Kafami kaldirdiğimda kıvançi görmek. Azda olsa şok yaşamiştim. Şöförcü amça “Ne bekliyorsunuz hadi” demesiyle ilkimdim tam adim atik kendimi çekçekken kivancla ikimiz otobüsün kapisinda sıkıştık.
“Ne yapiyorsun ya izin versene”
Kivanç “Asil sen izin versene”
“Yaaa Şöförcü amca bişey desene”
Kivamc “Ne diyecek amca sen izin ver sorun kalmiyacak”
“önce ben geldim sirami vermem kimseye”Arkadan teyze “ben geçim o zaman çocuklar baçaklarim ağrıdı ayakta durmaktan izin verim bakim” dedi
İzin verdik otobüsten ikimizde indik teyze bindi.
“Aaaa otobüsün kapısı kapandi”
Kapiyi vurarak
“Şöförcü amca açsana ya!!!”Şöförcü bağırarak “bekleme sürem doldu” diye
Gözlerimi kıstım ve kivanc’a baktim. Bana bakmiyordu. Sinirden ne yapacağımı bilmiyordum.“Ya sen ne yaptığını saniyorsun!!”
Kıvanç “Ne yapmişim” diye bagirdi.
“Ne yapmış olabilirsin sence otobüsü kacirdim senin yüzünden 30 dk daha beklicem ya Off!!”
Kıvanç “Beklesen ölmezsin”
“Ölürüm”
Kıvanç “Kimin için olursun”
“Ya saçma saçma konuşma ya”Oturdum kulakliğimi takdim. Oda oturdu. Aramizda bir kişilik boşluk vardi.
İç sesim “Gerize kali mal herif ya onun yüzünden beklecem ya resmen hem sonradan gel sonra öne geç tam kıvanç lik tavirlardi”
30 dk sonra
Otobüse bindik. Binerkende sorun olmadi. Ayri yerlerde oturmuştuk.
*****
Eve geldim üzerimi değiştirdikten sonra yemek yedim “ya nedir şu okulda ki tostlar mecbur olmasan yemezdim” dedim sesli sesli.
Annem odadan seslenerek “Esila kendi kendi konuşana deli derler ne konuşuyosun kizim tek başina Anneme seslenerek “yok annem bisey” dedikten sonra
Masadan kalktim. Tv karşısına kuruldum. Kanallari dolaşirken kıvanç aklima gelmişti. O bi durak önce inmişti. Evlerimiz baya yakin neden görmedim ki onu diye düşünerek kanallara baktim bi bk da yoktu. Olsa şaşardim zaten. Telefonu elime aldim sosyal ağlara bakarken instagramdan kıvanç a da bakim dedim. Kivanç soyadi neydi. Şimdi aslinda öğretmen söylemişti. “Hadi atirla esila neydi sölemedi mi hoca ya off hatirlamiyorum neyse yarin bakarim soyadi*******
Annem ve yine perdelerle sorunu dedim. Kaldim ve rutin işlerimi yaptim. Durakda bekliyordum. “Ohaa o kıvanç değil mi ya” durağa doğru geliyorsu “Umursama esila” her zamanki gibi şarkımi dinliyordum. Kafami çevirdim. Durağa yaslanmiş sigara içiyordu. Geliyor gönlünün efensi dedim ve otobüse bindim kivanc sigarasını yere atti üstünü ezdi . Oda otobüse bindi.****
Okula yaklaştigimi anlayinca düğmeye bastim.Şöförcü amca durdu ve otobüsten indim . Biri kolumdan tutarak test yöne doğru beni cekiyordu. Ve çok geçmeden kıvanç olduğunu anladim. Durmaya çalışıyordum. öküz duruyor mu “ne yaptığını saniyorsun”diye bağırdım. Ah şunun umarsamaz hali deli etcekti beni. Bi ara sokağa geldik. Beni itti ve kendime geldim arkami döndüğümde çikmaz sokak kıvanç a baktim sinirli boğa gibiydi.
“Sen ne yaptığını saniyorsun beni niye buraya getirdin” dedim üzerime doğru geliyordu. Korkuyordum heralde öldürcek beni kimsede bulamaz beni birda “allahim yardim et”Yazar
Kıvanç diz çöktü “Ohaa ne yapiyor bu öküz” kafasini kaldirdi bana bakti.
Kıvanç “Seni korkuttum heralde özür dilerim” dedi
Esila şok!?
Hala kıvanç in ne yaptığını anlamiyordu esila Acaba benle dalga mi geçiyor diyordu. Iç sessiyle konuşurken.kıvanç “Esila biliyorum sen beni tanimazsin ama ben seni taniyorum ve seni 1 aydir takip ediyordum. Senden çok hoşlandim. Biliyorum şu an dalga geçtiğimi düşünüyor olabilirsin ama tüm samiyetimle sana geldim” dedi.
Acaba bana mi geldi yoksa zorla mi getirdi neyse konumuza dönelim.
Kivanç “Benimle sevgili olur musun”dedi
Esila hiç tepki vermedi. Aşk esila için bir ummadığı şeydi. Çünkü şu ana kadar ne bir kişiye hoşlandi nede aşık oldu.Ummuyordu kıvanç gibi sert ve odun birindenEsila “kıvanç k.bakma ama olmaz” dedi.
Kıvanç cebinden kirmizi kutu çıkardı. Ve kutu açtı sonsuzluk işaretinden kolye vardi. Kivanç yaklaşiyor esile geri adim atiyordu. Esila sırrının sert değdiğini anlayinca duvar olduğunu anladi. Kivanc kolyeyi takmam için esiladan izin istedi esila olumlu şekilde kafa salladi ve kivanc kolyeyi esilanin boynana takdi ve esilanin gözlerinin içine bakarak ellerinden tuttu.“Ne olursa olsun bu kolyeyi çikarma biliyorum gün gelecek ve sen de bana aşık olacaksin o gün geldiğinde işte bu kolyeyi denize beraber atacağız” dedi ve esilanin yanagina küçük bir dönüşla öptü.
Esila“ Ama”dedi
Kivanc onun konuşmasini izin vermeden
“Seni kendime aşik ettirmek için gelimden geleni yapacağım” dediKıvanç in bu söylediklerinden sonra ne diyeceğimi bilemedim. Aşk bana göre degildi ama kıvanç başara bilirmiydi açaba ona aşik olabilir miyim bilmiyordum.
Eğer sizde aşkı umursamiyorsaniz neden aşık olmayi denemiyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
****Aşk 3 harfden ibaret****
Novela JuvenilAşkı sevmek mi gerekir.. yoksa aşk mi bize sevmesi gerekir. Aşık olacağını ummayan masun kizin hikayesi Esila aşık olacağını ummuyordu ama tesadüfen karşilaştiği çocuğa kim bilir aşık olur belki?