Ne yapcagimi bilmiyordum kivanc i bi yerlere saklamam lazim eger annem babam geldiyse kivanc i görseler hic memnun olcaklarini sanmiyordum.
“kivanc odama kos dolabima saklan dur bi dur ya ayakkabilarini al cabuk”“Kizim ya yaptigin duruma bak neden ailene soylemiyorsun ya tamam tamam dur bi”
Kivanc odama girdiğinde kapiya yöneldim durbunden bakinca bi adam vardi. Yakisikliydida Allahhallah diyerek kapiyi actim
“Kime bakmiştiniz?”
“Esila hanima”
“Buyrun benim”Adam 35 yaslarinda gec ve takip elbiseli adamlardandi. Ve arkasindada 2 tane daha cusseli adamlar vardi. Adama esila benim deyince yüzünde hemen kizginlik vardi
“Benimle gelmelisiniz”
“Nedenmiş o”
“Patron bekliyo sizi. Sizinle konuscaklari var”
“Ne patronu ne diyorsunuz siz ya”
Adam iyice sinirlenmisti
“Geliyo musun zorlami götürelim” “Ben bir yere gitmiyorum”
Diyerek kapiyi hizla kapatmaya çalıştım.Ama nafile adam kapiyi itmesiyle bende yere yapişti.
“Ne yapiyosunuz ya kimsiniz” diyerek çiglik attim
Kivanc sesimi duymasiyla koşmuştu beni gördü ve gozleri kocaman açılmıştı.
“Kivanc yardim et”
Adamlar durur mu biri beni sirtina alirken diyeri kivancla yumruk yumruga. Kavga ediyorlardi. Tekrar ciglik attigimda burnumdaki kotu gözlerimi karartirmisti.******
Gözlerimi actigimda kocaman Yatakdaydim. Başim çok fena agriyordu.Başımı kaldirarak etrafa baktim 2 kapi, dolap,makyaj masasi,vardi.
“Nerdeyim ya”
Bir pencere bile yoktu odada kendimi toparlayip kapiyi yumrukladim. Anahtar sesini duyunca geri cekildim.Tanimadigim biriydi yüzü hatlari keskindi ve yakışıklıydı.“Kimsiniz siz beni buraya getiriyorsunuz! ne yaptim size ben ya”
Adam sinirli sinirli bana bakti
“Sen kıvanç in sevgilisi sen misin?”“Evet ama ne alaka sizle kivanc”
“Yakinda anlarsin güzelim ama bu saatten sonra ne bu odadan ne de bu evden cikamazsin”
“Siz benim kim olduğumu biliyor musun”
“Biliyorum güzelim donuna kadar biliyorum”
“Allah beleni versin şerefsiz bana bir daha güzelim deme ve burdan bir gün cikcam”
Adamin yüzünde aşalayacak şekilde gülümserken
“Burdan ve bu evden anca cesedin cikar.Akilli ol aileninde başını yakma”Kapiyi kilitledi.Ben şoktan ne yapacağımı bilmiyordum.Kıvanç in bu adamlarla ne işi vardi. Neden Beni kacirmislardi.Burdan kaçmaya çalışsam aileme ne yaparlardi. Kafamla binlerce soru ile saatlerce ağladım.
Gözümü açtiğimda yerde uyumuştum.O anda annemle babami düşünmüştüm.Tektar ağlamaya başladim
Odanin kapi sesini duyumca kafami çevirdim.
Gördüklerimle şok olmuştum kıvanç bana bakarak gülümsüyor du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
****Aşk 3 harfden ibaret****
Teen FictionAşkı sevmek mi gerekir.. yoksa aşk mi bize sevmesi gerekir. Aşık olacağını ummayan masun kizin hikayesi Esila aşık olacağını ummuyordu ama tesadüfen karşilaştiği çocuğa kim bilir aşık olur belki?