Jawapan Luahan Yoora

22 8 0
                                    


*di sekolah*

Yoora datang ke sekolah bersama-sama dengan abang dan kakaknya pagi itu...yoora mengingati apa yang di luahkannya kepada jungkook a.k.a kawan abangnya itu..

Yoora tiba-tiba rasa malu akibat fikir perkara yang kelmarin itu..

Ketika yoora melalui kawasan tersebut dia asyik termenung je ...tetapi kawannya yang melihat memanggil nya tetapi tidak kedengaran kerana asyk termenung..

Yoora memikirkan jawapan yang bakal dia terima daripada jungkook iaitu crush lovelynya itu..

*perbualan kawan yoora*

Soora:woii,korang cuba kau tengok yoora tu dia asyik termenung  jer lepas dia luahkan perasaannya kepada sunbae...

Haena:haah la kan..

Junghwa:kan aq rase dia tgh fikir psl jwapan yg dia akan dpt nanti junpa dgn sunbae nanti...

*end*

Kawannya yoora terus mendekati yoora dengan berkata woii yoora tetapi malangnya yoora tidak mendengar jeritan kawan-kawannya itu...

Kawan-kawan yoora bercadang untuk menjerit dekat telinga yoora kerana tidak dengar panggilan hyerin sebanyak tiga kali kuatnya....

Geng yoora:YOOOOOORRRRAAAA!!

yoora:opocot sunbae aq btul cibtakan kau..hihohahahyuu

Geng:woii gila ka apa...

Yoora*pandang kawannya dgn pandangan yg tajam*

Soora:sabar bro sabar...

*waktu music*

Yoora dan dahyun berjalan ke arah bilik muzik yang diajar oleh cikgu jae suk....Ketika dalam perjalanan ke bilik muzik yoora dan kawannya terserempak dengan geng abangnya yoora iaity jimin ketika yoora menuruni tangga..

Yoora kelihatan berdebar selepas melalui tepi geng abang nya yoora.....actually ade jungkook..^_^

*waktu balik*

Yoora memberitahu abang,kakak serta kawan-kawannya bahawa dia akan balik lambat sedikit kerana dia ingin berjumpa dengan jungkook sunbae....mereka semua kelihatan tersenyum dengan gelagat yoora termasuk d.o yang menyukai soora secara diam kerana dia tidak ingin membocorkan rahsia kawan baiknya itu....

Yoora bertolak ke tempat yang dijanjikannya untuk berjumpa dengan jungkook....

Yoora pov

Mne jungkook ni aku dh x sabar dan nak sangat jumpa dengannya....ketika yoora menunggu jungkook dia mendengar seorang lelaki menjawap perasaan kepada perempuan itu...

Yoora melihat siapa gerangan yang meluahkan perasaannya itu..alangkah terkejutnya yoora orang itu adalah abang dan yura...

*yoora ke arah kerusi untuk duduk*

Yoora kelihatan termenung jauh sehingga jungkook memangilnya sampai tidak perasan..

Jungkook nemberitahu dirinya untuk mengejutkan yoora....

Jungkook:PARK YOOORAAA!!

Yoora:opocot jeon jungkook aku sayangkan kau....

Jungkook:hahahaha...

Yoora:mianhae sunbae

Jungkook:sokay yoora btw jgn panggil sye sunbae kat luar hanya kat sekolah panggil sye mcm tu...

Yoora:dae sunb...ehhh..jungkook

Jungkook:ahahaha.

Yoora melihat jungkook ketawa berhenti dan menunggu jawapannya yang akan diberi nanti  .

Jungkook:saranghae park yoora....

Yoora:nado*peluk jungkook*

Harap vote and comment...

My Heart Where stories live. Discover now