra anlatirim acelem var;)
Koşa koşa durağa gittim. Bekleyen teyzeye 26/17 geçti mi diyo sordum. Teyze geçmedi deyince icimde öyle bi rahatlama vardi ki. Anlatilmaz yaşanır dediklerinden çantamdan çıkardığım kulakligi kulağama takdim. Müzik son ses Evett geliyor gönlümün efendi allahim ins. Kalabalik olmasin diye dua ediyordum içimden otobüse bindik ve yolum tam 25 dk sürüyordu
"ohh boş yerde var oh benden iyisi yok." Oturdum ve yola devam etdik. okula yaklaşmamla düğmeye bastim ve şöförcu amca otobüsü durdurdu. Ve indim karşımda okul ve ben ona baktim o bana bakar gibi geldi. Gözlerimi kıstım. "Ey .....anadolu lisesi var mısın bu senede kimseye aşik olmayacam ve sende kapak olcaksin" dedim ve üst geçitten yürümeye basladi. ilk hafta sallatida olduğu için yapamazdim. Hep ole yapardim okulla iddiaya girerdim çünkü aşki umursamiyordum boş işler kısacası okulumuzun 3. Yılınındayim.Neyse sınıfa girdim herkese günaydın dedim ve yerime oturdum. Pencere tarafını en arkada oturmama bakmayin caliskanim derslerde ilk ders ikinci üçüncü ders dersken dördüncü derste kapi çalındı müdüre hanim aceriye girdi herkes ayağı kalti oturun işaretini görünce herkes oturdu . "Sinifiniza nakil ögrenci geldi gel oğlum adi kıvanç arkadaşinizla iyi anlasin olur mu "diyerek öğretmenle işaretlenerek kapidan cikti. Ohaaa benim gözlerim dişariya firlayacak gibiydi. Tamam çocuk yakişikli olabilirde tek benim yanim boşdu olamaz ya olamaz inş. Hoca yanima oturturmaz. Allahim ne olur ne oluuuurrrrrr!!! İç sesim çığlıklar atiyordu. Duyduklarim karşisinda yanima mi işaret etmişti hoca olamaz ya şansına tüküreyim ya!!..
Yanima oturdu. Kivan'ca baktim ve kafasiyla hoşgeldin der gibi kafayi aşşaya salladim oda salladi. Hemen önüme döndüm. O arada kıvanç'i süzmüştüm Kumral saçlari maviyle yeşil arasi gözleri boyunun uzun olmasi. Ve azda olsa kaslarinin olmasi tek benim değil sinifdaki bütün kizlarin ilgisini ilk gün dikkat cekmişti bile. Zil çaldı. Ve sıramın başina üşüştüler. Sinifdaki yelloz kiz Elif hemen atladi "Hoşgeldin kıvanç istersen benim yanima gel otur sıkılırsın burda" dedi. Bende içimden nanananenane der ve o yellozu umursamadim bir kaç kişide israr edince kıvanç bana döndü. Bana bakti. "Ne" der gibi kafami sakladım. Kivanç " Yok ben burda iyiyim musade edin bana kafami dinlim dedi. Emin misin diyenler oldu ama umursamıyor gibiydi. Aslinda gitse iyi olurdu tek oturmak benim için iydi. Ohh rahatdi. Diyebilirdim. şu an
Kulakligini takdi. Sandelyeyi geri itti ve ayaklarini sıraya koydu. Ellerini bağdaştırip gözlerini kapadi. Ben şaşkin şaşkin ona bakarken "ne yapiyorsun" dedim Duymayordu müziğin sesi baya açikti "heyyyy" ellerimi salladim. Yine tik yok. Aha yelloz elif geliyor . Citlak sesiyle"Esila rahat birak Kivanç i" dedi "Sanane bee!!" Dedim. Evet sessiz olabilirdim ama altta kalmak söz konusu bile değildi benim için. Elimle kivanç in kulakliğini çektim. Gözlerini açti. Elimle ayaklarini işaret ettim. Umursamadi bile tekrar kulakligini kulagina götürürken "Ayaklarini çeker misin" dedim hala umursamiyordu. Elimle vurcaktim ağzinada yemiyordu. Bana bir vursa uçardim. O ara zil çaldi. Derse girdik bi sıkıntı olmadi. Son zil çaldı. Saate baktim. 5:20 di oha on dk var otobüsün gecmesine hemen kitaplari topladim çantaya firlattim. Sınıfdan şimşek gibi firladim herkes ne oluyo der gibi bakiyordu. Koşa koşa gittim durağa biraz bekledikten sonra heh otobüs geldiyo kapi alindi tam adimi atcamtim otobüse bir ayak daha gördum. Erkek ayagi mi o baçaktan bakarak kafami yukariya kaldirdir. "Aaaaa sen!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
****Aşk 3 harfden ibaret****
Teen FictionAşkı sevmek mi gerekir.. yoksa aşk mi bize sevmesi gerekir. Aşık olacağını ummayan masun kizin hikayesi Esila aşık olacağını ummuyordu ama tesadüfen karşilaştiği çocuğa kim bilir aşık olur belki?