Kivanc in bu evde ne işi var ve bana bakarak neden gülüyordu.
“Kıvanç sen!”
“Evet güzelim ben kaçirttim seni”
“Neden yaptin ki bunu”
“Ah güzelim senin için ölüyorum. Haberin yok”Şaşkinliktan ne yapacağımı bilmiyorum.Kıvanç beni şok etti ne yapacakti ki beni allahim yardim et
“Kivanc ne olur bana bişey yapma beni bırak ne olur”
“Yapamam güzelim seni elde etmek için ne planlar yaptim duysan Şaşkinliktan ağzın bir gün açık kalir o yüzden uslu dur ve beni bekle çok güzel maceralar yapcaz senle”
“ Ya sen deli misin birak beni Babam seni mahveder öldürür seni”
“Ah güzelim ben zaten senin için ölmüşüm”
“Sen kafayi yemişsin ben bunu nasil farkedemedim ya”
Ağliyordum hemde hıçkıra hıçkıra kivanc dan beklemezdim beni kacircagini meger mafyaymis ailem beni için nasil endiselenmislerdir şimdi ne yapcam nasil kurtulcam buldan bilmiyordum.
Saatler geçince aklim başına geliyordu eger beni kıvanç kacirdiysa neden adamlarla kavga etmişti yüzü göze moratmisti hic anlam veremiyordum. Yatakta uyumuyordum zaten bi köşeye bacaklarimi karnima doğru cekip basimi dizleme koydum o zaman dalmistim heralde kapi sesine ilkildim.Gelen kıvanç ti
“Nerdesin güzelim.
Heh burdasin bak sana neler getirdim ye hadi”
“Ben yemek yemek istemiyorum beni evime götür.”
“Aileni unut güzelim artık benimsin”
O sirada tesbiyi önüme koydu.Hemen tesbihi firlattim ve ayağa kaltim.“Bana ailemi unutmami nasil söylersin ha senin ailen olmaya bilir ama benim var ve benim için endiseleniyorlar” dedim ve kıvanç i itip kapiya doğru koşmaya başladım.Nereye gittiğimi bilmiyordum ama tek bildiğim bu evden kurtulmaliydim.
Dış kapi ordaydi “hadi esila kurtul burdan” derken kapiyi actim ve dışarıya firladim bir sürü korumalar vardi. Gün ışığı gözlerimi rahatsiz ettiğinden gözlerim kıstım.Ama bu evdende kurtulmam lazimdi biri beni yakaladi ve çiglik atdim“imdat kurtarin beni! imdattttt!!”
“Ne kadar bagirirsan bağır seni burda sadece kuşlar duyar”Yumruklarim kıvanç in kaslarindaydi. Benim ona yumruk atmam oyun oymuyoz gibi geldi.Daha çok sinirlendim. Kivanc a öyle bir tokat attim ki şaşkinliktan bana bakti sinirlenmişti ama benim umrumda degildi.
“Beni silahla vursaydin daha iydi” dedi
Sonrasini hatirlayamiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
****Aşk 3 harfden ibaret****
Genç KurguAşkı sevmek mi gerekir.. yoksa aşk mi bize sevmesi gerekir. Aşık olacağını ummayan masun kizin hikayesi Esila aşık olacağını ummuyordu ama tesadüfen karşilaştiği çocuğa kim bilir aşık olur belki?