1 hafta oldu.Kıvanç'in aşik olduğunu söyleyeli
O 1 haftada kıvanç a biraz olsun yakınlaşmiştik.Bana değer verdiğini sevdiğini hissettiriyordu. Sabah erkenden kaldim. O gün hafta sonuydu ve kıvanç la buluşacaktik. Annemin kalvaltiyi hazirlamamişti.Annemede yardim ettim ve guzel kalvalti sofrasi hazirlamiştik. Herkes masaydi çünkü hafta sonuydu.Size ailemi anlatmamiştim demi. Anlatayim.
Babam sivil polis ve gecesi gündüzü yoktu. Kizlar babaya yakin derlerdi ve biz babamla. Çok yakindik. Annem hemşireydi. Ama acil servisteki hemşirelerdendi onunda gece gündüzü yoktu.Ama annemde babamda bize hiç ihmal etmedi. Bizi derken kiz kardeşim benden 2 yaş küçüktü adi ise idil’di O gün şans mi desem herkes evdey di ama anneminde babaminde akşam vardiyalari vardi. Kardeşim annaneme gitti ben istemedim. Ailemde bişey demedi zaten. Annemde kalmak için zorlamadilar Guzel kalvaltidan sonra izin istedim. Babam ve annemde arkadasimla buluşacagim diyerek masadan kaltim. Ve dolabimin karşısına geçtim.
Dar paça yüksek bel siyah pantolunumu giydim.Üzerine kısa siyah tişort giydim. Ve üzerinde istanbul yaziyordu. Askidan kirmizi siyah karali gömleğimi cikartim belime gecirdim. Makyaj masasina geçtim. Hafif makyaj yaptim. Saclarim düzdü bu benim için derj avantajdi gerçekten saclarimi seviyorum. Odadan ciktim hemen annemin yanina gittim ve harçlık istedim annem elli tl verince yanaklarindan öptüm. Kapida ayakkabilarimi giyerken.
Annem “Kendine dikkat et. Ve telefonunu aradığımda aç tamam mi kizim” dedi
Merak etme anne görüşürüz. Size iyi işler ben anahtarimi aldim.diyerek merdivenlerden indim. Bizim sokağa yakin parka gittigimde kıvanç beni bekliyordu. Yanina gittiğimde “beklettim mi”diye sordum.
Kıvanç “Hayir canim ben erken gelmek istedim” dedi ve elini saçlarının arasindan geçirirken gülümsedi bende gülümsedim.
“Evet ne yapiyoruz” dedim
“Ne yapmicaz ki bugün herşey” dedi
Ben anlamsizca kıvanç a bakiyordum. Elinden tuttu söze başladi “Önçe lunaparka ardindan bisiklet sürmeye sonrada guzel ogle yemeği ardindan.” dedi. Bana bakti o arada yürüyorduk. “Senin yapmak istediğim birşey var” dedi. Bende “bir düşünmeyim” dedim. “ Hi evet yapmak istediğim tek şey var” dedim. Kıvanç bana bakti. “Dinliyorum” dedi. “Sahilde sadece oturmak istiyorum. Denizin sesi bana huzur veriyor” dedim ve gülümsedim********
Sabah 10’dan. 6 buçuğa kadar sadece denizin sesini dinliyorduk. Yanimda kıvanç’a bakiyordum. Oda derinlere dalmiş gibiydi. Kıvanç a baktığımda gercektende çok yakışıklıydı.
Kivanç denize bakarak “Baya beni süzdün” dedi. Ben hemen önüme döndüm. Yanaklarim yandığını hissettim ve istemsizce ellerim yanaklarima gitmişti. Kıvanç bana döndü. Ve ellerimi indirdi ve kendi ellerini yanaklarima koydu. Dahada çok kizardigini hissettim. Bana gitgide yakinlaşti kıvanç gözleriyle durağıma bakti.Bende onunkine baktim. Ve dudagini dudugima bastirdi.Gözlerimi fal taşi gibi açtim. İlk öldürdüğümü Kıvanç’a vermiştim. Kivanç dudaklarini benden ayirinca Kivanç’a. Baktim. “ilk mi” dedi. Başımı evet dercesine salladim.*****
Kivanç la bizim eve gelmiştik.Evdede kimse olmadığı için rahattim.beraber yemek hazirlayip yedik ve film izleyecektik ama tv Celal ile Ceren olduğunu fark edince filmden vazgeçtik. Ve Celal ile cereni izlemeye başladik. O arada bugün ne yaptığımızı düşündüm. Sadece denizin kenarında oturduk ve hiç konusmamistik ama bana iyi geldiği kesindi. Reklam olunca kıvanç in seslenmesiyle ilkildim.
“Esila sana bişey sormak istiyorum” dedi
Bende “Seni dinliyorum kıvanç” dedim“Bana karşi ne hissediyorsun” dedi
İç Sesim
Kıvanç a karşı ne hissediyordum acaba bu soruyu kendime hiç sormamistim.Acaba ona aşik miydim yoksa hoşlantimi yoksa ona arkadaşca mi görüyordum. İç sesimle cebelleşince
Zil çalınca ilkildim “Olmaz ya kim geldi yandik. Kıvanç saklan”
Kıvanç “Annene söylemedin mi” diye sordu.
“Ya ne söylemesi ya yandik saklan çabuk!!!!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
****Aşk 3 harfden ibaret****
Teen FictionAşkı sevmek mi gerekir.. yoksa aşk mi bize sevmesi gerekir. Aşık olacağını ummayan masun kizin hikayesi Esila aşık olacağını ummuyordu ama tesadüfen karşilaştiği çocuğa kim bilir aşık olur belki?